-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ralio reido varžybos „Gintaro kelias 2016“– įveikiamos ne visiems

Šeštadienį Širvintose padidinto pravažumo automobilių buvo galima išvysti daugiau nei įprastai, mat čia rinkosi ralio reido „Gintaro kelias 2016” dalyviai. Varžybas surengęs Širvintų automobilių sporto klubas lengvosios bekelės entuziastams pasiūlė išmėginti savo technikos galimybes miškuose ir brastose.
„Gintaro kelias 2016”
„Gintaro kelias 2016” / Ričardo Balandžio nuotr.

Varžybų maršrutas nusidriekė Širvintų, Ukmergės ir Jonavos rajonais. Čia dalyviai turėjo įveikti per 250 kilometrų. Didžioji trasos dalis ekipažus vedė per miškus.

Čia dalyvių laukė įvairūs išbandymai – nuo ne visiems įveikiamų stačių smėlio įkalnių iki upelių, sustabdžiusių vieną ar kitą dalyvį. Beje, prieš varžybas trasą inspektavę organizatoriai nusprendė sutrumpinti varžybas ir „nuėmė“ 60 kilometrų greičio ruožų, kadangi dėl staigaus atšilimo kai kurie keliai tapo visiškai nepravažiuojami ar užlieti.

Ričardo Balandžio nuotr./„Gintaro kelias 2016”
Ričardo Balandžio nuotr./„Gintaro kelias 2016”

Į varžybas atvyko ekipažai iš dvylikos Lietuvos miestų, o starto rikiuotėje buvo galima išvysti ir vieną moterišką ekipažą. 4X4 klasėje užsiregistravo 21 ekipažas, važiavęs visureigiais. 4WD kategorijoje savo automobilių galimybes panoro išbandyti 11 ekipažų. Organizatoriai buvo sumanę ir MOTO klasę, tačiau ji dėmesio nesulaukė.

Trasoje besivaržę dalyviai neliko abejingi kitų ekipažų nesėkmėms ir talkino užklimpusiems bei įstrigusiems. Tiesa, organizatoriams teko evakuoti ir keletą sugedusių dalyvių, o vienąsyk net prireikė prašyti ūkininko su traktoriumi pagalbos. Ne veltui sakoma – „kuo pravažesnis tavo automobilis, tuo toliau reikės eiti ieškoti traktoriaus“.

Ričardo Balandžio nuotr./„Gintaro kelias 2016”
Ričardo Balandžio nuotr./„Gintaro kelias 2016”

Organizatoriams kontroliuoti dalyvius padėjo GPS pagrindu veikianti sistema, kuri leido sužinoti ekipažų lokacijos vietą ar judėjimo greitį. Naudojantis šia technologija pasiklydusius dalyvius teisėjai galėdavo nukreipti teisinga linkme.

4X4 klasė

  1. Raimondas Greičius/Vitalijus Trakšelis 4 val. 45 min. 16 sek.
  2. Egidijus Puidokas/Andrius Puidokas 4 val. 51 min. 13 sek.
  3. Mindaugas Vijeikis/Darius Vaišnoras 4 val. 55 min. 13 sek.

4wd klasė

  1. Viačeslavas Bulatovas/Tomas Sangavičius 5 val.10 min. 50 sek.
  2. Jurij Sepov/Anžej Buiko 6 val. 23 min. 11 sek.
  3. Modestas Ežerskis/Giedrius Kemežys 7 val. 33 min. 17 sek.

Komandos

  1. „Tytuva racing“
  2. „Demontas racing“
  3. „Ice team“

Visi prizininkai apdovanoti taurėmis, diplomais, UAB „Autopsa“ dovanomis, o visi finišavę dalyviai gavo ralio reido atminimo medalius ir „Liqui moly“ kalendorius.

Organizatoriai taip pat prabilo ir apie kitą etapą, kuris planuojamas sausio-vasario mėnesiais. Jame taip pat galės dalyvauti visureigių ar kitų automobilių su visais varomaisiais ratais vairuotojai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius