Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nemuno žiedas“ pradėjo dirbti pelningai ir svarsto apie plėtrą

Prieš kone tris metus atleistas iš vienintelės Lietuvoje žiedinės trasos „Nemuno žiedo“ vadovo pareigų ir tuoj pat sulaukęs kvietimo į teismą dėl įmonės skolų, Eduardas Jakas, legendinis automobilių sporto žmogus, susidūrė su sveikatos problemomis ir kurį laiką buvo dingęs iš viešosios erdvės. Sveikatai pasitaisius, o teismams nurimus, jis toliau vykdo veiklą, pagrinde užsiimdamas rūpinimusi autosporto veteranų renginiais.
Renginio akimirkos
Renginio akimirkos / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Tuo metu likimo valiai ir kone užtikrintam žlugimui paliktos  įmonės vadovas Arūnas Samochinas tęsia kasdienes kovas dėl įstaigos išlikimo. Perėmęs „svajonių“ šturvalą, šis, su automobilių sportu mažai susijęs žmogus, rado 11 milijonų litų skolą viešajam sektoriui ir kone 400 tūkstančių skolą privačiajam sektoriui. Paprastai tariant – nesumokėti pridėtinės vertės mokesčiai ir nemažos skolos, likusios nuo asfaltavimo darbų. Tai ne tik kasdienę veiklą stabdantys skaičiai – bet kokių skolų turinti įmonė taip pat negali tikėtis paramos iš Europos sąjungos fondų.

Per jau „naujuoju“ pramintą trasos istorijos laikotarpį išmokėta daugiau nei 300 000 litų skolų privačioms bendrovėms, o tame tarpe įmonės sąskaita, anot A.Samochino, antstolių buvo užrakinama kone kartą per savaitę. Taip pat per tą laiką atlikti minimalūs asfaltavimo darbai, prie „Ąžuolo“ posūkio pastatyta vis dar diskusijas kelianti tribūna, kuri daugelio įvertinta kaip neprioritetinis objektas, tačiau kol kas labai visų mėgstama vos tik lenktynių metu prasideda lietus. Galutinis rezultatas buhalterijos suvestinėse po 2013 metų? 10 tūkstančių eurų pelno.

Taigi, turbūt būtų sąžininga sakyti, jog nors dabartinis „Nemuno žiedo“ vadovas nėra tobulas ir kartais stokoja supratimo apie sportinę reikalo pusę, tačiau dėka jo darbo Kauno rajone vis dar egzistuoja erdvė nutrūktgalvių linksmybėms ir treniruotėms. 

Asmeninio archyvo nuotr./Arūnas Samochinas
Asmeninio archyvo nuotr./Arūnas Samochinas

Kiek kitoks likimas ištiko buvusio vadovo darbu laikomą „Lietuvos Porsche klubą“. Sutikęs leisti po „Porsche“ klubo sparnu organizuoti vieną iš 2013 metų Lietuvos automobilių ralio čempionato etapų – ralį „Kauno ruduo 2014“ ir jo šturvalą atidavęs savo žentui Justinui Sipavičiui, šiuo metu sporto veteranas yra priverstas kovoti su kiek daugiau nei pusšimtį tūkstančių litų siekiančiomis skolomis. Justinas šių metų ralį organizavo prisidengęs jau kitos įmonės pavadinimu, taip vengdamas mažame mieste nesunkiai randamų skolininkų, tačiau surinkęs vos 30 ekipažų, iš kurių finišavo tik 22, „Kauno ruduo 2014“ taip pat negali būti laikomas itin sėkmingu.

Kas laukia „Nemuno žiedo“? Šiuo metu tikimasi, jog įstaiga bus įtraukta į beviltiškų skolininkų sąrašą ir taip išvengs VMI mosuojamo milijoninio dalgio. Kiek šviesesnės perspektyvos sklinda iš Kūno kultūros ir sporto departamento. Žiede apsilankęs naujasis vadovas Edis Urbonavičius, panašu, kad blaiviai įvertino situaciją ir pažadėjo pagelbėti, bei neužmiršti ir šio sportininkų pamėgto kampelio, o trasos vadovas A.Samochinas jau puse žodžio pradeda kalbėti, jog pavasarį vėl iš stalčiaus trauks praeitais metais paruoštą techninį trasos planą ir vėl galės ištarti magiškus žodžius – „Asfaltuojam čia“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius