Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po pergalės S.Loebas nori daugiau sniego

Po pergalės ant sniego ir ledo sluoksniu padengtų Norvegijos žvyrkelių, titulą ginantis pasaulio čempionas Sebastienas Loebas prakalbo, kad čempionate galėtų būti ir daugiau tokiomis sąlygomis vykstančių etapų.
Sebastien Loeb
Sebastien Loeb / „Scanpix“ nuotr.

Tai prancūzas išsakė po „Rally Norway“ finišo, kuomet po ilgos ir įtemptos kovos mažiau nei dešimčia sekundžių įveikė savo pagrindinį konkurentą iš „Ford“ – Mikko Hirvoneno ir Jarmo Lehtineno ekipažą.

Kalbėdamas išskirtinai wrc.com portalui, lenktynininkas teigė, jog nepaisant to, kad jis yra laikomas ekspertu ne tik asfaltiniuose, tačiau ir žvyriniuose raliuose, geras etapas žiemiškomis sąlygomis jam gali būti įspūdingiausiu per metus. S.Loebas pridūrė, kad būtų smagu, jog panašių etapų čempionate atsirastų daugiau nei vienas.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Sebastien Loeb
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Sebastien Loeb

„Kodėl gi ne? Tokia danga yra viena iš mano mėgstamiausių ir kada žiemiškam raliui sąlygos yra geros, jis turi didelius šansus būti geriausiu per visą sezoną, – sakė Sebastienas. – Tačiau jei sąlygos blogos, kokias mes keliskart turėjome Švedijoje, toks etapas gali tapti ir blogiausiu. Vis dėlto, šį savaitgalį vykusio ralio važiavimo sąlygos buvo nepriekaištingos.“

Lenktynininkas taip pat paminėjo, kad važiavimas apledėjusiais keliais, greičiais, kurie vietomis viršija 200 kilometrų per valandą, atsiliepia saugumo jausmui, tačiau iš teigiamos pusės.

„Kai vairuoji čia (Norvegijoje), greitis nėra toks baisus kaip, sakykime, Suomijoje. Startavęs pastarojo ralio greičio ruože turi rizikuoti savo gyvybe, o Norvegijoje jautiesi žymiai saugiau, nes trasos pakraščiuose yra susidariusios sniego pusnys. Jei čia „T“ formos sankryžoje išlėksi tiesiai – greičiausiai savo automobiliu sniege padarysi kokių 12 metrų ilgio tunelį, tačiau viskas turėtų baigtis gerai“, – teigė S.Loebas.

Verta paminėti, kad pasaulio ralio čempionato (WRC) etapas Suomijoje paprastai vyksta liepos mėnesio pabaigoje – rugpjūčio pradžioje ant žvyro dangos.

„Rally Finland“ yra žinomas kaip vienas iš greičiausių etapų (tai yra toks, kuriame pasiekiamas didžiausias vidutinis greitis) čempionate. Suomijos ralio (anksčiau žinomo kaip 1000 ežerų ralio) unikalus ypatumas yra tai, kad per visą istoriją nuo pat 1951 metų čia yra laimėję tik keturi ekipažai, kurių pirmieji vairuotojai nebuvo suomiai ar švedai. 1990 metais pirmuoju buvo ispanas Carlosas Sainzas, 1992-aisiais – prancūzas Didier Auriolis, 2003-aisiais – estas Markko Martinas, o sąrašą užbaigia Sebastienas Loebas, galų gale laimėjęs čia pernai.

Norvegijos etapas WRC yra tikras naujokas, lyginant su „Rally Finland“ Jis debiutavo 2007-aiais ir buvo antruoju žiemišku etapu tų metų čempionate, vykusiu iškart po Švedijos. Tąkart S.Loebas užėmė tik 14 vietą bendrojoje įskaitoje, nes ralio metu patyrė avariją, tačiau sugebėjo tęsti lenktynes. 2008 metais Norvegijos etapas į kalendorių nebuvo įtrauktas, todėl šie metai „Rally Norway“ yra tik antrieji. Pergalė Norvegijoje nebuvo pirmoji S.Loebo ir Danielio Elenos ekipažui „ant Sniego“ – 2004-aiais jie visgi laimėjo Švedijos ralį vairuodami „Citroen Xsara WRC“, aplenkę antroje ir trečioje vietoje likusius pagrindinius konkurentus Marcusą Gronholmą ir Petterį Solbergą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius