Tiesiogiai

Tiesiogiai po gaisro Paneriuose: ugniagesių vado ir oro užterštumo tyrėjų komentaraiTiesiogiai po gaisro Paneriuose: ugniagesių vado ir oro užterštumo tyrėjų komentarai

Simas Juodviršis ir vėl tarp greičiausių pasaulio KZ2 klasės sportininkų

„RKV Racing“ ir „Energy corse“ komandų narys Simas Juodviršis pateko tarp dešimties greičiausių KZ2 klasės lenktynininkų. Italijoje, „7 Laghi“ trasoje lietuvis varžėsi trečiajame „WSK Master Series“ varžybų serijos etape.
Simo Juodviršio savaitgalis Italijoje
Simo Juodviršio savaitgalis Italijoje / Komandos nuotr.

Dar kvalifikacijoje Simas Juodviršis pademonstravo konkurencingą tempą, ir iškovojo teisę pirmame įskaitiniame važiavime startuoti iš aštuntosios pozicijos. Tačiau kitame važiavime Simo Juodviršio pasirodymą nutraukė techninis gedimas. Įpusėjus antrajam įskaitiniam važiavimui trūko karto grandinė.

„RKV Racing“ bei „Energy corse“  ekipų narys buvo priverstas sudėti ginklus, bei prie starto kitame važiavime stoti kiek toliau nuo lyderių. Prie techninių problemų prisidėjo ir fizinės. Nuo intensyvaus pavarų junginėjimo, ir didelių perkrovų plyšo dešinės rankos peties raumuo. Sportininkas sako, kad pavarą per dieną tenka perjungti apie keturis tūkstančius kartų, todėl natūralu, kad tempo neatlaiko ne tik technika, bet ir kūnas.

Patekęs į pusfinalį, kurį sudarė du važiavimai, Simas Juodviršis parodė, kad net ir esant rikiuotės viduryje galima prasibrauti į jos priekį. Vieną po kito lenkęs varžovus lietuvis finišavo antroje pozicijoje, aplenkęs ir iki tol greičiau važiavusi komandos draugą Marką Zanchetą (Marco Zanchetta). Tokį patį rezultatą Simas Juodviršis pakartojo ir antrame pusfinalio važiavime.

Komandos nuotr./Simo Juodviraio savaitgalis Italijoje
Komandos nuotr./Simo Juodviršio savaitgalis Italijoje

Finale Simas Juodviršis vėl startavo antras, tačiau šį kartą fortūna nuo lenktynininko nusisuko. Kurį laiką laikęsis trečioje, vėliau ketvirtoje pozicijoje, lietuvis pamažu ėmė prarasti  tempą. Kaip vėliau sakė sportininkas, įpusėjus finalui staiga suprastėjo variklio darbas, krito galia, išvažiavimai iš posūkiu tapo lėtesni, tiesiosiose pristigdavo greičio. Po gedimo Simas Juodviršis į priekį praleido dar du sportininkus ir finišavo aukštoje, šeštoje vietoje.

Komandos „RKV Racing“ vadovas Vitalijus Gudzenko sako, kad nors Simą Juodviršį ir lydėjo gedimai, tačiau pilotas įrodė, kad moka ir gali važiuoti labai greitai. Vitalijaus Gudzenko teigimu, šiais metais Simas Juodviršis jau padarė didelę pažangą, todėl dar 2012-ųjų sezone turėtume jį  išvysti ant nugalėtojų ar prizininkų pakylos.

Pats Simas Juodviršis savo pasiekimo sureikšminti nelinkęs. Nors tautietis sau už nugaros paliko dar penkiolika greičiausių pasaulio KZ2 klasės sportininkų, tačiau pasak piloto tobulėti dar yra kur. Dabar „RKV Racing“ komandos lyderis turės savaitę poilsio, ir Lietuvoje sutikęs Velykas  balandžio 12- 15 dienomis išvyks atgal į Italiją, „Sarno“ trasą, kur startuos pirmajame Europos čempionato „WSK Euro Series“ etape.

VIDEO: Simas Juodvirsis @ WSK Master Series

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius