-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ralio lenktynininkas Karolis Raišys „Talsi“ ralyje vairuos istorinį MG B GT modelį

Lenktynininkas Karolis Raišys ralio trasose dažniau matomas prie savo ryškai oranžinio BMW vairo, tačiau Latvijoje vyksiančiame „Talsi“ ralyje sportininkas startuos kiek kitokia technika. K.Raišys greičio ruožais lėks istorinio automobilio statusą turinčiu MG B GT modeliu.
Karolio Raišio MG B GT
Karolio Raišio MG B GT / Tado Rimkevičiaus nuotr.

1974-aisiais metais pagamintą ir istorinių automobilių statusą žyminčiais valstybiniais numeriais peženklintą MG B GT Karolis Raišys ralio trasose vairuos ne pirmą kartą.

Pernai lenktynininkas šiuo automobiliu sudalyvavo „Rally Latvia“ varžybose, o šiemet nusprendė startuoti ir „Talsi“ ralyje. Savo pasirinkimą pilotas grindžia tuo, kad pernai jį sužavėjo istoriniais automobiliais šiame ralyje smaginęsi lenktynininkai.

– Karoli, kodėl nusprendėte startuoti tokiame amplua?

– Šiuo automobiliu esu keletą kartų važiavęs Lietuvoje ir užsienyje. „Talsi“ ralis mano ir šturmano Erdvilo Ališausko tandemui bus pirmasis tokio lygio renginys. Jei susikalbėsime ir tiksime vienas kitam – šį sezoną bandysime važiuoti ir į daugiau varžybų. Galbūt net į pasaulyje labai garsius ralius.

Tado Rimkevičiaus nuotr./Karolio Raišio MG B GT
Tado Rimkevičiaus nuotr./Karolio Raišio MG B GT

– Lietuvoje vis dar lenktyniausite BMW automobiliu?

– Taip, Lietuvoje ir toliau planuoju važiuoti su BMW. Kadangi šiame etape vyksta ir tos, ir tos varžybos, tai nusprendžiau šį kartą važiuoti vien klasikinių automobilių įskaitoje. Tai gera proga smagiai praleisti laiką.

– Papasakokite plačiau apie MG B GT automobilį, kuriuo dalyvausite „Talsi“ ralyje?

– MG B GT pradėtas gaminti 1965-aisiais metais. Konkrečiai šis automobilis yra 1974-ųjų laidos. Mašina turi 1,8 litro darbo tūrio variklį su dviem karbiuratoriais. 90 arklio galių. Tai yra pakankamai daug žinant tai, kad mašina sveria vos 720 kilogramų.

Mašina turi 1,8 litro darbo tūrio variklį su dviem karbiuratoriais.

Automobilis vairuojasi lengvai, trauka – puiki. Aišku, visa važiuoklė palikta autentiška, ratukai mažiukai, padangos – originalios, slidžios, nors būtų galima uždėti ir rimtesnes.

Tiesiog norisi kuo daugiau autentikos. Važiuoti bus tikrai smagu. Smagu ir tai, kad mašina – angliška. Vairas – dešinėje.

Tado Rimkevičiaus nuotr./Karolio Raišio MG B GT
Tado Rimkevičiaus nuotr./Karolio Raišio MG B GT

– Ar daug ekipažų dalyvaus klasikinių automobilių įskaitoje?

– Yra visokių automobilių, net tokių kultinių mašinų kaip „Audi Quattro“. Yra „Saab 96“, kurie pernai „Talsi“ ralyje rodė įspūdingus greičius ir netgi šuolius. Vienas iš toliausių šuolių buvo skrajojančio esto su „Saab 96“.

Mūsų įskaitoje startuos 25 dalyviai ir jie nebus dar skirstomi į klases. Taigi, nepamenu, kad vienoje klasėje būtų tiek varžovų.

– Ar važiuosite tais pačiais greičio ruožais kaip ir kitų klasių dalyviai?

– Taip, važiuosime prieš pagrindinį sportinį kanalą visais pirmosios dienos greičio ruožais. Kiekvieną greičio ruožą važiuosime du kartus. Po pirmosios dienos vyks apdovanojimai, antrą dieną jau nebevažiuosime.

Aišku, visas mūsų važiavimas bus laikantis vidutinio greičio principų, bet dažniausiai vidutinis greitis yra parenkamas toks, kad ir šia mašina bus kur palėkti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius