Anot vairuotojo, technika šiose lenktynėse suvaidino vieną iš pagrindinių vaidmenų, ojis su šturmane liko antrajame plane. Likus vos 10 min. iki pirmojo greičio ruožo starto pasirodė ženklų, kad „Mitsubishi Lancer Evo VI“ automobilis turi neišspręstų (veikiausiai dar nuo Vilniaus ralio užsilikusių)techninių problemų.
„Iki pat 10-ojo greičio ruožo mus persekiojo nelaimės – variklis nedirbo visu pajėgumu.Kaskart kaip išganymo laukdavome serviso, kad ir vėl pamėgintume surasti gedimą, deja, vis nesėkmingai. Paskutiniuose greičio ruožuose automobilis jau vos judėjo, nors buvo pakeistos ritės, patikrinta visa elektrinės dalies grandinė“, – įspūdžiais dalinosi lenktynininkas.
Techninės problemos progresavo, todėl ekipažui vos neteko trauktis iš trasos. 9-ajame greičio ruože, likus vos trims kilometras iki finišo, buvo likę tik du iš keturių veikiančių variklio cilindrų. R.Dermanto teigimu, automobilis važiavo turėdamas geriausiu atveju 30 proc. galios.
„Paradoksas – paskutiniame servise per 15 min. galiausiai aptikome visų mus persekiojusių techninių bėdų priežastį ir ją pašalinome… Apmaudu, kad buvo sugaišta pernelyg daug laiko ir nespėta laiku jo aptikti. Išsprendus problemą, mums buvo likę įveikti jau neįskaitinį paskutinį dešimtąjį greičio ruožą“, – kalbėjo sportininkas.