TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Metų lenktynininko rinkimai. Ramūno Fetingio nuomonė

„Opel“ koncerno automobilių kolekcija Russelsheime, Vokietijoje
T. Rumino nuotr. / „Opel“ koncerno automobilių kolekcija Russelsheime, Vokietijoje
Šaltinis: 15min
0
A A

GAZAS.LT drauge su „Publicum Sport“ pradeda Metų lenktynininko rinkimus. Kalbinsime labiausiai prie Lietuvos autosporto prisidėjusius ar arti jo esančius žmones, klausime jų nuomonės ir kitų metų pradžioje susumavę balsus paskelbsime pačius geriausius.

Kalbiname TV laidos „Autopilotas“ vedėją, Metų automobilio rinkimų komisijos narį ir daugelio autosportro renginių vedėją – Ramūną Fetingį.

– Kurį žmogų įvardintum kaip geriausią Lietuvos lenktynininką?

– Europos kartingo čempiono iki šiol neturėjom, tad jokių abejonių, kad šiais metais metų lenktynininko titulo verčiausias Simas Juodviršis. Taip balsavau ir metų vairo balsavime.

– Įdomiausias automobilis Lietuvos autosporte?

– Kol kas įdomiausias automobilis dar stovi garaže ir į Lietuvos trasas nebuvo išvažiavęs. Gal ne visi žino, tačiau Benedikto Vanago komandos boksuose stovi „Subaru Impreza WRC“, su kuria kažkada lenktyniavo Petteris Solbergas. Tai prieš dešimt metų pagaminta mašina ir ji buvo viena kelių, kuriomis Solbergas sugebėjo tais metais laimėti pasaulio čempiono vardą.

Jeigu kalbėtumėm apie tuos automobilius, kurie yra važiavę šiemet Lietuvoje, tai įdomiausias, neabejotinai, „Aquila CR1 LS7“. Unikalus ir labai greitas automobilis. Gaila, kad jam nepasisekė Palangoje.

– Labiausiai prie Lietuvos autosporto prisidėjęs žmogus?

Jeigu kalbame per gyvenimą, tai Jonas Dereškevičius. Tiek išugdytų sportininkų neturi nei vienas lietuvis. Ne visi žino, tačiau Jonas daugiau treniruoja ne Lietuvoje. Jo auklėtiniai sėkmingai lenktyniauja ir pasaulio ralio čempionate.

Jeigu kalbėti apie šiuos metus, tai turbūt reikėtų nukelti kepurę prieš du rėmėjus. Tuos žmones, dėl kurių mūsų sportininkai sėkmingai lenktyniauja užsienyje. Tai Simo Juodviršio rėmėjas Vitalijus Gudzenko ir pagrindinis lietuviškas „Juta Racing“ komandos rėmėjas Tautvydas Barštys. Jeigu ne jie, ko gero mes neturėtumėm šiuo metu aktyviai užsienyje lenktyniaujančių sportininkų.

– Geriausias jaunas lenktynininkas?

– Sunkiausias klausimas. Šiemet nedaug jaunimo stebėjau. Tikiu, kad jo nemažai važiuoja kartingo lenktynėse. Tačiau du jaunuoliai krito į akis. Pirma, tai Ignas Gelžinis, kurio debiutinis sezonas „Renault Clio Cup UK“ buvo visai neblogas. Manau, kitais metais Ignas gali pateikti džiugių siurprizų.

Kitas – jaunasis ralistas Edvinas Rudaitis, kuris šiemet persėdo į „Ford Fiesta R2“. Kai jis važiavo su „Žiguliuku“, atrodė šiek tiek beviltiškai. Persėdo į naują greitą automobilį ir ėmė važiuoti labai greitai. Nepavyksta dar išvengti klaidų, tačiau perspektyva yra. Gaila, kad jam nepasisekė Britanijoje, kai „Fiesta R2“ lenktyniaujančių sportininkų atrankoje „M-Sport“ būstinėje jis pasirodė vidutiniškai. Tas jaunatviškas maksimalizmas ir kvailos klaidos. Už kurias, beje, ko gero labiausiai reikėtų kaltinti jo patyrusį šturmaną – kad nesutvarkė karšto žemaitiško kraujo.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas