15min be reklamos
2020 01 05, 21:30 Atnaujinta 2022 01 05, 09:08

Superautomobilis Dakaro ralyje – „Porsche 959“ pergalę pasiekė ne ten, kur buvo planuota

Jei ne homologacijos reikalavimai, „Porsche 959“ superautomobilis greičiausiai ir nebūtų pasiekęs gatvių. Šis automobilis pasirodė 1986 metais ir iš karto tapo greičiausiu ir pažangiausiu automobiliu pasaulyje. Ir, nors buvo sukurtas B Grupės ralio trasoms, vis tiek nustebino Dakaro ralio mėgėjus.
Porsche 959 savo šlovės valandos sulaukė 1986-ųjų Paryžiaus-Dakaro ralyje
Porsche 959 savo šlovės valandos sulaukė 1986-ųjų Paryžiaus-Dakaro ralyje

„Porsche 959“ yra vienas svarbiausių automobilių gamintojo istorijoje. Tai buvo tikras superautomobilis, sukurtas negalvojant apie pinigų taupymą inžinerinių sprendimų sąskaita. Tik jis nebuvo kuriamas Dakarui.

„Porsche 959“ – tai, ko pasaulis iki tol nebuvo matęs

959 kūrimas prasidėjo 1981 metais. Iš pradžių buvo planuojama, kad tai bus stipriai modifikuotas 911, paruoštas pergalėms B Grupės ralyje, tačiau projektas greitai virto ypatingai technologiškai pažangiu modeliu, kuris tiesiog privalėjo išvažiuoti į gatves.

Ir iš tikrųjų privalėjo. Pagal tuometines B Grupės taisykles „Porsche“ privalėjo pagaminti 200 gatvėmis važiuojančių 959 versijų, kad automobiliui būtų leista startuoti šioje klasėje. Ir taip 1986 metais „Porsche 959“ tapo greičiausiu serijinės gamybos automobiliu su valstybiniais numeriais – jis pasiekė net 339 km/val. greitį. Kaip?

Nodum.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas