Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mercedes“ ruošia naujovę – priekinį ortakį

„Mercedes“ kitų metų sezone ketina naudoti priekinį sparną apipučiantį ortakį – panašų į pernai paplitusį, bet vėliau uždraustą galinio sparno sprendimą. Ekipa jau išbandė šį sprendimą trasoje.
Nico Rosbergas, „Mercedes“
Nico Rosbergas, „Mercedes“. / „Scanpix“ nuotr.

Naujovę aprašančių „Auto Motor und Sport“ teigimu, oras į vamzdelių sistemą patenka per angą bolido nosyje ir per priekinio sparno montavimo laikiklius nukreipiamas į priekinį sparną, kuriame išleidžiamas iš apačios apipūsti galinei jo daliai (žr. veikimo schemą žurnalo svetainėje).

Taip tiesiosiose sumažinamas priekinio sparno oro pasipriešinimas bei padidinamas maksimalus bolido greitis. Kadangi sistema veikia automatiškai, be lenktynininko įsikišimo, ji greičiausiai nepažeidžia šiuo metu galiojančių taisyklių ir dėl galiniam sparnui apipūsti naudoto ortakio uždraudimui įvestų apribojimų.

Kitų metų sezonui skirtą naujovę „Mercedes“ jau išmėgino trasoje – ji buvo bandoma Japonijos GP penktadienio treniruočių metu. Įdomų sprendimą pastebėjo tik žvitrių akių specialistai – paprastai tinkleliu padengta anga bolido nosyje tuomet buvo visiškai kiaura.

Nukopijuoti tokį sprendimą ruošiant kitų metų techniką kitiems – jau per vėlu

„Auto Motor und Sport“ paprašyto pakomentuoti varžovų naujovę „McLaren“ komandos vadovo Martino Whitmarsho teigimu, toks sprendimas tiesiosiose gali suteikti apie 5–8 km/val. greičio pranašumą. Pasak brito, išbaigti tokią naujovę ir pritaikyti nuolatiniam naudojimui būtų labai sunku.

Kartu jis pridūrė, kad nukopijuoti tokį sprendimą ruošiant kitų metų techniką kitiems – jau per vėlu, tačiau tokie bandymai, pažymėjo, yra neišvengiami.

Pabaigai, pastebima, kad ir šių metų „Mercedes“ bolidas yra vienas labiausiai išsiskiriančių rikiuotėje – trumpa ratų bazė, įmantriai išdėstyta aušinimo sistema bei naujoviška pakaba, sudaryta iš keturių atskirų tarpusavyje sujungtų hidraulinių elementų. Nepaisant to, komanda, kaip ir pernai, pagal greitį yra tik ketvirta ir nekonkuruoja su lyderiais „Red Bull“, „Ferrari“ ir „McLaren“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius