Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Naujo „Audi“ lenktyninio automobilio pristatymas vyko Le Mano senamiestyje

„Audi R18 E-Tron Quattro“ Le Mane
AFP/„Scanpix“ nuotr. / „Audi R18 E-Tron Quattro“ Le Mane
Šaltinis: 15min
0
A A

Šiais laikais naujų Le Mano bolidų pristatymas visuomenei tradiciškai atliekamas naujuoju automobiliu apvažiuojant trasos garbės ratą, kurios didelė dalis driekiasi specialiai lenktynių maratono metu uždaromomis Prancūzijos kurortinio miestelio Le Mano gatvėmis.

Tačiau neseniai įvykęs viešas naujojo „Audi R18 e-tron quattro“ prisatymas bent trumpam pakeitė nusistovėjusią tvarką ir sugrąžino į pirmuosius Le Mano lenktynių egzistavimo dešimtmečius, kai šiame sudėtingame ištvermės maratone pasiryžę dalyvauti drąsuoliai turėjo savo automobiliais atvažiuoti į lenktynių sezono atidarymo ceremoniją. 

Naujojo, 2014 – ųjų WEC sezonui skirto LMP1 kategorijos bolido „Audi R18 e-tron quattro“ pristatymas prasidėjo iškilmingu renginiu Le Mano miestelio centre esančioje „Saint-Julien du Mans“ katedros aikštėje. Čia po automobilio parodymo ceremonijos ir sveikinimo kalbų Audi gamyklinės komandos lenktynininkas, devynis kartus Le Mano 24 valandų ištvermės lenktynių nugalėtojas Tomas Kristensenas sėdo į automobilį ir stebimas gausybės žiūrovų bei žurnalistų būrio miestelio gatvėmis patraukė į Sarto  autodromo komplekse esantį „Circuit Bugatti“ lenktynių žiedą. 

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Audi R18 E-Tron Quattro“ Le Mane
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Audi R18 E-Tron Quattro“ Le Mane

Iškilmingas paradinis važiavimas reikalauja aukštos lenktynininko kvalifikacijos, nes didžiuliams greičiams pritaikyti Le Mano lenktynių bolidai sunkiai pritampa įprastame miesto eisme. Važiuojant tokiu ritmu neveikia kai kurios dideliems greičiams pritaikytos elektronikos sistemos, tenka tramdyti šiai situacijai perteklinę variklio galią, ausį rėžia didesnis variklio triukšmingumas ir nemaloniai stebina išaugę degalų sąnaudos. 

Žiūrovai ir Le Mano lenktynių entuziastai atkreipė dėmesį į naują „Audi R18 e-tron quattro“ spalvinį sprendimą. Šio sezono bolidas nudažytas horizontalių juodos, baltos, sidabro ir raudonos spalvų deriniu. Sidabro spalva simbolizuoja praeities pergales Le Mano trasoje. Juoda – platų lengvų lydinių taikymą kėbulo elementų ir variklio konstrukcijoje. Balta spalva puikiai dera su sidabrine ir simbolizuoja „Audi“ pasiekimus hibridinių pavaros mechanizmų kūrimo srityje. Raudona - tipinė lenktyninių automobilių spalva, simbolizuojanti sportinį veržlumą ir pergalių siekį. Horizontali spalvų kompozicija puikiai atrodo bolidui skriejant dideliu greičiu. 

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Audi R18 E-Tron Quattro“ Le Mane
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Audi R18 E-Tron Quattro“ Le Mane

Kadangi dalis Le Mano  ištvermės lenktynių vyksta tamsiuoju paros metu, kėbulas padengtas šviesą atspindinčiomis medžiagomis, tad „Audi R18 e-tron quattro“ tamsoje atrodo dar įspūdingiau.

Šių metų WEC čempionatas prasidės balandžio 20 d. Silverstono trasoje (Didžioji Britanija) įvyksiančiomis lenktynėmis. Prieš tai visi čempionato dalyviai, įskaitant „Audi“ gamyklos komandą, dalyvaus „Le Castellet“ (Prancūzija) mieste FIA asociacijos rengiamuose bandomuosiuose važiavimuose.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas