Po smūgio į kliūtį buvo pažeista galinė pakaba, lūžo atraminė traukė. Avariniu režimu pavyko pasiekti greičio ruožo finišą, tačiau kitus du pirmosios dienos GR teko praleisti. Mechanikams sutvarkius automobilį, nuspręsta tęsti kovą antrąją ralio dieną. Sekmadienį ekipažas nepadarė nė vienos klaidos, o 5-ajame GR pavyko pasiekti 10-tąjį laiką absoliučioje įskaitoje. Tačiau už nebaigtus pirmosios dienos antrąjį ir trečiąjį ruožus skirta dešimties minučių bauda palaidojo visas galimybes užimti aukštą vietą ralio finiše.
Ramūnas neabejoja, kad masyvus akmuo į trasą išridentas specialiai, matyt, norint patirti emocijų stebint sportininkų avarijas – nuo šios dirbtinės kliūties nukentėjo ne tik „BAUER Racing“ ekipažas, tačiau ir kiti dalyviai.
Nors pas mus mėgstama kartoti, kad Latvijoje ralis organizuojamas žymiai geriau ir kokybiškiau, tokie chuliganiški veiksmai tikrai nedaro garbės latvių organizatoriams bei žiūrovams. Jūsų dėmesiui – pirmasis greičio ruožas, nufilmuotas Ramūno ir Tomo „Mitsubishi Lancer Evo IX RS“ viduje įmontuota kamera, incidentas matomas maždaug ties 6 min. 55 sek.