Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po pirmosios treniruotės „Dynami:t Energy“ tikisi podiumo

Naujas, nepažįstamas automobilis, naujas komandos narys, nežinia ko tikėtis „Eneos 1006 km“ lenktynėse. Tokios mintys kamavo „Dynami:t Energy“ komandą iki pirmosios šios dienos treniruotės. Po jos komanda jau kelia sau tikslą – užlipti ant podiumo.
„Dynami:t Energy“ komanda
„Dynami:t Energy“ komanda / Egidijaus Babelio nuotr.

Podiumas ketvirtą kartą iš eilės?

„Pirmoji treniruotė pranoko mūsų lūkesčius. Nors vairuotojai tik pažindinasi su nauju automobiliu, važiavo taupydami techniką ir su pusiau sportinėmis „Semi-Slick“ tipo padangomis, trasos įveikimo laikai rodo, kad savo klasėje esame konkurencingi,“ – sakė Aleksandras Dainys, vadovaujantis A3000 klasėje BMW M3 automobiliu važiuojančiai „Dynami:t Energy“ komandai.

Šeštadienį jau bus ketvirtosios lenktynės, kuriose važiuoja „Dynami:t“ lipdukus ant kombinezonų vežantys sportininkai. Visus tris kartus rezultatas buvo toks pats – lenktynininkai lenktynes baigė su taurėmis rankoje. Ilgiausią lenktyniavimo patirtį komandoje turintis Mantas Matukaitis sako, kad ir šiemet jis tikisi negrįžti namo tuščiomis rankomis.

„Visais ankstesniais metais važiavome su vieninteliu tikslu pasiekti finišą. Bet visuomet gaudavome progą užlipti ant scenos ir laistytis šampanu. Šiandien pravažiavęs treniruotėje ir palyginęs rato įveikimo laikus su varžovais matau, kad dabar dėl podiumo galime varžytis pilnavertiškai. Automobilis puikiai stovi ant kelio, visi mazgai veikia nepriekaištingai,“ – įspūdžiais tik išlipęs iš automobilio dalinosi Mantas Matukaitis.

Egidijaus Babelio nuotr./„Dynami:t Energy“ komanda
Egidijaus Babelio nuotr./„Dynami:t Energy“ komanda

Turi pakankamai rezervo

„Dynami:t Energy“ komandos lenktynininkai treniravosi taupydami techniką. Susitarę variklį suko tik iki 6 tūkst. aps./min., nors ribotuvas suveikia tik ties 7 500 aps/min. Treniruotėje buvo naudojamos padėvėtos pusiau sportinės „Semi-slick“ tipo padangos.

„Rezervo dar tikrai turime. Esant reikalui ratą galime važiuoti daugiau nei dviem sekundėmis greičiau,“ – kalbėjo komandos naujokas Benediktas Sinkevičius. Ir pridėjo, kad be reikalo technikos nedėvės, mat 1006 km distancija važiuojant sportiniu režimu yra sudėtinga visiems automobilio mazgams. Svarbiausia – nedaryti klaidų ir neprarasti laiko jas taisant.

Nepasiekia pedalų

Vis tik treniruotė nebuvo sklandi visiems „Dynami:t Energy“ komandos nariams. Prie lenktyninio automobilio vairo sėdusi Aistė Antanaitytė-Matukaitė susidūrė su moteriškomis problemomis: smulki mergina nepasiekė stabdžių pedalo.

„Ištiesiu koją iki galo, bet stabdžiai dar turi eigos. Negaliu stabdyti maksimalia galia, dėl to kenčia rato įveikimo laikas,“ – problemą paaiškino Aistė. Sėdynės arčiau pristumti negalima, todėl komanda tikisi merginos problemą išspręsti į sėdynę dėdama paaukštinimą.

Tuo tarpu Tadas Aganauskas visai negavo progos važiuoti treniruotėje, mat jam sėdus prie vairo avariją patyrė Stasys Brundza. Treniruotė buvo nutraukta. Patirties prie vairo nestokojantis lenktynininkas nenusimena ir sako, kad laiko susipažinimui su nauju komandos automobiliu pakaks penktadienį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius