Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sugrįžimą į ralio trasas Giedrius Firantas pažymėjo užtikrinta pergale

Praėjusį savaitgalį Kelmės apylinkėse vykusiame ralyje „Žemaitija“ startavo po trejų metų pertraukos prie sportinio automobilio vairo sėdęs Giedrius Firantas. Kartu su šturmanu Matu Valiuliu važiavęs lenktynininkas susižėrė krūvą apdovanojimų.
G.Firantas ir M.Valiulis
G.Firantas ir M.Valiulis / Tomo Markelevičiaus nuotr.
Temos: 1 Ralis

Lentynininkų duetas ralyje „Žemaitija“, septintoje įskaitoje pelnė pirmą vietą. Pirmosios vietos taurę ekipažas gavo ir už pasirodymą 2WD klasėje. Absoliučioje ralio įskaitoje lenktynininkai pateko į dešimtuką ir įsitvirtino aštuntoje vietoje.

Tarp sprinto varžybų dalyvių Giedrius Firantas ir Matas Valiulis iškovojo antrą vietą absoliučioje įskaitoje, o 2WD klasėje pelnė dar vieną pirmosios vietos taurę.

Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Firantas ir M.Valiulis
Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Firantas ir M.Valiulis

„Su Giedriumi esame seni, geri pažįstami jau ne vienerius metus. Jis kalbėjo, kad jau keletą metų ruošia automobilį. Dėl to jis turėjo tokią ilgą pertrauką, nes BMW rinko labai kruopšiai, stengiantis pasiekti maksimalų rezultatą. Pavyko rasti bendrų remėjų, todėl nusprendėme kartu startuoti“, – apie Giedriaus Firanto sugrįžimą į ralį kalbėjo šturmanas Matas Valiulis.

Anot Mato Valiulio, pasiektas rezultatas nustebino ir pačius lenktynininkus, nes ekipažas prieš varžybas itin daug laiko treniruotėms neturėjo.

Apie Giedriaus įgūdžius viską pasako rezultatas. Išmokus važiuoti gerai ir greitai – tai nepasimiršta

„Treniravomės tik stenogramos rašymą. Su „susirašymo“ automobiliu pralėkėme žvyrkeliais keletą kartų. Pirmasis rimtas testas buvo pirmasis greičio ruožas Kelmėje. Apie Giedriaus įgūdžius viską pasako rezultatas. Išmokus važiuoti gerai ir greitai – tai nepasimiršta. Automobilio salone neatrodė, kad kad lekiame ties galimybių riba, tačiau automobilis dirbo nepriekaištingai. Amortizatoriai, variklis, pavarų dėžė, stabdžiai – viskas veikė idealiai“, – pasakojo šturmanas.

Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Firantas ir M.Valiulis
Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Firantas ir M.Valiulis

Ekipažas vairuoja automobilį BMW. Po variklio gaubtu slypi 2,5 litro darbo tūrio motoras su programuojamu kompiuteriu, išvystantis 200 arklio galių. Galia į ratus perduodama šešių laipsnių „Samsonas Motorsport“ pavarų dėžės pagalba.

Automobilio stabilumą užtikrina „Bigem“ amortizatoriai, o efektyvų stabdžių darbą garantuoja „APracing“ sistema. Matas Valiulis atskleidė, kad kartu su vairuotoju sėdi automobilio viduryje. Taip siekiama automobilio svorio centrą suformuoti kuo arčiau automobilio vidurio.

Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Firantas ir M.Valiulis
Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Firantas ir M.Valiulis

„Turime nemažai tikslų. Dalyviausime visuose likusiuose Lietuvos ralio čempionato etapuose. Esame numatę keletą etapų Latvijoje ir, žinoma, legendines varžybas Estijoje – „Saaremaa rally“.

Visose varžybose sieksime finišuoti ir kaupti taškus, nes iki čempionato pabaigos liko dar ne vienas ralis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius