Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„NP Team“ komanda: šio sezono apžvalga ir planai 2013-iesiems

„NP Team“ komanda
„NP Team“ nuotr. / „NP Team“ komanda
Šaltinis: npteam.lt
0
A A

Įvairiose žiedinėse lenktynėse, šoninio slydimo varžybose dalyvaujanti ir kelių tipų renginius organizuojanti „NP Team“ komanda prakalbo apie planus ateinančiam sezonui, kurie turėtų nustebinti ne vieną Lietuvos autosporto virtuvėje besisukiojantį žmogų.

Turbūt niekam ne paslaptis, kad „NP Team“ komandai šį sezoną sekėsi įvairiai. Kas liečia žiedines lenktynes, viskas yra gerai: Jurgis Bridžius užėmė 3 vietą „Fast Lap“ „Pro 1600“ klasėje, o Edgaras Lukošius (pravardė dadūnia) – pagerino asmeninį „Nemuno žiedo“ vieno rato rekordą.

NP Team nuotr./NP Team komanda
„NP Team“ nuotr./„NP Team“ komanda

Kas liečia renginiais – viskas irgi gerai. DDČ („D1Sport driftingo čempionatas“), EEDC („Rytų Europos driftingo čempionatas“), komandos organizuojami iššūkiai, kartingų čempionatas, žiemos iššūkis – veikiam ir dar turim planų ką veikt toliau. Sekite naujienas, šiandien pasitvirtinom dar vieną naują projektą.

Ir tada mūsų prioritetinė sritis – „driftas“. Čia linksmybės ir baigėsi. Šią vasarą pasimokėm, kad vis tik neišeina rinkti trijų mašinų vienu metu ir tikėtis, kad su visomis išvažiuosime. Taip pat turbūt pasimokėm, jog negalima daryt esminių automobilio modifikacijų viduryje sezono, nes iš to nieko per daug doro nesigauna. Čia apie Tado Adomaičio mašiną. Šiemet turėjom turėt tris automobilius DDČ, tačiau realiai ir normaliai dalyvavo tik vienas ir tas važiavo keturiais iš 8 cilindrų.

Tado motoro keitimas iš 2,5 l darbinio tūrio į M5 yra vis dar nesibaigusi istorija. Taigi, daug ko pasimokėm šiemet ir remdamiesi tuo, skelbiam „drifto“ sezoną atidarytu!

Ne, pas mus nesninga ir palakstyt nevarysim. Jei iš tiesų, tai mūsų „drifto“ sezonas taip ir neužsidarė, nes vos pasibaigus varžyboms, nelabai ko laukę, lipom ant kito sezono darbų. Šitoj vietoj turbūt reiktų pasakyt ačiū Tado tėčiui Kęstui, nes būtent jis savo iš kažkur trykštančiu entuziazmu ir energija judėti tik tolyn, stumia ir mus visus.
Taigi, kitą sezoną tikimės dviejų automobilių čempionate – Povilo Lencevičiaus – Lenco ir T.Adomaičio. Šiandien ši apžvalga rašoma ne veltui – būtent šiandien pagaliau suriaumojo Tado BMW E30 M5 ir pagaliau visais cilindrais išriedėjo iš garažo. Taip pat šiandien į garažą buvo atneštas Lenco E30, kuriam jau surinktos visos dalys ir jis bus pradėtas rinkti. Tikslas – vos nutirpus sniegui (jei išvis prisnigs) mes turim turėti visiškai sezonui paruoštus automobilius. 

NP Team nuotr./NP Team komanda
„NP Team“ nuotr./„NP Team“ komanda

Sprendimas dėti 5 litrų motorą vietoj 2,5 „plytos“ buvo neišvengiamas, tačiau nors keitimas ir nebuvo labai jau sudėtingas, automobilis vis ožiavosi ir apvažiavę kone visus meistrus, turėjusius kažką bendro su šiuo motoru, vis tiek bėdų turėjome. Pasibaigus sezonui šio klausimo buvo imtasi iš esmės ir atrasta, jog variklis vis tik buvęs ardytas ir jog turim problemą su vienos pusės grandinės įtempėju (slopintuvu). Sudėtas visiškai ne toks, ko pasekoje varikliui davus apkrovos, kompiuteris jungia „saugos“ rėžimą ir jungia visus įmanomus ribotuvus.

Tokią dalį gaut užtruko laiko, tačiau šiandien automobilis jau savo eiga (po 2 mėnesių) pajudėjo iš garažo ir savaitės bėgyje bus testuojamas, ar tikrai viskas gerai (laikot kumščius). Jei taip – kaip ir „vsio“ – viena mašina pabaigta ir pasiruošusi.

Tiesa, nevisiškai. Po apsilankymo Lenkijoje ir dar kiek prieš tai, buvo nuspręsta, jog  reikia ne tik važiuoti, bet kartu ruošti dar vieną, dar labiau konkurencingą automobilį, į kurį Tadas galėtų sėstis jau pramokęs važiuoti ar netyčia apgadinus e30.

NP Team nuotr./NP Team komanda
„NP Team“ nuotr./„NP Team“ komanda

Buvo pasirinktas BMW E46 kupė kėbulas, kuris parplaukė iš Jungtinės Karalystės su visa M serijos apdaila, salonu ir privalumais, bei 2,5 varikliu. Dabar visa tai guli lentynose, o šiandien sušlavėm paskutinius iškustų garso izoliacinių smalų likučius – norime tiksliai pasverti, kiek svorio sutaupėme, tad kiekvienas menkiausias gabaliukas, dulkelė yra sušluojama ir keliauja į dėžę, kuri, kartu su didesniais nereikalingais žaislais, bus sveriama. Rezultatus pažadam paskelbti.

NP Team nuotr./NP Team komanda
„NP Team“ nuotr./„NP Team“ komanda

Toliau – važiuoklė. Jau turim kone viską – laukiam kol meistrai baigs pjauti priekines šakes. Viskas, kas yra pakeista, yra suprojektuota Lenco ir nemaža dalis dalių turi „NP“ inicialus.

Kadangi norim, kad šis automobilis būtų patikimas, tad viskas yra nucinkuota. Kėbulas, po nemažo kiekio Tado vakarų, praleistų garaže, jau visai plikas ir išvežtas su tikslu sumontuoti saugos lankus. Gruodžio 15-ąją jis grįš ir iš karto važiuos pas smėliuotojus, kad pabaigtų visas kėbulo kerteles iki galo. Po to – dažymas ir kiti darbai. Tačiau neaiškumų dar likę...

Žinomas tik vienas dalykas – variklio kodas prasidės LS (variklis, montuotas į „Chevrolet Corvette“, GAZAS.LT past.). Kuris, koks ir kada, dar nežinom. Kadangi šio automobilio paskirtis iš esmės bus važiuoti EEDC ir kitose varžybose užsienyje, sieksim kuo geresnio varianto.

Toliau – Lencas. Nors ir planavome šį sezoną iš 2,8 peršokti į V8 ir kraut malkų, tačiau dėka gyvenimo aplinkybių, viskas nusikėlė. Šiandien Povilo automobilio kėbulas grįžo į garažą, taip pat nupirkom priekines stupicas, stabdžių diskus ir suportus. Kitą savaitę pasiimam šakes ir visa važiuoklė jau yra. V8 4,4 l guli ir nekantrauja dar nuo vasaros. Laimėti aukcionuose parkeliauja 6 taškų saugos diržai, ieškoma sėdynė.

NP Team nuotr./NP Team komanda
„NP Team“ nuotr./„NP Team“ komanda

Taip pat sprendžiamas automobilio dizainas – jei viskas pavyks, tokio dar nebus buvę niekur  Be viso to, vedamos derybos su keliais rėmėjais, kurie žada truputėlį pagelbėti su kitų metų sezonu, o pagalbos atsisakyt mes juk negalim. Jei viskas seksis, praeis dar mėnuo ar du ir šis monstriukas jau suks ratus Aleksoto aerodrome ir bus laužomas tam, kad nelūžtų sezono metu.

Dalis stengiamės gaminti po 2 vienetus – Lenkijoje pamatyti vaizdeliai, kai vietoje sutvarkomos sulaužytos šakės ar kitos važiuoklės detalės pamokė, kad jei jau neturim galimybių komandos sunkvežimiui, tai bent jau galim atsivežt antrą porą detalių.

Planai važiavimui – Lencas – DDČ, Tadas – visur, kur tik įmanoma  Panašu, kad ateinantys metai bus įdomesni nei bet kada ir stengsimės augti visais frontais.

npteam.lt
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas