Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ramūną Čapkauską startuoti „Winter rallyje“ paskatino lenktynių alkis

Prieš 3 metus lenktynininkas Ramūnas Čapkauskas pasitraukė iš Lietuvos ralio čempionato ir susikoncentravo į žiedines lenktynes. Tačiau pernai jis padarė išimtį ir sėkmingai startavo „Winter rally“ žiemos šventėje. Specifinės kelio sąlygos ir varžybų alkis tarpusezoniu paskatino Ramūną dar kartą iš garažo išsitraukti senąjį „Mitsubishi Lancer EVO IX“ ralio automobilį ir grįžti į „Winter rally“. Šį kartą dėl aukščiausių pozicijų jis kovos su nauju šturmanu Kastyčiu Torrau, rašoma pranešime.
Ramūnas Čapkauskas
Ramūnas Čapkauskas / Komandos nuotr.

Po 2016 metų sezono bene daugiausiai titulų turintis Lietuvos lenktynininkas pareiškė, kad traukiasi iš Lietuvos ralio čempionato ir su pilna programa grįš ten, kur ir pradėjo savo karjerą bei iškovojo daugiausia pergalių – žiedines lenktynes. Tiesa, jis liko ralio užkulisiuose – organizuoja ralį Elektrėnuose. Tačiau praėjusiais metais Ramūnas fanų džiaugsmui sulaužė savo pažadą, nukabino nuo vinies ralio šalmą ir startavo pirmojoje metų lenktynių šventėje – „Winter rally“ renginyje.

Kad ir po metų pertraukos, patyręs lenktynininkas įgūdžių neprarado ir pernai kartu su šturmanu Tomu Šipkausku finišą senu automobiliu pasiekė 3-ioje pozicijoje. Toliau sekė intensyvus žiedinių lenktynių sezonas. Ir štai nuo paskutinio starto ralyje praėjus dar metams R.Čapkauskas vėl lėks į klasikinio ralio greičio ruožus.

„Man žiemos ralis yra ypatingas. Tai graži šventė, į kurią susirenka daug žmonių, naujo lenktynių sezono pradžia. Tarp sezonų būna labai ilga pertrauka, alkis lenktyniauti ne tik kad nedingsta, bet ir stiprėja. Pasiilgstu kitų lenktynininkų, varžovų, tos automobilių sporto aplinkos, norisi „pagazuoti“. Be to, žiemos ralyje būna ypatingos kelio sąlygos. Sniegas, ledas, važiuojame dygliuotomis padangomis, tokios sąlygos greičio ruožuose reikalauja specifinių vairavimo įgūdžių. Puiki proga prasimankštinti“, – kalbėjo Ramūnas Čapkauskas.

„Winter“ ralyje jis startuos savo senuoju „Mitsubishi Lancer EVO IX“ automobiliu. Šioms varžyboms lenktynininkas pakeitė savo kovinio ginklo išvaizdą – padabino ryškiai geltonu tarptautiniu savo partnerių „DHL“ dizainu. Lygiai taip pat išdažytas „Cupra Leon TCR“ bolidas, tad gerbėjai atskirs sporto meistro bolidą iš toli net naktiniuose greičio ruožuose.

Be to, Ramūnui stenogramą skaitys naujas šturmanas – Kastytis Torrau. Abu lenktynininkai turi pakankamai patirties ralyje ir pažįstami nuo seno, tad jau pirmieji testai parodė, kad susidirbimas kartu ilgai neužtruks ir jie iš karto bandys kovoti dėl aukštų pozicijų.

„Norėtųsi pakovoti dėl nugalėtojų vardo, tačiau visi supranta, kad dabar mūsų ralio trasose važiuoja daug stipresnės technikos. Praėjusiais metais mes kovojome dėl aukščiausių pozicijų, tikiuosi, kad ir šiemet patirtis leis kovoti dėl podiumo.

Tačiau jei jau ralyje dalyvauja Vaidotas Žala, nemanau, kad mums yra galimybių varžytis dėl absoliučios pergalės. Tai, kokį greitį jis geba sukurti su „Škoda Fabia R5“ automobiliu, jo nebeįmanoma pavyti „Mitsubishiu“. Su kitais bandysime kautis dėl galimybės užlipti ant pakylos“, – savo galimybes ir varžovų progresą įvertino R.Čapkauskas.

Lenktynininkas, kaip ir pernai, pateikė dalyvio paraišką ne tik į „Winter rally“, bet ir visą Lietuvos ralio čempionatą, tačiau ar sugrįš į ralį su visa programa ir dalyvaus visuose etapuose, kalbėti dar nedrįsta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius