-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Parnu Summer Race“ – Lietuvos lenktynininkų nuotykiai

Kaip tikra karščio banga per savaitgalį nusirito „Parnu Summer Race“ varžybos, įvykusios praktiškai kurortinėje „Porsche Ring“ trasoje. Čia netrūko nieko: nei Lietuvos sportininkų, nei pergalių, o tuo labiau – avarijų, masinių pasistumdymų trasoje ir raudonų vėliavų. Būta išties visko ir vasariškas lenktynių savaitgalis buvo karštas visomis prasmėmis, rašoma pranešime.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Organizatorių nuotr.

Avarijos prasidėjo dar treniruočių metu penktadienį, kuomet buvo sugadinti atitvarai ir pastaruosius sutvarkyti užtruko bene pusantros valandos. Kaip sakoma, kuo toliau, tuo gražiau, ir vakarop prasidėjusių lenktynių metu lygiai taip pat netrūko avarijų, tik jos tapo masiškesnės ir brangesnės. Didžiausius nuostolius patyrė „NEZ Porsche Sprint Challenge“ dalyviai, kurių metu po masinės avarijos lenktynės buvo stabdomos mojant raudona vėliava, atnaujintos ir, galiausiai, vėl stabdomos nebepratęsiant, o tiesiog priskiriant taškus. Taigi, avarijų buvo išties įspūdingų.

Tiesa, penktadienį jos nesibaigia ir šeštadienis paženklintas Povilo Bonkevičiaus kūlversčiu „BMW 325 Cup” lenktynių metu. Kaip socialinio tinklapio paskyroje teigė pats sportininkas, tai buvo „pirma tokia patirtis man. Nors startas ir nebuvo sklandus, prognozė atrodė gera – 14, gal 13 vieta įskaitoje. Deja, asmeninio tikslo pasiekti taip ir nepavyko – lenktynės man pasibaigė jau ketvirtame rate. Priešais mane susistumdžius konkurentams, stengiausi išvengti galimo kontakto, tačiau neturėjau kur trauktis ir varžovui mane užkabinus verčiausi keletą kartų. Rimtų sužalojimų išvengti pavyko, automobilį komanda atstatys“.

„BMW 325 Cup” lyderiai

Kaip visuomet, „BMW 325 Cup” serijoje netrūko nieko, o įtampa buvo juntama jau nuo kvalifikacijos pradžios. Užsiregistravusiųjų į lenktynes – 45 dalyviai, tad nieko nuostabaus, kad kvalifikacija buvo išties svarbi. Įtampa neslūgo iki pat paskutinių lenktynių sekundžių: šiose lenktynėse viskas gali pasikeisti paskutinėmis minutėmis. Pagrindinės kovos, žinoma, virė tarp greičiausiųjų lyderių – latvio Valterio Zviedrio ir lietuvių Edvino Žadeikio bei Karolio Jovaišos. Edvinas sugebėjo būti greičiausiu pirmųjų lenktynių metu, tačiau Valteris laimėjo antrąjį važiavimą, taip iškovodamas pergalę ir absoliučiai. Tad Edvinas Žadeikis liko antroje vietoje, o už jo rikiavosi praeitų metų čempionas Karolis Jovaiša. Ramūnas Čapkauskas buvo greičiausias „Masters“ grupėje, už savęs palikdamas Matisą Mezaksą ir Andrį Catą. Carmen Kraav buvo greičiausia moterų tarpe, o Krisjanis Oskerkowas iškovojo pirmąją vietą „Rookies“ kategorijoje.

Šeštadienio kovos ir intrigos

Standartiškai, „BTC“ klasėse dominavo lietuviai, pergalės siekdami iki pat finišo ir rinkdami taškus ne tik Baltijos šalių, bet ir Lietuvos čempionatuose. Aurimas Kučinskas dėl pirmos vietos „BTC1” klasėje kovojo su Deividu Sakalausku ir sugebėjo ją išsaugoti, palikdamas šį sportininką antroje vietoje. Trečiąją iškovojo Vidmantas Pociūnas.

„BTC2” įskaitoje, sezono lyderio Simo Lind šeštadienis buvo itin nesėkmingas ir šis sportininkas turėjo sukaupęs taškus tik po penktadienio lenktynių, taip išsaugodamas trečiąją vietą. Anttis Jartsevas iškovojo antrąją vietą, o lyderio kėdė teko Kairo Kallas.

Na ir žinoma, didžiausia drama – „BTC3” klasėje, kur šį kartą vienvaldžiu lyderiu buvo ilgai pergalės siekęs Izidorius Paukštys, už savęs palikdamas greitąjį Aurimą Mištautą. Dar vienas Lietuvos sportininkas – Robertas Zauka – liko trečioje pozicijoje.

Po daugybinių avarijų penktadienį, „NEZ Porsche Sprint Challenge starto rikiuotėje šeštadienį pasirodė tik stipriausi ir ištvermingiausi, susirinkę itin svarbius metinės klasifikacijos taškus. Žinoma, ramiausiai jautėsi tiek šio etapo, tiek viso sezono lyderis Thomas Padovanis. Antrąją vietą šio etapo lenktynėse iškovojo Janis Kakela, trečiąją palikdamas Gertui Jugalai.

„BEC 6H” serijoje – aiškūs sezono lyderiai

Kvalifikacija buvo sėkminga „Relaa Racing” komandai, iškovojusiai pole poziciją. Deja, po masinės penktadienio avarijos „NEZ Porsche Sprint Challenge” lenktynių metu, ši patogiausia ir geidžiamiausia starto pozicija liko tuščia. Iš antrosios vietos startavo sezono absoliučios įskaitos lyderių „Porsche Baltic GT3” komanda su Nerijum Dagiliu, Andrium Šlimu bei Leonardu Diržiu už vairo. Trečią startinę poziciją buvo užsitikrinusi „ALM Motorsport” komanda, deja, lenktynių pradžioje sugedus greičių dėžei dėl pergalės konkurencingai pakovoti nebeteko.

Su techniniais nesklandumais kovojo ir kitos lietuvių komandos, kaip kad „Dvaras Racing”, „Energizer Racing by Krauman Motors”, „Orlen Lietuva – Mazeikiu ASK”, „Autoralis”. Tiesa, privalu pabrėžti, kad nosies niekas nenukabino ir ginklų anksčiau laiko nesudėjo, o stengėsi tiek pasiekti finišą, tiek nuvažiuoti minimalų privalomą atstumą siekiant gauti metinės įskaitos taškų.

Po 6 valandų lenktynių, pergalę absoliučiai ir „Porsche GT3 Cup” įskaitoje iškovojo jau minėtoji „Porsche Baltic GT3“ komanda, išsaugodama pirmąją vietą ne tik etapo, bet ir viso sezono klasifikacijoje. „NOKER Racing team” iškovojo antrąją vietą absoliučiai bei pirmąją tarp „TCR“ automobilių. Trečioji vieta buvo iškovota „TREVIO next level by Customs Brokers” komandos, užsitikrinant pergalę ir „GT AM” klasėje. Čia antroje vietoje liko „Porsche Baltic GT4” komanda, už savęs palikdama „System KAN-Therm by Ringaudu servisas” komandą su „BMW M2“.

„TCR” įskaitoje, „NOKER Racing Team” bandė pavyti suomiai „Black Rose Racing” pasilikę antroje vietoje ir trečią vietą iškovojusi „LV Racing” komanda.

„Porsche Baltic GT3” komandą „Porsche GT3 Cup” įskaitoje mėgino aplenkti „Audosta by Ajus Group” komanda, deja, likus vienam ratui iki finišo, sustojusi trasoje. Tačiau, komanda sugebėjo išsaugoti antrąją vietą klasėje.

„TC2” įskaitoje, vienvaldžiais lyderiais buvo „Baltic Karting Academy”, dyzelinių automobilių įskaitoje greičiausia buvo „Antėja Racing” komanda, antroje vietoje palikusi dar vienus lietuvaičius – „CUST LT Racing”.

Panašu, kad šiose serijoje sezono greičiausieji – ganėtinai aiškūs: iki sezono pabaigos liko vienos lenktynės ir absoliučios įskaitos nugalėtojai nuo konkurentų atitolę saugiu taškų skaičiumi.

Sekmadienis – ramiausia „Parnu Summer Race“ diena

Po audringo penktadienio ir šeštadienio, sekmadienis atrodė ramus kaip jūra po audros. Žinoma, tai nereiškė, kad lenktynės buvo nuobodžios ar trūko įtampos – tikrai ne. Orą kaitino „GT PRO“, „GT AM“, „BTC4“, „TCR“ automobiliai ir „Nankang Endurnace Academy“ kovos.

Sprinto lenktynėse buvo išties smagu stebėti Jyrki Jonkkari ir Manto Matukaičio kovas – net ir žinant, kad šie du sportininkai varžosi skirtingose klasėse. Jyrki Jonkkari tapo greičiausias „BTC4” įskaitoje, už savęs palikdamas Deivą Hollandą bei Aivarą Remeiką. Mantas Matukaitis su savo „Lamborghini” šventė ilgai išsvajotą pergalę „BGT PRO” klasėje, antrąją vietą palikdamas Markui Jugalai ir trečiąją – Mikui Makinenui.

„TCR Sprint” lenktynėse kovos tiesiog virte virė, pirmose lenktynėse tapes greičiausiu Ivars Valleris siekė pergalės ir antrojo važiavimo metu, tačiau jam nepavyko. Kestutis Stasionis pasiliko pirmąją vietą sau tiek pirmojo važiavimo metu, tiek absoliučiai.

„BGT AM”grupėje pergalę pavyko iškovoti čempionato naujokui Ignui Jomantui su „Masertati“. Nors ir su išslydimais ir klaidelėmis, sportininkui pavyko išsaugoti aukščiausią podiumo laiptelį. Drew Holland su „Ginetta“ liko antroje vietoje, o su technika kiek kovojęs Kastytis Volbekas – trečioje.

Sekmadienio saldainis – „Nankang Endurance Academy”

Visada laukiamos ir kaskart itin įdomios – „Nankang Endurance Academy“ dalyvių kovos, klaidos ir įspūdingo ilgio starto rikiuotė. Na, o po dviejų smagių valandų, liko suskaičiuoti šios lenktynių serijos, vainikavusios „Parnu Summer Race“ fiestą, taškus.

„V1600” įskaitoje, pirmąją vietą iškovojo „Fox Tail Racing” komanda, už savęs palikdama „Degviela Motorsport II” komandą. „Jap Factory” buvo greičiausi „ABC Race” dalyvių tarpe, antrąją vietą iškovojo jų draugai „Team Jap Factory”, o trečioje liko „LDV Racing Team”.

„DMK Racing Team” komanda iškovojo pergalę „BTC1” klasėje, palikdami „MKM Racing” ant antrojo apdovanojimų pakylos laiptelio.

Tuo tarpu, „Lind Racing“ komanda buvo stipriausia „BTC2” grupėje, išplėšdama pergalę tiesiai iš panosių „Race.Attack” ir „HOBU Racing” komandoms.

„RS Racing Team” iškovojo trečiąją vietą „BTC3” klasėje, palikdami „EST1 Racing 73” ant antrojo apdovanojimų pakylos laiptelio, o „Diesel Power” – ant aukščiausiojo.

Lenktynių serijos naujokai „AROMAMA by Čapkauskas Autocentras” iškovojo pergalę „BTC4” klasifikacijoje, už savęs palikdami „Alko Brothers Heavy Weight” antroje vietoje, o „Joujaam” – trečioje.

Na ir žinoma, populiariausioje ir gausiausioje „BMW 325 Cup“ įskaitoje virė kovos. Šios lenktynės pergalingos buvo latvių „Jurmala/Papa's saciksu komanda“, antroje ir trečioje vietose paliekant draugus iš Estijos „EST 1 Racing“ ir „EST 1 Racing 99“.

Na, ir šios smagios lenktynių serijos kovos kelsis ne kur kitur, o į Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasą, „Kaunas Grand Prix“, kuris vyks pirmąjį rugsėjo savaitgalį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius