-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pirmoji „Toyota Racing“ prizinė vieta

Jau per antrąsias FIA pasaulio ištvermės čempionato lenktynes po įnirtingos kovos WEC šešių valandų trukmės lenktynių trasoje Silverstoune, Didžiojoje Britanijoje, „TOYOTA Racing“ užsitikrino antrąją vietą ir pasiekė greičiausią rato apvažiavimo laiką.
Pirmoji „Toyota Racing“ prizinė vieta
Pirmoji „Toyota Racing“ prizinė vieta / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 Kazukis Nakajima

„Toyota“ komanda (Alex Wurz, Nicolas Lapierre ir Kazuki Nakajima), lenktyniavusi su patikimu ir greitu „TS030 HYBRID“, visapusiškai panaudojo šio automobilio privalumus ir per visas lenktynes važiavo priekinėse gretose.

Per rytinį apšilimą geriausią laiką pasiekęs Alex startavo iš trečiosios pole pozicijos, tačiau netrukus jis išsikovojo antrąją poziciją, kai „TOYOTA HYBRID System – Racing“ ryžtingai padidino apsukas pasirodžius žaliai vėliavėlei.

Vos 21-ąją lenktynių minutę jis aplenkė savo varžovą, drąsiai išsiverždamas į priekį. Toliau atkaklią kovą dėl pergalės su „TS030 HYBRID“ bolidu tęsė Kazuki.

Kazuki puikiai susidorojo su jam tekusia lenktynių atkarpa, tačiau jam sukliudė saugos automobilio epizodas po dviejų valandų nuo starto.

Kova su „Audi“ dėl lyderio pozicijos vis stiprėjo, ir, pasiekus pusiaukelę, Kazuki buvo trumpam aplenktas, bet per akimirksnį po vieno posūkio jis vėl pirmavo.

Netrukus bolido vairą perėmė Nico ir toliau kovojo trasoje, greičiausiai apvažiuodamas lenktynių ratą (139-ąjį). Tuomet už „#7 TS030 HYBRID“ bolido vairo sėdo Alex, kuriam liko įveikti paskutinį etapą, t. y. mažiau nei dvi valandos.

Alex apvažiavo seriją greitų ratų, atsiplėšdamas nuo trečiąją vietą užimančio automobilio. Turėdamas tokią persvarą, jis galėjo trumpam sustoti boksuose, papildyti kuro atsargas ir per sekundę vėl grįžti į trasą, likus mažiau nei 30 minučių iki lenktynių pabaigos.

Be jokių problemų jis kirto finišo liniją nuo lyderio atsilikdamas 55,675 sekundės ir iškovodamas komandai pelnytą pirmąjį apdovanojimą ant prizininkų pakylos (ir kartu WEC taškus).

Kitas išbandymas „TOYOTA Racing“ komandos laukia per rugsėjo 15 d. vyksiančias WEC šešių valandų trukmės lenktynes San Paule, Brazilijoje, „Interlagos“ trasoje. Čia už bolido vairo sėdės Alex ir Nicolas.

„TS030 HYBRID #7“ (Alex Wurz, Nicolas Lapierre, Kazuki Nakajima)
Apšilimas: 1-oji vieta (1 min. 47,398 sek.), 4 ratai.
Lenktynės: 2-oji vieta (+55,675 sek.), 194 ratai, 8 sustojimai boksuose.
Greičiausiai apvažiuotas ratas: per 1 min. 44,059 sek.

Alex Wurz: „Užimta antroji vieta – puikus rezultatas. Tai tik antrosios mūsų lenktynės praėjus aštuoniems mėnesiams nuo mūsų pirmojo pasirodymo. Be to, mes kovojame su varžovu, turinčiu daugiau nei dešimt metų siekiančią patirtį. Norėdami laimėti, turime viską optimizuoti. Tačiau yra nuostabu dar labiau motyvuoti savo komandą. Mes parodėme tikrai puikų greitį ir pademonstravome savo hibridinės technologijos veikimo savybes.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius