-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ring Challenge“ žiedinių lenktynių sezoną uždarė su trenksmu: pasiektas ne vienas rekordas

Šeštadienį Kačerginės Nemuno žiede vyko paskutinės šio sezono žiedinės lenktynės Lietuvoje. „Ring Challenge“ renginyje lenktyniavo net trijų čempionatų dalyviai. Kovojo aršiai: besibraukydami automobilių sparnais, vartydamiesi stogais, greičiausieji klasėse išsidalino net 16 čempionų titulų, rašoma pranešime.
„Ring Challenge“ žiedinių lenktynių akimirka
„Ring Challenge“ žiedinių lenktynių akimirka / Egidijaus Babelio nuotr.

Matukaičio dublis

Pusantro šimto automobilių ir juos vairuojančių lenktynininkų. Tokia masė pilnai užpildė „Nemuno žiedo“ dalyvių zoną. Visi jie kovojo trijuose čempionatuose: aukščiausios lygos „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių, „Liqui Moly“ mėgėjų lygos ir „Time Attack“ čempionatuose. Pastariesiems tai buvo paskutiniai, finaliniai etapai.

Tačiau daugiausia dėmesio sulaukė „Dynami:t“ profesionalų važiavimai. Šiose lenktynėse atsitiesė „Dynami:t Energy“ ekipa: iš „Ring Challenge“ Mantas Matukaitis išsivežė net keturis apdovanojimus. Iš komos būklės po „Aurum 1006km“ lenktynių prisikėlė jo „Corvette“, tad kaunietis stipriai pamaišė R3000+ klasės važiavimą.

Abiejuose „bombų“ klasės važiavimuose jis aplenkė vienvaldį šios klasės lyderį Ramūną Čapkauską su „Cupra TCR“. Nors „DHL Racing“ ekipos lenktynininkas buvo greitesnis posūkiuose, starte iš antros vietos iššovusio Manto Matukaičio su 7 litrų V8 variklio galia po dešine koja jis nesugebėjo aplenkti iki pat finišo vėliavos. Antrame važiavime jiedu startavo iš rikiuotės galo, visą rikiuotę apsilenkė per kelis ratus, nebepavijo tik vienintelio Edvino Einikio su „Audi S4“.

Įdomu tai, kad R3000+ klasės važiavime Mantas nė nekovojo su jais, mat buvo vienintelis OPEN įskaitos atstovas. Tad susumavus dviejų „bombų“ klasės važiavimų rezultatus podiumas atrodė taip: Ramūnas Čapkauskas pirmoje vietoje, Edvinas Einikis antras, Marius Bartkus su „Porsche 911“ – trečias.

R3000 klasės lenktynėse vėl nepavejamas buvo tas pats Mantas Matukaitis. Jose „Dynami:t Energy“ atletas lėkė BMW M3 GTR automobiliu. Palikęs mašiną uždarame parke, tarp startų, jis bėgiojo krosą per techninio aptarnavimo zoną, kad pasikeistų automobilius. Vienintelis jam galėjęs pasipriešinti Aurimas Mištautas pirmąjį važiavimą baigė po kelių ratų ant žolės šalia trasos. Subyrėjo reduktorius. Antrame važiavime startavęs iš pirmos pozicijos „Anjesės“ komandos sportininkas, kad ir su silpnesniu automobiliu, nuo Matukaičio atsilaikė tris ratus, galiausiai finišo liniją kirto antras. Susumavus dviejų važiavimų rezultatus Matukaitis užtikrintai stojo ant aukščiausio laiptelio, Izidorius Paukštys – antras, Robertas Zauka – trečias.

Lyderiai pasitraukė dar prieš startą

BMW2500 klasės važiavimus laimėjo Andrius Čilvinas, Marius Survilas – antras, o debiutantas iš kartingų sporto Dajus Dabašinskas – trečias.

R2000 klasės pirmasis važiavimas buvo keistas. Kadangi prieš lenktynes dalyviai važiavo „Time Attack“ sesijoje, keli jų išsidaužė ir sugedo. Tad vietoje 7 automobilių prie starto linijos stojo tik 4. Nebuvo trijų lyderių. Jau uždarius išvažiavimą iš techninės aptarnavimo juostos prie jo startui atsistojo Paulius Urbonavičius ir Julius Skirmantas. Julius starte nusuko pusašį, pirmąsias lenktynes baigė tik trys automobiliai. Antrajame važiavime jų buvo daugiau ir kova vyko stipresnė. Susumavus abiejų važiavimų rezultatus pergalę čia sau užsitikrino Tadas Petukauskas. Paulius Urbonavičius – antras, Marius Miškūnas – trečias. Visi lėkė „Honda Civic“ automobiliais.

Egidijaus Babelio nuotr./„Ring Challenge“ žiedinių lenktynių akimirka
Egidijaus Babelio nuotr./„Ring Challenge“ žiedinių lenktynių akimirka

Iš Simuliatorių – į pergales

Finaliniame „Liqui Moly“ čempionato etape prie vienos starto linijos kartu stojo visų klasių dalyviai. Daugiau nei 20 automobilių. Ir čia, nepaisant to, kad dėl čempionų titulų praleidę du etapus jie nekovoja, aiškias lyderių pozicijas užėmė į tikrus automobilius persėdę virtualių lenktynių asai: „Dream 2 Drive Junior“ komandos atstovas Martynas Sidunovas, lėkęs „VW Scirocco GT24“ automobiliu laimėjo kvalifikaciją ir sugebėjo atsilenkti starte greičiau iššokusį Manto Janavičius „Porsche“. Martynas buvo pripažintas greičiausiu, Mantas – antras, Titas Čapkauskas – trečias „Liqui Moly“ R3000+ klasėje.

Už jų – Ignas Najus, kuris buvo greičiausias R3000 klasėje, aplenkęs Artūrą Kliobavičių ir savo pusbrolį Dovydą Najų. R2000 klasėje nugalėjo Aurimas Lekavičius, antras – Karolis Blėdis, trečias – Vilmantas Stanaitis. R1600 įskaitoje greičiausias Tomas Buškevičius, antras – Gražvydas Mačiulaitis, trečias – Audrius Liutkevičius.

Egidijaus Babelio nuotr./„Ring Challenge“ žiedinių lenktynių akimirka
Egidijaus Babelio nuotr./„Ring Challenge“ žiedinių lenktynių akimirka

Sezono rekordai

Lietuvos „Time Attack“ čempionato važiavimai buvo paženklinti naujais sezono rekordais. Geriausią „Nemuno žiedo“ rato laiką ne tik šeštadienį bet ir šiame sezone parodė vėlgi jau minėtas Mantas Matukaitis. Ir ne su „Corvette“, o su BMW M3 GTR. Lenktynėse visi R3000 klasės dalyviai važiuoja vienodomis „Nankang“ Padangomis. Jos leidžia sukurti vienodas sąlygas lenktynininkams, tačiau nėra tinkamos rekordams gerinti. O „Time Attack“ sesijoje galima lėkti su kuo nori. Tai jis užsidėjo Palangoje taip ir nepanaudotas „Hankook“ padangas ir šovė 1:13.983. Vidutinis greitis 3,35 ilgio trasoje – 163 km/h. Mantas „Time Attack“ čempionato PRO3000 įskaitoje žengė koja kojon su Aurimu MIštautu ir čempiono titulą čia turėjo pasiimti laimėtojas. Tad M.Matukaitis Tapo „Time Attack“ čempionu.

Antrą geriausią dienos laiką pademonstravo PRO 3000+ klasės atstovas Ramūnas Čapkauskas su „Cupra TCR“: 1:14.045. Jis vos 4-iomis šimtosiomis aplenkė trečioje vietoje likusį M.Matukaitį su „Corvette“, kuris ratą pravažiavo per 1:14.085.

Visų įskaitų Lietuvos žiedinių lenktynių čempionai bus apdovanoti spalio 27 dieną.

Time Attack“ greičiausieji:

PRO3000+: Ramūnas Čapkauskas (Cupra TCR) 1:14.025

PRO3000: Mantas Matukaitis (BMW M3 GTR) 1:13.983

PRO2000: Julius Skirmantas (Honda Civic) 1:18.448

PRO1600: Tomas Buškevičius (Honda Civic) 1:21.008

Semi-PRO3000+: Vytautas Davulis (BMW 330i) 1:25.022

Semi-PRO3000: Vaidas Miščikas (BMW 323ti) 1:24.095

Semi-PRO2000: Darius Jakštonis (Honda S2000) 1:24.545

Semi-PRO1600: Edvinas Plaušinis (Honda Civic) 1:29.334

STOCK3000+: Marius Bartkus (Porsche 911 GT3) 1:22.202

STOCK3000: Virginijus Gelžinis (BMW 118d) 1:25.997

STOCK2000: Tomas Valys (Scion FR-S) 1:24.607

STOCK1600: Vygantas Januškis (Honda Civic) 1:27.713

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius