Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2019 sausio 6d. 15:21

Pirmasis Dakaro bivakas: kuo jis kitoks?

„Nulinis“ bivakas
General Financing nuotr. / „Nulinis“ bivakas
Ar žinote, kuo yra ypatingas pirmasis Dakaro ralio bivakas? Būtent tas, kuris šiomis dienomis yra įsikūręs Peru sostinėje Limoje, vaizdingoje vietoje tarp stačių uolų ir bangas į krantą nepailstančiai genančio Ramiojo vandenyno? Jame paskutinius pasiruošimo darbus prieš startą Dakare atlieka ir „General Financing team Pitlane“ komanda.

Visas Dakaras 2019 naujienas rasite čia.

Daugelis Dakaro ralio dalyvių ir fanų šio bivako nelaiko tikra Dakaro ralio stovykla. Kartais jį pavadina net nuliniu bivaku. Papasakosiu jums, kodėl.

Kelios dienos iki Dakaro ralio starto ir pirmojo greičio ruožo jo dalyviai privalo susirinkti į organizatorių paruoštą laikiną bivaką, kuris štai kuo skiriasi nuo lenktynių metu kasdien vis kitoje Dakaro maršruto vietoje įkuriamų stovyklų.

General Financing nuotr./„Nulinis“ bivakas
General Financing nuotr./„Nulinis“ bivakas

Šis bivuakas, galima sakyti, yra pats gražiausias ir tvarkingiausias. Kadangi mūsų „General Financing team Pitlane“ komandai, anksti nuvykus į uostą, techniką pavyko greitai atsiimti, operatyviai atsidūrėme dar tik pilnėjančiame bivake. Didelė, tvora aptverta teritorija buvo paruošta solidžiam žmonių ir technikos antplūdžiui. Gražiai suformuoti ir baltomis linijomis pažymėti pravažiavimai leido lengviau orientuotis, kur galima važiuoti, o kur reikia statyti techniką.

Vėliau, prasidėjus lenktynėms, organizatoriams ne visada pavyksta taip idealiai paruošti bivakus. Senesnių Dakarų metu komandai yra tekę kurtis stovyklose, kuriose traktoriai dar tik lygino pravažiavimo kelius. O vieną lietingą vakarą Bolivijos aukštikalnėse patvinęs bivakas buvo uždarytas ir visos komandos susipietė tiesiog kelio pakraščiuose. Be to, kuriantis pirmajame bivake nelabai yra ko skubėti, tad ir šiais metais procesas jame vyko ramiai ir sklandžiai – technika buvo sustatyta gražiai ir tvarkingai. Švarūs kilimėliai, patiesalai, brezentai, blizgantys automobiliai, tvarkingi motociklai ir sunkvežimiai.

Pirmajame bivake visada tvyro pakilios ir džiaugsmingos nuotaikos. Dakaro ralio komandos lėtai krapštosi savo stovyklose, žmonės švariai apsirengę šypsosi, daug bendrauja ir nekantriai laukia starto. Kai kurie net visos mantos neiškrauna, didelių komandų dalis techninių sunkvežimių neatverti lieka iki pat išvažiavimo iš bivako jau prasidėjus lenktynėms.

Visi Dakaro dalyviai (ekipažai, technikai, kiti komandų nariai) gauna laikinus patekimo į bivuaką leidimus. Šiais metais tai baltos juostelės ant rankos, kurias gavome prieš įvažiuojant į bivaką. Juostelių gaunama tik tiek, kiek nurodyta esant komandos narių. O vėliau po specialios dalyvių registracijos visiems išduodamos kortelės-leidimai.

Pirmajame bivake dalyviai nemaitinami, tad čia nėra ir lauko valgyklos. Komandos stiprinasi kaip kuri išmano. Pavyzdžiui, valgo mieste. Arba, taupydamos laiką, išsiunčia kelis savo kolegas maisto (pietų) į miestą sumedžioti ir visiems likusiems parvežti. Taip dažniausiai daro ir „General Financing team Pitlane“ komanda, jei tenka visą dieną praleisti stovykloje.

Šiame bivake nenakvojama. Žmonės gyvena viešbučiuose (juk bivakas mieste), todėl čia nėra nei lauko dušų, nei kriauklių, tik, kaip dideliuose renginiuose būna, biotualetai.

Nors tikrojo Dakaro emocijos – džiaugsmas dėl gerų rezultatų, nusivylimas dėl nesėkmių, noras viską baigti, pasiryžimas nepasiduoti ir daug kitų – pradedamos jausti tik vėlesniuose bivakuose, pirmasis jų turi ypatingo, tik jam būdingo žavesio.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

SEB verslo augimo programa

01:16:45
47:36

Adventur 2022

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie Gazas