Dabar populiaru
Publikuota: 2012 balandžio 12d. 12:17

„Nissan DeltaWing“ bandymai keliasi į Europą

„Nissan DeltaWing“
„Nissan DeltaWing“

Po savaitę trukusių bandymų sunkiausioje pasaulio trasoje „Sebring International Raceway“, automobilis išvyko į Atlantą, kad galėtų galutinai pasiruošti suplanuotam kitam bandymų etapui Europoje, teigiama „Nissan“ pranešime spaudai.

Kovo mėnuo „Nissan DeltaWing“ komandai buvo nepaprastai intensyvus. Programa įsibėgėjo kovo 13 d., pradėjus bendradarbiavimą su „Nissan“, o po dviejų dienų, kovo 15 d., įvyko oficialus lenktyninio automobilio pristatymas „Sebringe“.

Su pradiniu prototipu, kurį sukūrė Dan Gurney „All American Racers“ grupė Kalifornijoje, „Panoz's EMT“ organizacija šią savaitę kibo į darbus, siekdama puikiai suderinti komponentus ir kėbulą. Pasitelkta patirtis iš ankstesnių bandymų „Buttonwillow“ Kalifornijoje ir „Sebringe“, siekiant patobulinti „Nissan DeltaWing“ „mobilųjį eksperimentą“.

„Nissan DeltaWing“ debiutuos šių metų Le Mano 24 valandų lenktynėse kaip papildomas 56-asis automobilis – šią galimybę suteikia renginio organizatoriai „Automobile Club de l'Ouest“ transporto priemonėms, pasižyminčioms naujomis ir inovatyviomis technologijomis.

Priekinių „Nissan DeltaWing“ padangų plotis – 10 cm

„Nissan DeltaWing“ projektui tiekia ne tik 1,6 litro variklį su turbina. Kompanijos techninis personalas prisijungė prie „DeltaWing“ projekto nuo paskelbto bendradarbiavimo pradžios.

„DeltaWing“ projektas gimė praėjusiųjų metų Le Mano 24 valandų lenktynėse. Jo pradininkai buvo „Panoz's EMT“, Danas Gurney'us, „DeltaWing“ inžinierius Benas Bowlby ir „Highcroft Racing“ projektuotojas Duncanas Daytonas.

„Michelin“ taip pat įtraukė savo personalą į šią programą su specialiai šiam projektui sukurtomis padangomis, anksčiau nematytomis tarptautinėse sportinių automobilių lenktynėse. Priekinės „Nissan DeltaWing“ padangos yra tik keturių colių (10 cm) pločio.

Benas Bowlby – „Nissan DeltaWing“ inžinierius:

Įgijome didžiulės patirties per mūsų bandymų savaitę „Sebringe“. Automobilis patvarus, po bandymų visi komponentai išliko labai tvirti.

Mums pavydo atlikti keletą pakeitimų automobilyje, bet automobilį tobulinsime ir toliau, kol pasieksime žalią vėliavą Le Mano lenktynėse.

Mes labai džiaugiamės pasirodymu, automobilis atlaikė bandymus ir įrodė, kad jis iš tikrųjų gali puikiai įveikti posūkius.

„Nors šis automobilis turi tik pusę komponentų, esančių tradiciniame lenktyniniame automobilyje, tačiau jame yra daugiau nei 3000 naujų detalių, kurios niekada anksčiau nebuvo montuojamos kartu. Specialistai atliko nuostabų darbą praėjusią savaitę. Tačiau turėdami prieigą prie EMT įrenginių, jie buvo tiesiog nepakartojami. Padarėme puikią pradžią ir dabar labai laukiame tikro iššūkio lenktynių trasose Europoje.

Donas Panozas – „Nissan DeltaWing“ vykdomasis partneris

Šis automobilis sulaukė neįtikėtino atgarsio visame pasaulyje. Labai naudinga pajusti tokį skiriamą dėmesį, nes dalyvaudami tokiame projekte, keičiame žaidimo taisykles.

Tai yra ko reikia lenktynėse. Turime pamiršti praeitį ir tikėtis geresnio degalų ir padangų efektyvumo neatsisakant našumo.

„Nissan“ pagrindinis vaidmuo dabar yra dirbti siekiant įgyti patikimumą

Faktas, kad automobilis taip skiriasi nuo kitų, sulaukė didžiulio dėmesio, tačiau jo forma padėjo pasiekti tokius rezultatus.

EMT anksčiau buvo įtrauktas į daugybės automobilių gaminimą ir mes džiaugiamės galėdami padėti atlikti keletą patikslinimų šią savaitę, pasinaudodami savo patirtimi, įgyta „Sebringe“.

Su bet kuriuo nauju automobiliu visada būna keletas dalykų, kuriuos reikia atnaujinti pravažiavus keletą pirmųjų mylių. Dabar mes laukiame bandymų etapo Europoje.

Darrenas Coxas, „Nissan Europe“ generalinis direktorius

Tai iš tikrųjų yra labai turtingas mokslinis „Nissan“ projektas. Terminai yra labai trumpi, mes mokomės kiekvieną dieną ir tai darysime visą laiką iki pat Le Mano lenktynių pradžios.

„Sebringe“ pagrindinė koncepcija viršijo mūsų lūkesčius, „Nissan“ pagrindinis vaidmuo dabar yra dirbti siekiant įgyti patikimumą. Tokiu būtu prisiimame daugiau atsakomybės už programos vykdymą, kai ji persikelia į Europą.

Šis projektas ir toliau išlieka labai aukšto lygio, o tai motyvuoja ir jaudina kiekvieną jame, dalyvaujantįjį.

„Nissan DeltaWing“ bandymai „Sebring“ trasoje:

VIDEO: DeltaWing Unveil Laps

 

VIDEO: Nissan DeltaWing In-Car Video

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie Gazas