Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Norvegijoje bus naudojamos platesnės padangos

Padangos
Redo Vilimo/BFL nuotr. / Padangos
Šaltinis: 15min
0
A A

Nusprendusi pirmajam WRC etapui – Airijos raliui, saugumo sumetimais pateikti ir „žieminių“ asfalto padangų pasirinkimo galimybę, italų kompanija „Pirelli“ antrajame etape, kuris vyks Norvegijoje vasario 11 - 15 dienomis, taip pat parengė naujieną.

Padangų gamintojas paskelbė, kad čia jie pakeis tradicines plonas dygliuotas padangas į tokio pat storio, kaip ir naudojamas „žvyriniuose“ etapuose. Naujosios „storos“ padangos taip pat bus dygliuotos. Toks sprendimas buvo priimtas kaip naujosios FIA (Tarptautinės automobilių federacijos – aut.past.) politikos išlaidų autosporte mažinimo priemonė, leidžianti komandoms ir lenktynininkams sutaupyti neperkant papildomų skirtingų išmatavimų ratlankių, rašo portalas Rallynews.

„Jau išbandėme naująsias padangas ir galime patvirtinti, kad jos pateisino mūsų lūkesčius. Jos taip pat tenkina FIA reikalavimą sumažinti automobilių vidutinį greitį apledėjusiose trasose“ – „Autosport“ minėjo „Pirelli“ ralio dalies vadovas Mario Isola. „Platesnė padanga neįsminga į sniego sluoksnį tiek, kiek plona, todėl leidžia automobiliui slysti daugiau. Dėl to gali padidėti padangų dėvėjimasis, tačiau kaip bus iš tiesų – pamatysime ateityje“.

„Pirelli“ taip pat turi nuspręsti, kaip pasielgs per trečiąjį WRC etapą – Kipro ralį (vyksiantį kovo 11 – 15 dienomis – aut.past.), kuris bus trijų dienų formato ir pačią pirmąją vyks ant asfalto dangos, o likusias dvi – ant žvyro. Tiesa, pačios komandos jau kiek anksčiau pasiūlė savo išeitį – visas tris dienas važiuoti „žvyrinėmis“ padangomis.

 

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Norvegija
Parašykite atsiliepimą apie Gazas