Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Renault“: Negalime pakeisti F-1 variklio garso

Malaizijos lenktynių kvalifikacija
„Scanpix“ nuotr. / Malaizijos lenktynių kvalifikacija
Šaltinis: F-1.LT
0
A A

„Renault“ atstovai pareiškė, kad naujųjų V6 turbo variklių skleidžiamą garsą galima pakeisti tik tuo atveju, jei bus atlikti pakeitimai techniniame reglamente. Jei taisyklėse niekas nesikeis, F-1 sirgaliams teks susitaikyti su tokiu garsu koks jis yra dabar.

Apie naujų V6 turbo motorų skleidžiamą garsą diskutuojama iki šiol. Juo yra nepatenkinti ne tik sporto sirgaliai, bet ir lenktynių organizatoriai. Naujam variklių garsui nesimpatizuoja ir daugkartinis F-1 čempionas Sebastianas Vettelis.

„Renault“ operacijų trasoje vadovo Remi Taffino teigimu, jei techninis reglamentas nepasikeis, visi turės susitaikyti su tokiu garsu, kokį girdėjome pirmose dvejose šių metų sezono lenktynėse.

„Yra du dalykai, kurie prie to priveda“, – pasakojo „Renault“ specialistas.

Jei norite kitokio garso, turi padidėti variklio apsukų skaičius. Tačiau padidėjus apsukoms, padidėja ir degalų srautas į variklį

„Visų pirma, tai apsukos. Nuo 18 tūkst. apsukų per minutę, perėjome prie 12 tūkst. Taisyklėse nurodytas maksimumas yra 15 tūkst. Tačiau būtina paminėti tai, jog dėl degalų srauto ribojimo, nesvarbu apie kurio gamintojo variklį kalbame, apsukos neviršys 12 tūkts. ribos. Tiesiosios gale gali būti 10-11 tūkst. Tai didžiulis skirtumas palyginus su pernai, kuomet apsukos siekdavo 18 tūkst.“

„Kitas dalykas yra turbina. Tai daiktas, kuris atsidūrė išmetamų dujų kelyje. Tai tas pats, kas uždėti pagalvę ant žmogaus veido. Visa tai veikia kaip duslintuvas. Sujungus du paminėtus dalykus gauname tai, ką dabar turime.“

R. Taffino teigimu, variklių skleidžiamas garsas pasikeistų jei padidėtų apsukų skaičius. Tačiau tai yra neįmanoma dėl ribojamo degalų srauto.

„Jei norite kitokio garso, turi padidėti variklio apsukų skaičius. Tačiau padidėjus apsukoms, padidėja ir degalų srautas į variklį. Nieko negali pakeisti ir su išmetimo sistema. Du išmetimo sistemos vamzdžiai galų gale sueina į vieną. Tame tarpe dar yra turbina. Taigi yra kaip yra.“

F-1.LT
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas