Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 gegužės 11d. 20:00

Pirmosios žinios apie „Dakarą 2022“: lietuvių pajėgos keisis, plėsis ralio geografija

„Specialist Racing Team“ komanda – Dalius Olechnavičius ir Aidas Bubinas
iGo2Dakar ir Specialist Racing Team nuotr. / „Specialist Racing Team“ komanda – Dalius Olechnavičius ir Aidas Bubinas

Ištikimiausi Dakaro ralio gerbėjai, kaip tyrą orą gaudantys kiekvieną žinią apie pamažu artėjantį 2022 m. Dakaro ralį, jau galėjo nujausti du dalykus. Pirmą, kad Dakaro ralis pagaliau vyks naujose Saudo Arabijos platumose. Antrą – kad Lietuvos lenktynininkų gretose bus naujokų.

Antradienio vakarą Dakaro ralio organizatoriai A.S.O. neįprastai anksti surengė pirmąją nuotolinę konferenciją. Jei pernai jie tempė gumą iki pat pabaigos (pamenate, kaip Saudo Arabija uždarė sienas prieš pat ralį), tai šiemet, panašu, prancūzai užtikrinti, kad ralis įvyks. Nors buvo gandų, kad ne tik Saudo Arabijoje, šios informacijos A.S.O. nepatvirtino.

Dakaro 2022 m. starto ir finišo datos

Dalyvių paraiškos priimamos nuo gegužės iki lapkričio pabaigos. Gruodžio 26-28 d. dalyvių technika turi pasiekti Džedos uostą. Gruodžio 31 d. – administracinė komisija Haile. Sausio 1 d. – prologas. Pirmasis greičio ruožas – sausio 2 d., o finišas Džedoje – sausio 14 d.

Davidas Castera, ralio direktorius, pristatydamas jau trečiąjį iš eilės ralį, rengiamą Artimuosiuose Rytuose, pranešė, kad šį kartą kopų ir smėlio bus gerokai daugiau. Startavęs Haile, ralis pasuks į pietus, į vadinamąjį Empty Quarter, kur karaliauja didžiulės kopos. Įspūdinguose negyvenamuose smėlynuose bus surengti trys greičio ruožai.

Poilsio diena – sostinėje Rijade. Po jos trasa pasuks į Džedą. 80 proc. trasų bus visiškai naujos. Kaip ir 2021 m. bus du kilpiniai greičio ruožai.

Visiems dalyviams (ne tik elitiniams pilotams), važiuojantiems automobiliais, šį kartą bus įteiktos elektroninės kelio knygos. Motociklininkų liemenės dar labiau patobulintos.

Organizatorių iliustr./Elektrinių ir vandenilinių automobilių raida ateities Dakare
Organizatorių iliustr./Elektrinių ir vandenilinių automobilių raida ateities Dakare

Taip pat atsiras naujos klasės. T.1 Plus (didesni ratai ir pakabos eiga) bei T.1 E (hibridinės jėgainės). Vandeniliu varomų transporto priemonių klasė startuos 2023 m.

VIDEO: #Dakar2022 - Follow the presentation of the official Dakar 2022 route live!

Naujokai lietuvių desante

Kiekvienais metais tai vienas, tai kitas Lietuvos sportininkas neoficialiai pareiškia, kad ruošiasi startuoti Dakare. Tačiau nespėja pasiruošti, nesurenka biudžeto arba išsigąsta koronaviruso.

Vis dėlto, 15min žiniomis, 2022 m. Dakare galime sulaukti ne vieno naujoko iš Lietuvos: ir motociklų, ir lengvųjų bagių, ir istorinių automobilių klasėse. Kol kas (iš debiutantų) oficialiai savo dalyvavimą Dakare patvirtino tik „Specialist racing team“ – Dalius Olechnavičius ir Aidas Bubinas. Jie startuos bagių įskaitoje „Side by Side“. Bet, būkite tikri, tai – tik ledkalnio viršūnė. Naujokų bus ir daugiau.

O ką galvoja jau turintys Dakaro patirties? Antanas Juknevičius ieško kito automobilio ir šturmano, V.Žala su P.Fiuza Dakarui ruošiasi Andalūzijos ralyje. Ten startuoja ir Laisvydas Kancius bei Arūno Gelažninko mokinys Modestas Siliūnas.

Abejoti Benedikto Vanago ir Edvino Juškausko ketinimais tikrai nevertėtų. Gintas Petrus, kaip visuomet, lieka paslaptingas. Taigi antroji metų pusė dar pažers staigmenų.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Metas rinktis

Mėgaukis šiandien

Video

03:50
22:36
08:58

Esports namai

Sveikos ir gražios kojos

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie Gazas