Dabar populiaru
Publikuota: 2015 rugsėjo 10d. 09:52

R.Šeinauskas ir R.Krikščiūnaitė tikisi, kad „mirštantis“ variklis atlaikys ir dar vienerias varžybas

Renaldas Šeinauskas ir Rūta Krikščiūnaitė
Komandos nuotr. / Renaldas Šeinauskas ir Rūta Krikščiūnaitė

BMW automobiliu važiuojantis Renaldo Šeinausko ir Rūtos Krikščiūnaitės tandemas startuos jau šeštadienį prasidėsiančiose „DHL Rally Elektrėnai“ varžybose. Ir nors ekipažas varžyboms jaučiasi pasiruošęs, jų neramina tai, jog daugiau kaip pusę milijono kilometrų „prabėgęs“ BMW variklis gali ir nebeatlaikyti. Komanda prabilo apie tai, kad prieš lenktynes ieškojo, kuo šį agregatą pakeisti, tačiau neradę tinkamo varianto lenktynininkai startuos su viltimi, jog dabartinė jėgainė neišleis paskutinio atodūsio Elektrėnų žvyrkeliuose.

– Renaldai, Rūta, kokias ambicijas puoselėjate Elektrėnų raliui?

– Šių metų svarbiausias tikslas – pravažiuoti kuo daugiau sportinių kilometrų ir vis labiau susibendrauti ekipažui. Po kiekvienų varžybų analizuojame savo klaidas, o kitame ralyje stengiamės jas ištaisyti. Tad didžiausia ambicija – tobulėti. 

– Ralio pavadinimas pasikeitė, bet keliai liko maždaug tie patys. Ar gerai pažįstami esate su to krašto žvyrkeliais?

– Man yra tekę tik porą kartų tame krašte dalyvauti. Ne ypatingai aš ten žinau žvyrkelius, na o Rūtai – debiutas ir šiame ralyje, jai viskas nauja. Ankstesni greičio ruožai šio krašto keliais yra palikę gerus įspūdžius. Tikiuosi ir šiais metais smagiai jais pralėksime. 

Tomo Markelevičiaus nuotr./R.Šeinausko ir R.Krikščiūnaitės ekipažas
Tomo Markelevičiaus nuotr./R.Šeinausko ir R.Krikščiūnaitės ekipažas

– Kokia variklio, įveikusio jau pusę milijono kilometrų, būklė? Iki varžybų bandysite jį perrinkti, keisite, ar važiuosite su tokiu, koks yra?

– Per „300 Lakes Rally“ varžybas šis mūsų motoras dirbo iš paskutiniųjų, nes likus kelioms dienoms iki Elektrėnų ralio, pamatavus motoro kompresiją, pamatėme, kad jame yra likę tik 9 barai kompresijos (paprastai naujuose motoruose yra apie 14 barų).

Pozityvumas mūsų neapleidžia.

Variklio perrinkti mums fiziškai nebuvo įmanoma, puolėme ieškoti kito „gyvo“ motoro. Apžiūrėjome tikrai gerus variantus, tačiau pamatavę jų kompresiją supratome, kad visgi mūsų variklis yra geresnis nei apžiūrėti variantai  Taigi, priėmėme sprendimą, kad šį ralį dar važiuosime su šiuo senuoju, įspūdingą ridą turinčiu motoru. Pozityvumas mūsų neapleidžia.

Tomo Markelevičiaus nuotr./R.Šeinausko ir R.Krikščiūnaitės ekipažas
Tomo Markelevičiaus nuotr./R.Šeinausko ir R.Krikščiūnaitės ekipažas

– Kaip vertinate tai, kad ralis yra vienos dienos. Ar toks kompaktiškumas tenkina?

– Šis ralio formatas mus net labai tenkina ir tikrai norėtume daugiau tokių kompaktiškų ralių Lietuvoje. 

– Ką galetumėte patarti savo fanams ir gerbėjams, kurie rinksis vietas ralio žiūrėjimui?

– Kadangi greičio ruožai, galima sakyti, mums nežinomi, mažai ką galime ir patarti. Šiuo klausimu organizatoriai jau gerai padirbėję ir yra pasiūlę vietas, kur geriausia bus stebėti lekiančius bolidus. 

Komandos nuotr./Renaldas Šeinauskas ir Rūta Kirščiūnaitė
Komandos nuotr./Renaldas Šeinauskas ir Rūta Kirščiūnaitė

– Sezonas artėja pabaigos link. Kokia jūsų situacija šiuo metu klasės įskaitoje ir ką dar bandysite nuveikti per likusias dvejas varžybas?

– Kol nežinojome savo motoro situacijos, buvo tikslas kovoti dėl antros vietos savo klasėje. Dabar su tokiu „labai optimistiškai nusiteikusiu“ varikliu bandysime išsaugoti trečiąją vietą savo klasėje. O apie paskutinį Lietuvos ralio čempionato etapą Druskininkuose pagalvosime po Elektrėnų ralio. 

– Ko palinkėtumėte „DHL Rally Elektrėnai“ žiūrovams, gerbėjams?

– Šio ralio organizatoriai tikrai žada puikias emocijas, daug veiksmo, tad atvykite visi palaikyti savo mylimos komandos ir gerai praleisti laiką. O svarbiausia, nepamirškite – „Safety first“ – pirmiausia saugumas! 

Temos: 1 Ralis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

15min tema

Sergu atsakingai

Sergu atsakingai
Sergu atsakingai

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie Gazas