-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mintys apie „Fast Lap“ – praėjus savaitei po pirmojo etapo Kačerginėje

Praėjus savaitei po pirmojo „Fast Lap“ etapo Kačerginės trasoje, susigulėjus visoms mintims ir įspūdžiams po šių lenktynių „Nemuno žiede“, GAZAS.LT pakalbino tris renginio puses: dalyvį, žiūrovą ir organizatorius. Jie tiksliausiai gali pasakyti, kas, žvelgiant iš jų pusės, buvo ne taip. Arba netgi labai „Taip“.
„Fast Lap“ lenktynės
„Fast Lap“ lenktynės / Andriaus Lauciaus nuotr.

Dalyvį šįkart atstovavo trečiąją vietą „Fast Lap“ bendrosios įskaitos finale užėmęs Tadas Lučkaitis, žiūrovę – ne pirmą kartą šiose varžybose apsilankanti Agnė Lauciuvienė, o iš organizatorių pusės į klausimus atsakė „Fast Lap“ sielos: Kristijonas Vaičys ir Giedrius Čenkus.

Apie patį renginį

Andriaus Lauciaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

Tadas: Dėl organizavimo tai neturiu jokių priekaištų – viskas buvo pagal grafiką. Ir prieš renginį viskas vyko sklandžiai, laiku gavau patvirtinimus, tvarkaraštį ir t.t. O kas buvo ne taip, net nesugalvoju. Per daug gera atmosfera ten, kad gilintis i smulkmenas .

Agnė: Šis kartas man jau buvo trečias „Fast Lap“. Pirmą kartą buvau tada, kai nutraukė varžybas dėl nemenkos avarijos, kuri vyko už „makuškės“, kai susidūrė keli automobiliai ir antros kartos golfas keliskart apsivertė.

Antrąkart, kai, jei gerai pamenu, dar per treniruotę civicas taip pat „truputį“ apvirto – irgi gavo „stogą“.

Šįkart labai skaniai žiūrėjosi „Race“ lenktynės. Smagu, kad renginys praėjo be didesnių incidentų – nors pavojingų situacijų buvo, bet nei viena nesibaigė blogai. Kiek mačiau, Modestas Šuolys savo „Clio Sport“ buvo prie Ąžuolo truputį paleidęs pasiganyti, per „Race“ lenktynes Arūną Atkočiūną „pagavo“ raudonas civicas, Pavelas Gulbinovičius su auksiniu „Civic“ už „makuškės“ irgi žolynais pasivažinėjo.

Kristijonas: Pirmasis etapas vyko sklandžiai – pavyko išvengti bet kokių rimtesnių incidentų ar nesusipratimų. Žinoma, ryte teko iš peties paplušėti su vėluojančia dalyvių registracija, nes šiemet atsiradusi naujovė – „Fast Lap Race“ – ganėtinai paankstino mūsų tvarkaraštį. Nemaža dalis dalyvių atvyko ganėtinai vėliau nei buvo nurodyta. Ir visi kaip vienas teisinosi, jog  buvo įpratę prie ankstesnių sezonų tvarkaraščių. Bet jau ne pirmą kartą organizuojame tokį renginį, tad patirtis leido sugrįžti į vėžes ir toliau dirbti tarsi šveicariškam laikrodžiui.

Apie dalyvius, draugus ir konkurentus

Giedriaus Matulaičio/matulaitis.lt nuotr./Fast Lap pirmas etapas. Žmonės
Giedriaus Matulaičio/matulaitis.lt nuotr./„Fast Lap“ pirmas etapas. Žmonės

Tadas: Nustebino Tomas Gruzdys, susirinkęs tiek daug apdovanojimų. Mums abiems labai pasisekė.

O mano paties didžiausias konkurentas per „Fast Lap“ – rato įveikimo laikas.

Agnė: Iš dalyvių pusės nustebino varžybose dalyvaujančių „drifterių“ skaičius. Ypač – užėmusių prizines vietas. Pralinksmino baltas „šeimovežis“ („Toyota Corolla“ universalas) ir „Mazda 121“, o blogo dabar nieko neprisimenu – tai turbūt viskas buvo gerai. Dar patiko Fiesto (Tado Lučkaičio) ugnys ir erzino vienas baisiai blerbiantis civicas.

Kristijonas: Gerąja prasme nustebino daugelio dalyvių pasiruošimas bei jų automobilių paruošimas varžyboms. Šiais metais drąsiai galime pasigirti tuo, kad daugiau nei pusė, o tiksliau, 40 automobilių iš 75, turėjo sumontuotus saugos lankus.

Giedrius: Gerąja prasme dalyviai nustebino gražiu elgesiu, kultūra – bendraudami su jais jautėmės lyg seni geri draugai.

Kiek liūdna buvo dėl daug ir dažnai gendančios dalyvių technikos. Dėl to „Fast Lap“ vietoj turėjusių startuoti 75 automobilių važiavo tik 63.

Apie žiūrovus ir palaikymo komandas

Algirdo Venskaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Algirdo Venskaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

Tadas: Sulaukiau tėčio ir savo draugų, kurių buvo iš Vilniaus, Kauno ar net Panevėžio, kurie nepatingėjo anksti keltis ir atvažiuoti į renginį. Ačiū jiems už palaikymą!

Agnė: Iš tikro nežinau kaip įvardinti žiūrovus ir jų kiekį. Gal net tikėjausi, kad jų bus daugiau – juk renginys jau turi savo vardą. Galbūt pamaišė Kazlų Rūdoje vykęs „dragas“... Renginiams teko pasidalint žiūrovais.

Tiesa, turiu vieną pastabą žiūrovams: dalis jų nemokėjo skaityti ir statė automobilius ne jiems skirtoje aikštelėje. Tikiuosi, kad iki kitų etapų skaityti jie išmoks.

Kristijonas: Sunku pasakyti, ar šiemet žiūrovų kiekis buvo gausesnis nei per pernai vykusį pirmą „Fast Lap“ etapą. Tačiau šimtu procentų galima tvirtinti, jog kepamų šašlykų kvapas buvo gerokai stipresnis. Šį kartą žiūrovai, kaip ir dalyviai, buvo gerai pasiruošę. Vieni atsigabeno palapines, kiti kėdes, stalus bei skėčius nuo saulės.

Beje, galime paminėti ir žiūrovus, kurie stebėjo varžybų rezultatus iš namų. Jų gausa kelis kartus buvo „nukovusi“ mūsų internetinį puslapį.

Giedrius: Žiūrovų „nebilietuojam“, todėl sunku pasakyti, kiek jų buvo – asmeniškai aš pats net nebuvau nuėjęs prie lankomiausios žiūrovų vietos šalia Ąžuolo posūkio. Nebuvo laiko. Gaila.

Apie „budulių“ invazijos grėsmę

Andriaus Lauciaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

Tadas: Tikrai negresia. Iki „Fast Lap“ neateisi degalinėje nusipirkęs porą butelių alaus....

Kristijonas: Mes niekada nesivadovavome Lietuvoje populiaria renginių organizavimo formule: 60 proc. pigus alus + 20 proc. saulėgrąžos +  10 proc. pop muzika + 5 proc. renginio esmė + 5 proc. dar kas nors = 100 proc. pelnas bei šalutinis poveikis – „buduliai“. 

Na, o šnekant rimtai, tai kiekvienas organizatorius puikiai žino, kokios publikos jo renginys susilauks. Todėl mes nuo pat pradžių buvome orientuoti į kultūringą publiką, kurią patys subūrėme ir išugdėme.

Giedrius: „Fast Lap“ tvyro tokia atmosfera, kurioje „buduliai“ jaučiasi mažumos. Taip pat renginyje skambanti muzika veikia kaip nebloga tokių žmonių atbaidomoji priemonė.

„Fast Lap Race“

Andriaus Lauciaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

Tadas: „Race“ varžybas buvo įdomu žiūrėt, bet dalyvauti neišdrįsau – gal kada kitą kartą pabandysiu. Rygoje tikrai nedalyvausiu, nes visiškai nežinau trasos – reikia pirmiau normaliai ją apvažiuoti.

Agnė: Labai labai labai patiko! Tikiuosi, jos bus ir toliau.

Kristijonas: „Fast Lap Race“ – įvykęs bei beveik idealiai pavykęs bandymas, kuris paneigė dėsnį, kad pirmas blynas visuomet prisvilęs. Nors prieš pat varžybų dieną buvo tikrai neramu dėl įmanomų „Fast Lap Race“ scenarijų, viskas atsipirko su kaupu. „Race“ dalyviai po varžybų buvo kupini teigiamų įspūdžių ir gerų emocijų, tuo tarpu žiūrovai su nekantrumu laukė busimų „Fast Lap Race“ važiavimų.

Manau, jog mes suteikėme savo varžybų dalyviams puikią galimybę užkopti ant aukštesnės automobilių sporto pakopos, tuo pačiu dar labiau sudomindami mūsų besiplečiančią žiūrovų auditoriją. Ar bus varžybos Rygoje, dar nėra nuspręsta. Viskas priklausys nuo Latvijos Automobilių Sporto Federacijos bei dalyvių galimybių.

„Safety Car

Andriaus Lauciaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

Tadas: Pora dienų prieš „Fast Lap“ teko tokiame pasėdėti, tad nenustebau pamatęs F430 trasoje. Pasivaržyti su juo lenktynėse? Tokių minčių nekilo...

Kristijonas: Tai dar vienas iš „Fast Lap“ arkliukų – saugos automobilių gausa ir įvairovė. Vienas iš žiūrovų mūsų internetinėse diskusijose pajuokavo, jog mes greitai nebeturėsime kur kelti kartelės.

Vis tik Latvijoje šį kartą apsiribosime žemiškesne pagalbine varžybų technika, o geriausia paliksime būsimiems Lietuvos etapams.

Giedrius: Labai smagu, kai žmonės tokius automobilius kaip „Ferrari F430“ ne laiko garažuose, o naudoja kilnesniems dalykams. Pagarba.

Apie pramogas renginio metu

Tomo Nenartovič nuotr./Fast Lap lenktynės
Tomo Nenartovič nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

Agnė: Teko išbandyti „Ramirent“ keltuvą – labai patiko! Galimybė pamatyti viską iš aukščiau puikiai papildo sėdėjimą prie posūkių ant sulankstomos kėdės.

Kristijonas: Be jau minėto keltuvo, labai džiaugiamės, jog mūsų rėmėjas „Tauro Ženklas“ viename iš trasos posūkių įrengė stacionarų greičio matuoklį, kuris leido tiek žiūrovams, tiek dalyviams išvysti, kokiu greičiu į Ąžuolo posūkį įskrieja dalyvių automobiliai. Kituose etapuose naujovių dar tikrai bus!

Giedrius: Tokių idėjų yra krūvos, tačiau resursai – kitokie. Žiūrėsime ar atsiras partneriai, kurie padėtų jas įgyvendinti.

Vienu sakiniu apie pirmąjį „Fast Lap“ etapą Kačerginėje

Tadas: Kaip visada, viskas „super“! Laukiam antro etapo, kuris vyks tą patį savaitgalį kaip ir „drifto“ čempionato etapas. Bandysiu spėti.

Agnė: Labai gerai. „Keep on going“!

Kristijonas: „Great Success, I like“.

Giedrius: Nueinat į Youtube.com, surenkat „Fast Lap tat“, ir vaizdinis sakinys prieš akis (šis video – iškart po tekstu).

VIDEO: FastLap 2011 I etapas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius