Šešiolikmetis Suomijos ralio vunderkindas Kalle Rovanpera ir šiame ralyje parodė, ką gali Suomijos ralio mokyklos auklėtiniai. 2000-aisiais metais gimęs lenktynininkas, vairuojantis „Škoda Fabia S2000” automobilį, pirmame greičio ruože pademonstravo geriausią laiką ir antroje vietoje finišavusį estą P.Koik aplenkė 1,72 sek. Trečią laiką užfiksavo latvis R.Kisiels.
Antrame „dope“ ir toliau lyderio poziciją išlaikė K.Rovanpera, tačiau apie save priminė latvis J.Vorobjovs, finišavęs antras. Trečią poziciją užfiksavo M.Svilis.
Įpusėjus pirmai dienai, trečiąjį greičio ruožą laimėjo latvis J.Vorobjovs, vairavęs „Mitsubishi Mirage“. Jis aplenkė suomį maždaug dviem sekundėmis. R.Kisiels finišavo trečias. Šeštąjį laiką parodė lietuvis Giedrius Notkus, nuo lyderio greičio ruože atsilikęs 8,68 sek.
Ketvirtasis greičio ruožas daug pokyčių neatnešė. Trejetas finišavo analogiška seka kaip ir praėjusiame greičio ruože. Taip pat ekipažai išsidėstė ir susumavus keturių GR laiką.
Penktame „dope“ greičiausias vėl buvo Janis Vorobjovs. Jis artimiausiam persekiotojui – K.Rovanperai „įvežė“ net 9 sek. 9 km ilgio atkarpoje. Trečias ir vėl buvo M.Svilis.
Prieš antrąją ralio dieną, kurioje dalyvių lauks dar 9 greičio ruožai, pirmauja latvių Janio Vorobjovo ir Andrio Malnieko tandemas. Antras su 10,56 sek. deficitu – K.Rovanpera ir R.Pietilainenas.
Trečias – R.Kisiels ir A.Ronis. Aukščiausią rezultatą lietuvių gretose kol kas demonstruoja G.Notkaus ir D.Strižano duetas. Jie užima šeštą vietą ir nuo lyderio atsilieka viena minute.
„Pirmame greičio ruože padarėme klaidą ir apsisukome 360 laipsnių kampu. Antrame greičio ruože jau važiavome ramiau, sekėsi jau geriau. Tačiau vėliau dingo vėjas ir kituose GR tvyrojo dulkės. Negalėjome spausti pilnu tempu, teko ieškoti kelio.
Tačiau šiaip viskas buvo gerai. Rezultatu esame patenkinti ir rytoj startuosime“, – po paskutinio greičio ruožo pirmąją dieną kalbėjo G.Notkus.
Per pirmąją dieną iš varžybų pasitrukė jau šešiolika dalyvių. Jų gretose – lietuviai Saulius Trapuila ir Mindaugas Meilūnas, kurie, organizatorių duomenimis, net nepasiekė TC-0 atžymos punkto.
„Mūsų kolegoms Sauliui ir Mindaugui jau po bandomojo greičio ruožo vakar pasigirdo keisti garsai iš variklio. Ko gero, indeklus pradėjo vilkti. Jie nusprendė, kad nelaužys variklio ir nestartuos“, – pranešė G.Notkus.