Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Talsi“ ralyje Gintautas Šlepikas papildys galingiausiųjų gretas

Šį savaitgalį Latvijos Talsio mieste vyksiančių lenktynių dalyviai išvakarėse susipažįsta su trasa, o sirgaliai rengiasi palaikyti savo favoritus. Beveik pusę iš 80 ekipažų sudaro Lietuvos atstovai. Tarp jų nauju „Mitsubishi Lancer EVO X“ automobiliu startuos ir „MK technika rally“ komandos tandemas.
Gintautas Šlepikas
Gintautas Šlepikas / Komandos nuotr.

Trečius metus kartu važiuojantys Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras atnaujino savo lenktynių techniką, todėl „Talsi“ ralį gali pelnytai vadinti debiutiniu. Mėlyna ir raudona juostomis paženklintu „Honda Civic“ iki šiol važiavęs ir sirgaliams nemenkai jau pažįstamas ekipažas persėdo į kur kas galingesnę, pagal N4 klasės reikalavimus paruoštą dešimtos kartos „evoliuciją“.

„Dauguma greičiausių Baltijos šalių ralio pilotų renkasi būtent šiuos automobilius, todėl žengti į priekį nusprendėme ir mes. Labai mylėjau savo „Honda“, su kuria pavykdavo važiuoti pakankamai greitai, bet norėjosi permainų. Prieš savaitę per testus Zarasų apylinkėse pirmąkart išbandėme naują automobilį. Pirmieji įspūdžiai išties puikūs – automobilis kelyje elgiasi daug užtikrinčiau nei dviem ratais varomas „Civic“. Mėginsime vis geriau jį pažinti ir pamažu greitėti bei sudaryti konkurenciją varžovams“, – sako komandos „MK technika rally“ pilotas G. Šlepikas.

N grupės automobilį lenktynininkai pasirinko neatsitiktinai. Šių metų sezone jie pagrindiniais prioritetais laiko Lietuvos ir Latvijos ralio čempionatus, bet ateityje norėtų išmėginti jėgas ir tarptautinio rango varžybose.

Šturmano vietą dviem ratais varomame „Honda Civic“ pakeitęs į krėslą „Mitsubishi Lancer EVO X“, A. Pivoras pripažįsta drauge su pilotu turėsiantys daug ko mokytis iš naujo: „Tai visiškai kitoks automobilis. Skiriasi jo valdymas, greičiai, masė, inercija ir atitinkamai stabdymo taškai. Jei dar prieš testus turėjome tam tikrų nuogąstavimų dėl bolido ir mūsų galimybių, tai dabar tokių baimių nebeliko. Turime daug ką apmąstyti, susidėlioti ir įsisavinti gausią informaciją apie automobilį bei ruoštis naujam etapui mūsų ekipažo karjeroje.“

Komandos nuotr./Gintautas Šlepikas
Komandos nuotr./Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras

G. Šlepiko ir A. Pivoro trofėjų kolekcijoje puikuojasi nemažai apdovanojimų už pergales ir prizines vietas tarp dviem ratais varomų automobilių, tačiau čempionų titulo iškovoti iki šiol neteko. 2013 m. ekipažas laimėjo antrą vietą Šiaurės Europos zonos šalių (NEZ) ralio čempionate tarp viena ašimi varomų automobilių. 

Sportininkai kol kas susilaiko nuo kalbų apie ateities pergales ir kitus aukščiausius tikslus. Jiedu teigia į viską žvelgiantys realistiškai, todėl savo lūkesčių nepervertina. Juolab kad konkurencija tarp pajėgiausių ralio pilotų tiek Lietuvoje, tiek Baltijos šalyse šiuo metu  išties solidi.

VIDEO: G.Šepikas ruošiasi „Talsi“ raliui

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius