Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ramūnas Čapkauskas stabdo karjerą ralyje, bet šalmo ant vinies nekabina

Vienas ilgiausiai Lietuvos ralyje lenktyniaujančių sportininkų Ramūnas Čapkauskas pranešė apie savo karjeros pabaigą. Lenktynininkas nusprendė daugiau dėmesio skirti šeimai, tačiau visiškai nuo automobilių sporto neatsiribos. Piloto planuose – ralio varžybų organizavimas ir žiedinės lenktynės.
Ramūnas Čapkauskas
Ramūnas Čapkauskas / Dariaus Kibirkščio / fotodarius.lt nuotr.

Šiemet „Halls Winter Rally“ dalyvių sąraše trūksta dviejų pavardžių, kurias įprastai kiekviename lietuviškame ralyje matydavo gerbėjai. Tai Ramūno Čapkausko ir Tomo Šipkausko duetas. Ekipažas nusprendė sustabdyti savo karjerą ralyje. Plačiau apie šį sprendimą papasakojo ekipažo pilotas.

Po praėjusio sezono jau nusprendėme, kad šiemet nebedalyvausime, nes konkurencijos kaina dabar yra labai didelė.

„Po praėjusio sezono jau nusprendėme, kad šiemet nebedalyvausime, nes konkurencijos kaina dabar yra labai didelė. Paskutinius trejus metus visi labai apylygiai važiavo. Jei gerokai anksčiau eilę metų dominuodavo vieni ar kiti sportininkai – Saulius Girdauskas, Rokas Lipeikis, Vytautas Švedas, tai pastaruosius metus lyderiai labai dažnai keičiasi. Laimi tai vieni, tai kiti.

Kas dėl to įvyko? Visi galvoja, ką dar padaryti, kad išspausti vieną ar kitą šimtąją sekundės dalį, o tai brangina šį sportą. Pastaruoju metu naudojamų padangų kiekis nebuvo ribojamas, todėl galintys sau daugiau leisti ekipažai jas keisdavo kiekvieną kartą, kai tik būdavo galima tai daryti. Automatiškai gaunasi taip, kad važiuojant su naudotomis padangomis ir su naujomis, jaučiasi skirtumas rezultate.

Tai tik viena detalė, didinanti išlaidas šiam sportui. Dėl šios priežasties ėmiau galvoti, ar aš galiu sugeneruoti tiek pinigų, kad važiuoti konkurencingai ir jaučiant malonumą. Ne paslaptis, kad lenktyniavimas yra labiau hobis, o važiuoti tiesiog savo malonumui man ralyje darosi per brangu“, – sakė R.Čapkauskas.

Nuotr. iš asmeninio archyvo/Ramūnas Čapkauskas
Nuotr. iš asmeninio archyvo/Ramūnas Čapkauskas

Tiesa, prie R.Čapkausko apsisprendimo pasitraukti iš ralio ženkliai prisidėjo ir kiti dalykai. Sportininkui dar visai neseniai gimė dukra, todėl lenktynininkas nusprendė daugiau dėmesio skirti šeimai. Būtent tai R.Čapkauskas ir įvardija kaip pagrindinę priežastį apriboti savo dalyvavimą automobilių sporte.

„Praėjusiais metais man gimė dukrytė, todėl noriu daug laiko skirti jai. Nes pagalvoju, kad kai prieš trylika metų man gimė sūnus, tai aš nelabai ir atsimenu, kaip jis užaugo. Tiesiog nebūdavau namuose, nes važiavau ir ralyje, ir žiede, ir BMW taurėje. Šiandien kitaip matau visą situaciją“, – tvirtino R.Čapkauskas.

Nuotr. iš asmeninio archyvo/Ramūnas Čapkauskas
Nuotr. iš asmeninio archyvo/Ramūnas Čapkauskas

Tačiau sportininkas tikina, kad jis kol kas neketina parduoti savo ralio bolido „Mitsubishi Lancer EVO“. Lenktynininkas taip pat ant vinies nekabina ir šalmo, kadangi dar planuoja dalyvauti žiedinėse lenktynėse.

Ketinu sugrįžti į žiedinių lenktynių čempionatą.

„Turiu projektą su žiedinėmis lenktynėmis, esu įsigijęs naują žiedinį BMW. Dabar jį ruošiame ateinančiam sezonui. Ketinu sugrįžti į žiedinių lenktynių čempionatą, nes jis tapo labai įdomus, kuomet perėjo į „Fast Lap“ lenktynes. Man „Fast Lap“ labai patiko.

Šių lenktynių nebuvau matęs iki praėjusių metų rudens. Tuomet mane pakvietė palenktyniauti. Stovėjau starte, kuriame buvo net 32 automobiliai. Tai mane labai sužavėjo. Be „Fast Lap“ dar važiuosiu keturių valandų lenktynių serijoje, 1000 km lenktynėse. Taip pat dar organizuosiu ir „DHL Rally Elektrėnai“ varžybas, „Baltic Rally Trophy“ etapą“, – pasakoja R.Čapkauskas.

Nuotr. iš asmeninio archyvo/Ramūnas Čapkauskas
Nuotr. iš asmeninio archyvo/Ramūnas Čapkauskas

Nepaisant to, jog praeityje per dešimt sezonų ralyje nepraleidęs nė vieno Lietuvos čempionato etapo ir 31 metus apskritai dalyvaujantis autosporte Ramūnas Čapkauskas šiemet nebelenktyniaus, jis ketina atvykti į Uteną, kur jau penktadienį prasidės „Halls Winter Rally“ varžybos.

„Į Uteną galvojau nevažiuoti, bet šiandien virpa širdis ir manau, kad reikia važiuoti. Su Vytautu Švedu pakalbėjome, jog būtų gerai, kad aš būčiau netoliese, nes vistiek esame „Juta Bauer Rally Team“ komanda.

Prie jos prisijungė ir Jonas Pipiras, šiemet pirmą kartą lenktyniausiantis „Mitsubishi Lancer EVO IX“. Įkalbėjome jį pabandyti važiuoti su šiuo automobiliu. Taigi, reikia palaikyti savus ir atvažiuoti. Visiems lenktyniaujantiems savo draugams linkiu kuo didžiausios sėkmės“, – tvirtino R.Čapkauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius