Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rokas Baciuška ir Oriol Mena laimėjo Maroko ralio greičio ruožą

Rokas Baciuška su šturmanu Oriol Mena pasirinko iš pradžių greičio ruožą važiuoti konservatyviau ir tik įveikus trečdalį distancijos žiūrėti, ką daro konkurentai ir pagal tai keisti važiavimo strategiją. Tai puikiai pasiteisino, rašoma pranešime.
Rokas Baciuška
Rokas Baciuška / STORM media LT nuotr.

Iš pradžių važiavę net penktoje pozicijoje, į greičio ruožo vidurį sportininkai ėmė smarkiai greitėti ir kopti rikiuotėje aukštyn, o iki finišo likus apie 30 km lietuvis išsiveržė į lyderius.

„Buvo sunku naviguoti, bet mes praktiškai neklaidžiojome, padarėme tik vieną klaidą, nuvažiavome apie 700 metrų ne į tą pusę ir mano skaičiavimais, praradome apie pusę minutės. Visa kita veikė tiesiog idealiai,“ – pasakojo Oriol Mena.

Jam antrino ir Rokas Baciuška.

„Turbūt pirmą kartą tarpusavyje nebeturėjome trinties – Oriol pasitiki mano važiavimu, aš pasitikiu jo navigavimu. Jeigu sako sukti tarkim į dešinę, nors visi kažkodėl važiavo į kairę, net negalvodamas jam paklūstu, suku į tą pusę. Jis gi nebestabdo manęs be reikalo, pasitiki manimi ir tai iš karto davė rezultatą,“ – pasakojo Rokas Baciuška.

Nors greičio ruožas driekėsi itin akmenuota vietove, sportininkai nepramušė nei vieno rato, nors kai kurie konkurentai grįžo išnaudoję abu atsarginius ratus. Tik po finišo Rokas pastebėjo, kad iš galinio rato pamažu išeina oras, bet tai įtakos rezultatui beveik nepadarė.

VIDEO: Maroke Rokas Baciuška laimėjo greičio ruožą savo klasėje

Rokas Baciuška ir Oriol Mena laimėjo – jie vos 25 sekundėmis aplenkė artimiausią klasės konkurentą, o tarp visų automobilių pasiekė taip pat fantastišką 13 poziciją.

Bendroje įskaitoje likus vienam greičio ruožui rokas lieka šešioliktas tarp visų automobilių ir septintas savo klasėje.

Kitam lietuvių ekipažui – Tomui Mickui ir Dariui Leskevičiui taip pat buvo puiki diena. Jie „Open“ klasėje buvo antri tarp bagių ir šešti tarp visų dalyvių. Jiems diena taip pat praėjo be didesnių ekscesų – nei vieno prakirsto rato, nei vienos didesnės navigacijos klaidos. Viename kontroliniame taške sportininkai šiek tiek paklaidžiojo, bet daug neprarado ir užtikrintai finišavo antri klasėje.

„Buvo tikrai šturmanų diena – vien tik ilgos tiesiosios, akmenuoti keliai ir keletas labai klaidžių vietų. Vienoje vietoje kartu paieškojome vieno kontrolės punkto, tačiau sugaišome nedaug – gal kokią minutę,“ – po finišo sakė Tomas Mickus.

Bendroje įskaitoje Tomas Mickus ir Darius Leskevičius užtikrintai žengia antri – iki pirmos vietos jiems trūksta apie dvidešimt minučių, o trečią jie lenkia beveik valanda, tad lietuviams tiesiog reikia nedaryti klaidų ir prizinė vieta garantuota.

Kaip ir vakar, šiandien Maroko ralyje sportininkų laukia dykvietės beveik be smėlio kopų – priešpaskutinis greičio ruožas šiose lenktynėse. Bus nedideli smėlio ruožai kuriuos reikės įveikti, tačiau nieko panašaus į prieš dvi dienas buvusias 150 m aukščio kopas.

Lenktynių organizatorius Davidas Castera sugalvojo priminti dalyviams senąsias Dakaro ralio dienas – šis greičio ruožas kaip tik ir driekiasi dvidešimto amžiaus pabaigoje vykusio Paryžiaus – Dakaro ralio maratono buvusio greičio ruožo vietoje, o paskutiniai 50 šio greičio ruožo kilometrų bus identiški Dakaro ralio trasai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius