Trečias jau po pirmojo greičio ruožo, penktadienio pasirodymą užbaigė prieš trečiąją atkarpą – sugedo tarpiklis, kainavęs vos keletą eurų... Vanduo užliejo variklio valdymo bloką (ECU). Į varžybas sugrįžęs „SupeRally“ dėka, 14-ame greičio ruože „Proton S2000“ atsidūrė už kelio ribų, tačiau N.McShea net šešis kartus sugebėjo būti greitesnis už N grupės automobilius ir keturis kartus pateko į absoliučios ralio įskaitos greičiausiųjų dešimtuką.
„Mellors Elliot Motorsport“ iki šiol pagamino tik tris „Satria S2000“ egzempliorius – vienas iškeliavo į Malaizijos sportinių automobilių parodą, kitas parduotas Airijoje. Šiuo metu Bakevello mieste gaminami 4 ir 5-ojo „Proton Satria S2000“ automobilio kėbulai.
„Galbūt įsivaizduoti kiek sunkoka, tačiau šis automobilis sužadino nepaprastą susidomėjimą, – tinklapiui „Autosport“ sakė Chrisas Mellorsas. – Šiuo metu svarstome galimybes startuoti WRC, IRC ir britų raliuose. Jau greitai automobilį išbandysime ant žvyro, o iškart po to pradėsime planuoti kitą ralį.“
„Būtų fantastiška, jeigu mums pavyktų pagaminti automobilį su turbina, nes tai atvertų kelią į naująsias WRC lenktynes, kuriuose startuos „Super 2000 plus“ klasės automobiliai. Manau, kad jeigu jau taip atsitiktų, ralio programa nebūtų išplėstinė, ypatingai per pirmuosius dvejus metus.“.