Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Taškų netekusi „Red Bull“ komanda kritikuoja FIA degalų srauto jutiklius

Australijos GP antros vietos ir taškų netekusi „Red Bull“ ekipa kritikuoja Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) degalų srauto jutiklius. Būtent dėl jų netikslumo, anot komandos vadovo Christiano Hornerio, lenktynių metu buvo viršyta nustatyta 100 kg/h kuro srauto riba.
Danielis Ricciardo
Danielis Ricciardo / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Praėjus penkioms valandoms F-1 lenktynių, teisėjai nusprendė diskvalifikuoti antroje vietoje finišavusį Danielį Ricciardo, kurio bolide degalai į variklį tekėjo didesne srove nei leidžia taisyklės.

„Red Bull“ nedelsiant informavo FIA, jog apeliuos tokį teisėjų sprendimą. Komandos vadovas C.Horneris negailėjo kritikos federacijai bei jos degalų srauto jutikliams, kurie brito teigimu, pateikdavo klaidingą informaciją.

„Prasidėjus lenktynėms matėme akivaizdžius neatitikimus tarp jutiklio rodmenų ir mūsų pačių degalų srovės paskaičiavimų. Štai kur skiriasi nuomonės“, – kalbėjo „Red Bull“ ekipos vadovas C.Horneris.

„Scanpix“ nuotr./Christianas Horneris
„Scanpix“ nuotr./Christianas Horneris

„Red Bull“ vadovas taip pat pakomentavo situaciją, kuomet FIA atstovai įspėjo komandą apie tai, kad degalų srovė į variklį viršija nustatytą normą.

„Jie mus informavo lenktynių metu. Mes tuo tarpu informavome juos, kad turime rimtų abejonių dėl jų jutiklio pateikiamos informacijos tikslumo. Mes pasikliovėme savo paskaičiavimais. Priešingu atveju būtume mažinę srovę bei praradę nemažai variklio galios. Tai visiškai nauja technologija, tad nederėtų pasitikėti visu 100 proc. įrenginiu, su kuriuo kilo problemų viso savaitgalio metu. Taigi, mus stebina FIA pozicija“, – tvirtino atstovas.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Danielis Ricciardo
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Danielis Ricciardo

C.Horneris įsitikinęs, kad „Red Bull“ įrodys savo tiesą ir susigrąžins atimtus taškus.

„Su šiais FIA degalų srauto jutikliais kilo problemų nuo pat pirmos bandymų dienos. Jie buvo ne tik nepatvarųs, bet ir pateikdavo netikslią informaciją. Mes turime savo bolide kuro srauto jutiklį, kuris mūsų manymu yra blogas. Mes neapeliuotume sprendimo jei nebūtume visiškai užtikrinti savo pozicija. Yra itin nemalonu, jog taip nutiko. Tai tikrai nėra Danielio kaltė. Netikiu, kad tai komandos kaltė. Tikiu, kad nenusižengėme taisyklėms ir kartu su apeliacija pateiktais dokumentais tai įrodysime“, – aiškino C.Horneris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius