Trasos sudėtingumas palyginus su lietuvišku Ozu ar „Klaipėda Drift city“ – lengva. Vienas staigus posūkis „pasistatymui“ ir tada persimetimas į ilgą žiedą – iš pirmo žvilgsnio tikrai nieko stebuklingo, tačiau taip buvo manoma tik iki PRO lygos dalyviai parodė, kaip tai turi būti daroma – centimetrų atstumai, masė dūmų ir garso šeštadienį tikrai audrins žiūrovų veidus, kurių čia tikimasi apie tūkstantį.
Išbandęs trasą Povilas liko patenkingas – pirmu važiavimu viskas pavyksta, rytoj esmė bus dūmų užsklandoje rasti oponentą ir jį pasivyti. Užduotis aiški, tačiau nelengva. Pasigilinus į varžybų sudėtį, šeštadienį susirungs trys lygos: PRO, PRO-AM ir „Street“. Visos šios lygos suvienys kiek daugiau nei trisdešimt dalyvių nuo visiškai standartinių, kasdienių sedanų iki Europos šoninio slydimo čempionatų lyderių bombų.
Treniruočių, kurių Povilas matė vos kelioliką minučių, metu „NP team“ pilotas išbandė savo jėgas su keletu PRO-AM dalyvių, tačiau nusprendė varžytis PRO lygoje – keletas iš Lietuvos etapų pažįstamų latvių įspėjo, jog PRO lyga nėra tokia smagi ir nemaža dalis jos dalyvių yra kiek „užrietę nosis“, tačiau tai nė kiek nesumažino noro siekti būtent to, ko čia komanda atkeliavo – treniravimosi patirties su geriausiais. O jų čia sutikti pavyks – jau penktadienį dūmais trasą skandino kiek nesėkmingai Klaipėdoje pasirodęs, tačiau vis tiek labai stiprus Elvijus Kezis, demonstravęs įspūdingus porinius važiavimus su Edmundu Ergliu, kuris šiam sezonui pasirinko itin nestandartinę techniką – „Subaru Impreza STI RA (GC6)“ su BMW M V10 varikliu. Tiek automobilio paruošimas, tiek garsas nepalieka abejingų, tačiau lietuviai šiam monstrui turi unikalų priešnuodį – cituojant Povilą, „Na gerai, uždėsim 225 pločio padangas“.
Po treniruočių Daugpilyje įvykęs paradas maloniai nustebino – policija uždarė gatves, sudarė sąlygas netrukdomai kolonai džiuginti susidomėjusių miestiečių veidus. Prasukus nedidelį ratą per centrą, apsistota miesto centrinėje aikšteje. Šis laikas suteikė galimybė geriau pasižvalgyti ir įvertingi oponentus – jų nedaug, tačiau visi turį „rimtas kaimenes“ po kapotu, bei namų trasą. Lietuviai tuo metu gali pasigirti „braliukams“ – mes turim neišvaizdų automobilį, tad jo tikrai negailėsime.
225 pločio R16 padangos, nepamatuotas agresyvumas, didelis noras ir stipri komandinė dvasia – būtent tai yra lietuviški rytojaus ginklai prieš latviškus „monstriukus“.