Planuojama, kad kitų metų pirmenybėse dalyvaus 26 lenktynininkai, todėl atitinkamai ketinama koreguoti ir kvalifikacijos tvarką. Per pirmąją 20 minučių sesiją iškris 8 dalyviai, per antrąją – dar 8, kol liks 10. Jie, kaip ir dabar, varžysis dešimt minučių.
Įdomu, kad paskutinėje kvalifikacijos dalyje sportininkai galės važiuoti lengvais bolidais, nes į juos, kitaip nei dabar, pasibaigus važiavimams komandos dar galės pilti degalų. Šis pakeitimas susijęs su kitu – kitąmet, kaip ir buvo susitarta anksčiau, varžybų metu neliks galimybės pasipildyti degalų, t. y. lenktynininkai į techninės priežiūros zoną suks tik keisti padangų.
2010 m. bus padidintas minimalus leidžiamas bolidų svoris – dabartinė 605 kilogramų riba bus kilstelėta iki 620. Šis pakeitimas atliekamas siekiant padidinti kinetinės energijos regeneracijos sistemos (KERS) naudojimo privalumus, nors aštuonios „Formulės-1“ komandų asociacijai (FOTA) priklausančios ekipos ir sutarė šio įtaiso nenaudoti.
Nepaisant ankstesnių pranešimų, kitąmet ir toliau bus leidžiama naudoti padangų šildytuvus, taip pat nebus pakeista lenktynininkų čempiono nustatymo procedūra: titulo laimėtoją lems taškai, o ne pergalės, kaip siūlė sporto komercijos teisių valdytojas Bernie Ecclestone'as.
Taisyklėse neliko ir jokių užuominų į anksčiau skelbtas dviejų lygių taisykles, kai vieni reikalavimai turėjo būti taikomi sąnaudas ribojančioms ekipoms, o kiti – lėšų netaupančioms komandoms.