Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pirmajame DSDC etape triumfavo A.Ravluškevičius, „Kiss The Car“ rungtį laimėjo latvis R.Mozga

Šeštadienį nuo popietės iki pat vakaro Kėdainių aerodrome gaudė automobilių varikliai, cypė padangos ir ritosi baltų svylančios gumos dūmų kamuoliai. „D1Sport“ čia surengė pirmąjį „DSDC“ varžybų serijos etapą.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Šeštadienį į Kėdainių aerodromą susirinko ne tik gausus būrys įvairia šoninio slydimo technika apsiginklavusių dalyvių, bet ir tūkstančiai žiūrovų, nusprendusių saulėtą pavasario dieną praleisti kovinių bolidų apsuptyje. Šoninio slydimo varžybų organizatoriai „D1Sport“ čia surengė pirmąjį DSDC čempionato etapą.

Dalyviai treniruotes pradėjo dar vidurdienį ir varžybų trasoje padangas degino kone keturias valandas. Vėliau prasidėjo dvi valandas trukusi kvalifikacija, po kurios iš gausaus dalyvių būrio liko šešiolika vairuotojų. Kol TOP16 vairuotojai ruošėsi atkrintamosioms varžyboms, jau iškritę dalyviai taip pat nesudėjo rankų sudėję.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

„D1Sport“ jiems ir visiems žiūrovams surengė iki tol dar nematytą pramogą. Visiems žinoma „Kiss The Wall“ rungtis buvo pakeista į „Kiss The Car“. Vietoje betoninio atitvaro trasoje buvo pastatytas senas „Honda Civic“.

Šios rungties teisėju tapęs Kąstytis Alekna dalyvius informavo, kad nugalėtoju taps tas vairuotojas, kuris su kliūtimi turės įspūdingiausią kontaktą.

Šių varžybų dalyviams iš pradžių sunkiai sekėsi praslysti arti „Honda Civic“. Situacija pasikeitė tuomet, kai vienas iš dalyvių savo automobilio galine dalimi užlenkė „kliūties“ veidrodėlį. Vėliau automobilis buvo vis stipriau kliudomas, kentėjo ne vieno dalyvio automobilio bamperiai.

Įspūdingiausią slydimą ir smūgį į „Honda Civic“ pademonstravo latvis Regnars Mozga. Jis su savo BMW E36 328 gerokai sumaitojo kliūties priekinį sparną ir tuo pačiu savo automobilio bamperį. Netrukus jam iškilmingai įteikta šios rungties nugalėtojo taurė.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Po šios pramogos laukė renginio kulminacija – poriniai važiavimai. Jų metu vienas dalyvis iš kovos pasitraukia ir taip vairuotojų mažėja iki pat finalinių važiavimų.

Varžybų eiga lėmė, kad trečią vietą iškovojo Ignas Daunoravičius su BMW E30, kurio automobilio variklio skyriuje plaka V8 M62B44 širdis.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Finale susitiko Darius Kepežinskas su dyzeliniu BMW E46 Compact ir Artūras Ravluškevičius su „Nissan 200SX“. Teisėjų balsai lėmė, kad po atkaklios kovos nugalėtoju tapo pastarojo automobilio vairuotojas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius