Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujojoje Akmenėje duotas startas 60 valandų bekelės maratonui

Ketvirtadienio, birželio 29-osios, ankstų rytą prasidėjo Lietuvos automobilių „Rally Raid“ čempionato ir taurės antrojo etapo varžybos, kurias rengia VšĮ „Bekelės fiesta“.
„4x4 Perimetro“ pradžia
„4x4 Perimetro“ pradžia / Andriaus Lauciaus nuotr.

60 valandų užtruksiantį ir apie 2000 kilometrų palei šalies valstybinę sieną nusidriekusį bekelės 4x4 perimetro maratoną, kurio startas ir finišas pirmą kartą per septynerių metų šių lenktynių istoriją rengiamas Naujojoje Akmenėje, pradėjo 25 ekipažai iš Lietuvos.

Daugiausia ekipažų atstovauja Panevėžio miestą ir rajoną – net 6. Prie starto linijos išsirikiavo 5 vilniečių, po tris uteniškių, kauniečių ir tauragiškių ekipažus, du – iš Tytuvėnų, po vieną – iš Viešintų, Nemenčinės ir Kazlų Rūdos.

„Nors oficialiu šio bekelės maratono automobiliu tituluojamas visas savo gerąsias savybes jau pernai 4x4 perimetro lenktynėse įrodęs „Nissan Navara“, tačiau masiškumu šios markės visureigiai tik vienu nusileidžia „Toyotai“, kurių šįkart bekelės maratone – penki, - varžybų spaudos centrui, viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ sakė „Nissan Nordic Europe” komunikacijos vadovas Baltijos šalims Mindaugas Plukys. – Tačiau į Naująją Akmenę atvykome siekti ne masiškumo rekordų, o norėdami įrodyti visas gerąsias mūsų automobilių savybes. Būtent jos, o kartu ir automobilio trūkumai, geriausiai atsiskleidžia tokiuose išbandymuose, kaip šis bekelės maratonas“.

Andriaus Lauciaus nuotr./„4x4 Perimetro“ pradžia
Andriaus Lauciaus nuotr./„4x4 Perimetro“ pradžia

Dar vienos japonų gamintojų - „Mitsubishi“ markės automobilių - tiek pat, kaip ir „Nissan“, keturi. Keturi visureigiai ir su „Jeep Grand Cherokee“ emblema, 3 – „Land Rover“, po 2 „Isuzu“, ir „Mercedes-Benz“, vienas – „Mazda“.

25 sportininkai varžosi trijose įskaitose : „Sport“, „Extreme“ ir „Tourism“, kuri yra gausiausia, o joje varžosi 11 ekipažų. Po septynis dėl nugalėtojų ir prizininkų laurų rungiasi „Sport“ ir „Extreme“ klasėse.

Iškart po lenktynių starto „Tourism“ klasės sportininkai pasuko savąja trasa, o kitų dviejų įskaitų dalyviai - į įspūdingą tarsi Marso kanjonai, tačiau klastingą, klaidų nepripažįstantį ir jų neatleidžiantį „Kalcito“ karjerą, kuriame įveikė pirmuosius du greičio ruožus.

Giedriaus Matulaičio nuotr./„4x4 Perimetro“ pradžia
Giedriaus Matulaičio nuotr./„4x4 Perimetro“ pradžia

Antrasis tapo lemtingas dviem ekipažams, po kurių šie sportininkai persikvalifikavo į žiūrovų gretas.

Pirmoji nesėkmė ištiko itin patyrusį bekelės entuziastą Merkį Saukevičių su Mindaugu Vasiliausku, rungtyniavusius „Sport“ klasėje. Jų vairuojama „Toyota Tacoma“ miške atsitrenkė į medį.

„Extreme“ klasėje važiavusius tytuvėniškius Egidijų ir Andrių Puidokus sustabdė paskutinį kvapą išleidęs jų „Isuzu“ visureigio variklis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius