Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Sarma 2009“: atkakli kova dėl pirmos vietos

Šiuo metu Latvijoje vykstančiame „Sarma 2009“ ralyje, kuris yra šios šalies nacionalinio čempionato antrasis etapas, nuo pat pirmojo greičio ruožo dėl pirmosios vietos užvirė atkakli kova. Šiandien (šeštadienį) dalyviai jau pravažiavo šešis greičio ruožus, dar šeši jų laukia sekmadienį.
„Winter Rally 2009“
„Winter Rally 2009“ / Tomo Balžeko/15min.lt nuotr.
Temos: 2 Ralis Latvija

Pirmajame greičio ruože į priekį išsiveržė pirmąjį startinį numerį turintys dabartiniai Latvijos čempionai – Aivis Egle su Martinšu Jerumsu, vairuojantys devintosios kartos „Mitsubishi Lancer Evolution“ . Atsilikę vos daugiau nei sekunde, antrąją vietą išlaikė pusiau latviškas, pusiau lietuviškas ekipažas: Janis Vorobjovs, kurio šturmanu yra Audrius Šošas, besivaržantys analogišku automobiliu. Antrajame GR A.Egle savo persvarą jau padidino iki 7 sekundžių. Čia iš 11 pozicijos į 9-ąją pakilo Roko Lipeikio ir Renato Vaitkevičiaus ekipažas („Mitsubishi Lancer Evolution VIII“).

Trečiajame greičio ruože J.Vorobjovs skirtumą sumažino iki kiek daugiau nei 3 sekundžių, ketvirtajame jis buvo dar sekunde greitesnis nei pagrindiniai varžovai, o GR 5 jau tapo ralio lyderiu. Po šešių šiandienos greičio ruožų Vorobjovs/Šošas išliko pirmoje vietoje – iškart po jų, atsilikę tik 3,41 sekundės rikiuojasi Egle/Jerumso duetas.

Lyderių lentelės situacija kiek primena šiuo metu vykstantį pasaulio ralio čempionato (WRC) Norvegijos ralį, kur turime du aiškius lyderius, o likusieji dalyviai atsilieka gana nemažais intervalais. Trečiąją vietą po pirmosios dienos užima Maris Neikšansas su Raiviu Jansonsu (+55,92 sek. nuo A.Egle), o pirmasis „Subaru“ vairuojantis ekipažas: Janis Feldmanis ir Juris Vilmanis yra ketvirtoje vietoje. Iki M.Neikšano jiems trūksta 8,12 sekundės. Penketuką užbaigia WRC automobilio valdymą mėginantis perprasti Raimonds Kiselsas, kuriam padeda Gatis Panavsas. Jų „Mitsubishi Lancer WRC“ sėkmingai „gaudo“Andis Grinbergsas ir Edgars Svencis, vairuojantys naująją „Impreza N14 WRX STI“.

Kęstučio Vanago/BFL nuotr./R.Lipeikis yra tituluotas lietuvių lenktynininkas, tačiau profesionalo įgūdžiai šiandien Panevėžyje jo apsaugoti negalėjo.
Kęstučio Vanago/BFL nuotr./R.Lipeikis

Roko Lipeikio ir Renato Vaitkevičiaus ekipažas – kol kas yra 10 vietoje, lyderiams pralaimintis dvi su puse minutės. Nors R.Lipeikis prieš ralį minėjo, kad nesistengs kovoti dėl aukščiausiųjų pozicijų, tačiau ši vieta prieš rytdienos kovą jam yra palanki. Sekmadienį dalyviai startuos jau pergrupuota starto tvarka pagal dabartines pozicijas. Dar vienas pergrupavimas laukia po pusės greičio ruožų. Žinant, kad ant apledėjusios dangos yra ne itin palanku startuoti pirmosiose pozicijose, tai gali būti ir taktinis manevras.

Važiavimo sąlygos gali pakišti koją ir pirmiesiems rytoj startuosiantiems J.Vorobjovui bei A.Šošui, kadangi šiandien trasoje pirmu numeriu visus šešis greičio ruožus važiavo A.Egle su M.Jerumsu, o dabartiniai lyderiai startuodavo iškart po jų.

Šiuo metu „Sarma 2009“ lenktynes tęsia 26 ekipažai iš 32 startavusiųjų, neįskaitant 4x4 klasės. Kartu varžosi ir visureigių klasės atstovai, kur pirmauja Raivis Zeltinšas su Martinšu Tutersu („Mitsubishi Pajero Evo“). Šiandien lenktynes tebetęsiantys dalyviai pravažiavo 62 kilometrus, rytoj jų laukia kiek daugiau: 74 kilometrai greičio ruožų.

Ralis jau baigėsi ekipažui, kuris praėjusiais metais dalyvavo ir Lietuvos ralio čempionate – tai Raimundsui Strokšui ir Anrijsui Jesse, kurių „Lancer Evo X“  antrajame greičio ruože sugedo pavarų dėžė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius