Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Red Bull“: „Mercedes“ Australijoje neatskleidė viso pajėgumo

„Mercedes“ komandos varžovė F-1 čempionate „Red Bull“ ekipa mano, kad sidabrinės strėlės dar nepademonstravo savo tikrojo pajėgumo. Pirmose sezono lenktynėse Melburne (Australija) triumfavęs „Mercedes“ pilotas Nico Rosbergas antroje vietoje likusį varžovą aplenkė beveik puse minutės.
F-1 lenktynės Australijoje
F-1 lenktynės Australijoje / „Scanpix“ nuotr.

Po pirmųjų varžybų „Ferrari“ lenktynininkas Fernando Alonso pareiškė, kad „Mercedes“ Australijoje tiesiog žaidė su savo varžovais.

N.Rosbergas greičiausią laiką Melburno trasoje užfiksavo 19-ame rate – tuomet kai bolidų bakuose dar buvo gana daug degalų. Tuo tarpu visi kiti pilotai geriausius laikus pasiekė iki lenktynių pabaigos likus apie 20 ratų.

„Manau, kad „Mercedes“ tiesiog palaikė tempą ir per daug nespaudė. Greičiausiai jie dar turi neatskleistų triukų“, – pasakojo „Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris.

„Scanpix“ nuotr./Christianas Horneris
„Scanpix“ nuotr./Christianas Horneris

Anot brito, jo vadovaujama komanda kol kas yra vienoje grupėje su „Ferrari“, „McLaren“ ir „Williams“. Būtent pastaroji, C.Hornerio teigimu, dabar yra antra pagal pajėgumą ekipa.

„Esu įsitikinęs, kad jie nepasirodė taip gerai, kaip iš tikrųjų galėjo. Šiuo metu jie yra antroji pagal pajėgumą komanda. Tuo tarpu mes daugiausiai problemų šiuo metu turime su „Renault“ jėgaine. Būtent su ja susijusios bėdos sudaro 90 proc. visų mūsų problemų“, – pasakojo C.Horneris.

„Mercedes“ bolidų kūrėjas Aldo Costa atskleidė, kad komanda į Australiją buvo atsivežusi patobulintą priekinį sparną, tačiau jo taip ir nepanaudojo.

„Turėjome tik du sparnus. Nenorėjome rizikuoti ir sulaužyti vieną iš jų. Tokiu atveju ant vieno bolido būtume montavę naują, o ant kito seną priekinį sparną“, – pasakojo „Mercedes“ specialistas A.Costa.

„Scanpix“ nuotr./F-1 lenktynės Australijoje
„Scanpix“ nuotr./F-1 lenktynės Australijoje

Kalbama, jog tarp „Mercedes“ sukurtų naujų detalių yra ir radikaliai trumpesnė nosis, tačiau ji neperėjo FIA nustatyto avarijos testo, dėl to komanda šio elemento kol kas negali naudoti varžybose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius