Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Savaitgalį – po pertraukos sugrįžtantis WRC ralis „Tour de Corse“

„Toytoa Yaris WRC“
AFP/„Scanpix“ nuotr. / „Toytoa Yaris WRC“
Šaltinis: 15min
0
A A

Tradicinis Tour de Corse ralis – Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapas Prancūzijoje. Tai pirmoji sezono asfaltinė ralio trasa po apledėjusių Monte Karlo kelių, Švedijos sniegynų ir žvyruotos dangos Meksikoje.

Po šešerių metų pertraukos 2015 m. į automobilių lenktynių kalendorių įtrauktas Korsikos ralis ("Tour de Corse") garsėja savo vingiuotais ir siaurais asfaltinės dangos keliais besidriekiančia trasa, kuri dar vadinama „Dešimties tūkstančių posūkių raliu“. Kalnuotuose trasos ruožuose, kuriuos iš vienos pusės supa uolienos, o iš kitos – statūs šlaitai, ir kuriuose nuolat keičiasi kelio paviršius, vairuotojų tyko daug sudėtingų išbandymų. Dėl asfalto poveikio ir ilgų ruožų labai svarbu atsižvelgti į padangas.

Ralis vyksta Bastijoje, tačiau balandžio 7 d. (penktadienį) jis prasidės salos sostinėje Ajače. Į dienos programą įtraukti du etapai ir du ratai (kiekvienas siekia apie 30 km ir važiuojamas dukart). Visapusiški techninės priežiūros darbai vidurdienį nebus atliekami. Numatytas tik padangų keitimas. Šeštadienį laukia du važiavimai dviem etapais šiaurinėje dalyje ties Bastija (131,96 km atkarpa). Ralis baigsis sekmadienį: komandos turės įveikti ilgiausią etapą (53,78 km) nuo Antisanti iki Poggio di Nazza ir etapą (10,42 km) prie Porto Vecchio.

Deivido Jociaus nuotr./Varžybų akimirka
Deivido Jociaus nuotr./Varžybų akimirka

Tommi Mäkinenas, "Toyota GAZOO Racing" komandos vadovas, sako: „Mes puikiai pasitreniravome ir galėjome pritaikyti automobilyje daugiau naujų elementų. Mūsų rezultatai važiuojant asfaltine danga teikia gana daug vilčių. Tikimės, jog mūsų automobilis gerai pasirodys, nors tikslas nesikeičia: mes tiesiog norime įgyti daugiau patirties ir naudingų pamokų.

Aš jau pastebiu daug teigiamų dalykų, susijusių su šiuo raliu. Visų pirma Jari-Matti patinka šios lenktynės ir jis yra itin geros nuotaikos. Kai pilotai yra taip nusiteikę, jie gali pademonstruoti puikius rezultatus. Jis yra antrojoje pozicijoje, tačiau Korsikoje tai ne problema, nes čia nėra kur „nupjauti kampų“, tad kelio sąlygos turėtų būti jam palankios.

Be to, Juho jau visiškai pasveiko ir yra pasirengęs raliui. Net ir būdamas prastos savijautos, jis sugebėjo finišuoti Meksikos ralyje, gauti balų ir pademonstruoti gerą rezultatą. Dabar jis yra visiškai pasveikęs, todėl jis turėtų jausti dar didesnį pasitikėjimą savimi.“

Jari-Matti Latvala: „Korsikos ralis man yra ypatingas: pergalė man buvo labai svarbi, nes suomiams šis etapas visuomet yra sudėtingas. Čia Henri Toivonenas patyrė avariją 1986 m. ir apskritai suomiams čia niekuomet nepavyko gerai pasirodyti. Dabar, manau, viskas yra kitaip, ir dalyvauti ralyje yra daug saugiau.

Korsikos ralis man yra ypatingas: pergalė man buvo labai svarbi, nes suomiams šis etapas visuomet yra sudėtingas

Per dvi dienas mes puikiai pasitreniravome, įveikdami 380 km. Vieną dieną mes važiavome siaurais ir nelygiais keliais, o kitą – greitais, padangas dilinančiais keliais. Ralio metu mums teks važiuoti abiejų tipų keliais, todėl, mano nuomone, mes tinkamai pasirengėme šių kelių sąlygoms, išbandydami skirtingus amortizatorių nustatymus.

Mes jau turime idėjų apie automobilio galimybes važiuojant asfaltu po Monte Karlo. Dabar automobilis, mano supratimu, yra daug geriau sureguliuotas nei po bandymų rengiantis Monte Karlo etapui. Tačiau mūsų konkurentai bus labai stiprūs – tuo buvo galima įsitikinti visuose ralio etapuose iki šio momento. Todėl mes rengiamės nuožmiai kovai. Mes tiesiog toliau vykdome savo užduotį – tobuliname automobilį dalyvaudami kiekviename ralio etape. Mums puikiai sekasi siekti šio tikslo, todėl esu be galo laimingas.“

Juho Hänninenas: „Jaučiuosi daug geriau, nei anksčiau, ir su nekantrumu laukiu ralio starto Korsikoje: smagu grįžti į asfaltinę trasą. Iki šio momento tik kartą dalyvavau ralyje, be to, tai buvo labai seniai, nors praėjusiais metais dalyvavau bandomajame važiavime. Todėl labai klausau Jari-Matti patarimų apie automobilio nustatymus. Jie labai padeda.

Mano supratimu, automobilis važiuoja beveik taip pat, kaip ir Monte Karle. Tai puiku, nes man tada labai patiko jo važiavimo charakteristikos. Tiesa, pagrindinis skirtumas Korsikoje yra padangos. Mes stengiamės išgauti iš jų maksimalią naudą, ypač ilguose etapuose. Patirtis Meksikoje parodė, jog užsispyrimas gali padėti pasiekti gerų rezultatų net ir tuomet, kai aplinkybės nėra mums palankios. Tai iš dalies atspindi šių metų Toyota požiūrį: mes ir toliau sieksime tobulinti automobilius.”

2017 m. FIA Pasaulio ralio čempionatas pilotams po trečiojo etapo:

  1. Sebastienas Ogier 66
  2. Jari-Matti Latvala 58
  3. Ottas Tanakas 48
  4. Dani Sordo 30
  5. Thierry Neuville'as 28
  6. Krisas Meeke 27
  7. Craigas Breenas 20
  8. Elfynas Evansas 20
  9. Haydenas Paddonas 17
  10. Stephane'as Lefebvre 10
  11. Juho Hänninenas 9

2017 m. FIA Pasaulio ralio čempionatas gamintojams po trečiojo etapo:

  1. M-Sport World Rally Team 103
  2. TOYOTA GAZOO Racing WRT 67
  3. Hyundai Motorsport 65
  4. Citroen Total Abu Dhabi World Rally Team 55
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas