Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Schumacheris: savo „Ferrari“ automobilių neparduosiu

Artėjant naujajam „Formulės-1“ sezonui karščiausia tema lieka Michaelio Schumacherio sugrįžimas. 41 metų vokietis interviu vokiečių dienraščiui „Bild“ sakė, kad nors vairuoja „Mercedes“ automobilį, dalis širdies visuomet liks raudonos „Ferrari“ spalvos.
M.Schumacheris planą tapti čempionu jau pirmą sezoną laiko optimistiniu
M.Schumacheris planą tapti čempionu jau pirmą sezoną laiko optimistiniu. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

– Pirmą kartą per karjerą dėl sutarties su komanda derėjotės pats. Kaip tai vyko?

– Viskas vyko gana greitai. Rossas Brownas paskambino man ir beveik tuoj pat susitarėme. Čia tikrai nebuvo kalbos apie pinigus. Man daug svarbiau gauti iš viso to malonumą. Tiesiog labai noriu vėl sėdėti prie bolido vairo.

– Ką jūsų asmeniniam automobilių parkui reiškia perėjimas į „Mercedes“ komandą? Ar turėsite parduoti visus savo „Ferrari“ automobilius?

– Ne. Dalis mano širdies visuomet liks raudona ir dalis mano garažo – taip pat. Negaliu per dieną pamiršti „Ferrari“ ir to neketinu daryti. Mano garaže stovi mano paskutinis bolidas, su kuriuo važiavau 2006 metų sezoną. Jis tvarkingas, važiuoja, bet neturi leidimo pasirodyti gatvėse. Šio automobilio tikrai neatsisakysiu.

– Ar jau turite tarnybinį „Mercedes“ automobilį?

– Žinoma. Vairuoju „C-63-Kombi“. Man reikia vietos šunims.

– Esate tikras, kad pirmose lenktynėse dėl neapsižiūrėjimo...

– (Juokiasi.) ...kad dėl neapsižiūrėjimo įlipsiu ne į tą bolidą? Esate teisus. Turiu būti atidus, kad norėdamas pasikeisti padangas nesustočiau prie raudono garažo. „Ferrari“ vaikinai tikriausiai man esant gražiausiam saulėtam orui užmautų padangas, skirtas važiuoti per lietų. Jeigu rimtai, santykiai su „Ferrari“ visuomet išliks geri. Jie ir dabar mane pakvietė tradiciškai pažaisti futbolo.

– Ar jūsų žmona taip pat džiaugiasi, kad grįžote į „Formulę-1“?

– Corinna džiaugiasi dėl manęs. Jai „Formulės-1“ nereikia. Ji džiaugiasi turėdama savo fermą ir arklius. Tai buvo lyg kompromisas. Jis nori praleisti su manimi kuo daugiau laiko, todėl net stebės pirmuosius lenktynių etapus.

Reuters/Scanpix nuotr./M.Schumacheris tvirtino, jog jaučiausi taip tarsi jo baterijos vėl būtų įkrautos maksimaliai
M.Schumacheris tvirtina, jog jaučiausi taip, tarsi jo baterijos vėl būtų įkrautos maksimaliai.

– Ar buvo tokių, kurie atkalbinėjo  nuo sumanymo grįžti į „Formulę-1“?

– Atvirai – ne. Visi mano artimieji ir svarbus žmonės vardijo to pranašumus ir trūkumus. Žinoma, ir Corinna. Tačiau niekas neatkalbinėjo.

– Kokie faktoriai galėjo jus atgrasyti nuo sugrįžimo į didįjį sportą?

– Atleiskite, bet man jau 41 metai ir aš trejus metus nevažiavau „Formulėje-1“. Daug kartų sakiau, kad visa tai jau istorija. Viską lėmė Rossas Brawnas.

– Pasakykite atvirai, kaip R.Brawnui tai pavyko?

– Pradžia buvo po paskutinių praėjusio sezono lenktynių Abu Dabyje. Vakaras, šventė, geras cigaras. Tuomet Rossas apie tai pusiau juokais ir užklausė. Aš jam atgal: „Ar tu supranti, ko manęs klausi? Ar esi tikras, kad nori rimtai užduoti tokį klausimą?“ Tuomet jis atsakė: „Jeigu esi motyvuotas, tuomet jokių kliūčių nėra. Dėl tavo talento ir vairavimo sugebėjimų jokių dvejonių nėra.“ Ir kai jis vėliau man vėl paskambino, supratau kodėl.

– Ar anksčiau R.Brawnas nemėgino įkalbėti grįžti?

– Prieš dvejus metus klausė, paskui prieš metus. Tačiau tuomet dar mėgavausi tuo, ką turiu. Jis aiškino visą situaciją prieš praėjusį sezoną, o aš jam palinkėjau sėkmės. Nemaniau, kad jam pavyks važiuoti priekyje, o vis dėlto klydau (Jensono Buttono vairuojamas „Brawn“ bolidas tapo čempionu, – red. past.).

– Pasirašėte sutartį trejiems metams. Kodėl toks ilgas laikas?

– Tai buvo ne mano noras. Šią idėją pasiūlė komanda, aš tai vertinu kaip įrodymą, jog manimi pasitiki. Gražiausia, kad „Mercedes“ tiki manimi ir suteikia galimybę kartu siekti sėkmės. Tačiau po trejų metų nebūtinai bus pabaiga.

Reuters/Scanpix nuotr./M.Schumacheris visuomet pasisako už geriausią aou
M.Schumacheris visuomet pasisako už geriausią šou.

– Jeigu jums pavyks laimėti čempiono titulą, atsisveikinsite su didžiuoju sportu ar toliau važiuosite?

– Tapti pasaulio čempionu jau pirmais metais po sugrįžimo būtų labai optimistinis planas, tačiau tai yra mūsų tikslas. Viską nuodugniai pergalvojau. Ar ši idėja spontaniška, ar mano susižavėjimas šiuo sportu truks ilgiau? Šiuo metu esu pasirengęs dalyvauti „Formulėje“ ilgesnį laiką. Galiu įsivaizduoti, kad porą metų tikrai turėsiu ką veikti...

– Jeigu pasirodys, kad jūsų komandos draugas Nico Rosbergas yra greitesnis, padėsite jam?

– Tai buvo ir anksčiau – jeigu tik yra galimybė vienam iš pilotų tapti pasaulio čempionu, visa komanda dėmesį sutelkia tik į jį. Ta pati užduotis galioja ir pilotams. Gal man teko ne taip dažnai padėti, bet turiu tos patirties. Pavyzdžiui, 1999 metais važiavau Eddie Irvine'ui. Tuomet jam gerai padėjau. Tą patį padarysiu, jeigu reikės, Nico.

– Kokius pilotus į savo komandą priimtų Schumacheris, jeigu būtų vadovas?

– „Mercedes“, mano akimis, padarė teisingą sprendimą. Vienas pilotas – jaunas, aktyvus, talentingas. Jam gal dar trūksta patirties, bet viskas dar prieš akis. Kitas – atvirkščiai. Kuris bus geresnis, parodys tik naujasis sezonas...

VIDEO: Spot Mercedes SLS AMG con Michael Schumacher (1 min)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius