-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sėkmingai ralio sezoną pabaigęs „RR Team“ duetas prabilo apie planus startuoti tik užsienyje

Praėjusį šeštadienį Druskininkuose finišavo „Rally Classic“ varžybos, kurios tapo baigiamuoju viso Lietuvos ralio čempionato akordu. Čia sėkmingai pasirodė ir metinėje įskaitoje savo pozicijas įtvirtino „RR Team“ ekipažas – Renaldas Šeinauskas ir Rūta Krikščiūnaitė, rašoma pranešime spaudai.
„RR Team“
„RR Team“ / Alfonso Rakausko nuotr.

Šiose varžybose ekipažas startavo skolintu automobiliu, tačiau adaptacija prie kitos technikos duetui nesutrukdė pasiekti aukštų rezultatų. Valerijaus Afanasjevo BMW Renaldui Šeinauskui ir Rūtai Krikščiūnaitei buvo greitai perprantamas, tad ekipažas Druskininkuose jautėsi kaip žuvis vandenyje ir įgyvendino savo tikslą.

„E46 valdomas smagiai, į posūkius lenda greičiau – pasuki ir sukasi. Patiko jo valdomumas. Tik šiek tiek pareguliavome amortizatorius. Viskas sekėsi gerai – planą įgyvendinome 110 procentų. Tik miesto greičio ruože turėjome cirką – pastūmėme šieno ritinį. O visa kita, kas buvo mūsų jėgoms, padarėme. Sveikiname Justą Tamašauską tapus L9 klasės čempionu. Mes liekame metinėje įskaitoje antri, o Druskininkuose šioje klasėje finišavome treti. „BMW Cup“ finišavome antri, o metinėje įskaitoje iškovojome čempionų vardus. Dabar laukiame sezono uždarymo bei apdovanojimų“, – sakė Renaldas Šeinauskas.

Komandos nuotr./„RR Team“
Komandos nuotr./„RR Team“

Paklaustas apie kito sezono planus Renaldas Šeinauskas kalbėjo labai atsargiai. Šiuo metu komanda tik pradeda dėlioti kitų metų strategiją, tačiau šiuo metu jau gali patvirtinti, kad kitąmet nevažiuos „BMW Cup“ įskaitoje ir nesimėtys per kelias klases. Gali būti ir taip, kad „RR Team“ dueto lietuviškame ralyje apskritai nebematysime.

„Mūsų tikslas kitiems metams – paleisti naująjį automobilį – „Planą A“. Jį testuoti, su juo važiuoti. Ir nedrąsiai kalbame, kad Lietuvoje kitais metais visai nevažiuosime. Manome, kad galbūt geriau keli startai stipriuose raliuose, tokiuose kaip „Rally Estonia“ arba „Saaremaa Rally“. Ar į Mikolaikas, ar į Suomiją. Norime pamatyti daugiau pasaulio, palenktyniauti su daugiau varžovų. Nesakome, kad Lietuvoje mums nėra lygių, kad esame greičiausi, bet toje pačioje L9 klasėje lenktyniauti keturiese nėra taip smagu, kaip lenktyniaujant su 20 stiprių varžovų. Lietuvoje gali būti iš keturių trečias, ar antras, ar pirmas, o kokioje Estijoje iš 20 gali būti priešpaskutinis, bet labai laimingas. Taigi, mūsų planai tokie, bet jie tikrai dar nepatvirtinti. Atsiradus partneriui jie gali keistis. Jei važiuosime iš savo finansų, tai važiuosime ne Lietuvoje. Jei važiuosime su partnerių pagalba, tada žiūrėsime, kokie jų norai“, – kalbėjo Renaldas Šeinauskas.

Alfonso Rakausko nuotr./„RR Team“
Alfonso Rakausko nuotr./„RR Team“

Renaldas Šeinauskas užsiminė, kad be ralio varžybų 2020-ųjų metų sezonui planuoja ir kitas papildomas veiklas. Sportininkas neslepia, ketina pagerinti šiuo metu jam priklausantį šuolio į tolį automobiliu rekordą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius