-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Toyota Gazoo Racing“ komanda Silverstouno trasoje lenktyniaus nauju hibridu

Šį savaitgalį „Toyota Gazoo Racing“ su naujuoju automobiliu ir atnaujinta pilotų komanda pradės savo žygį 2017 m. FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC), pasirodydama Silverstoune vyksiančiose 6 valandų trukmės sezono atidarymo lenktynėse.
„Toyota Gazoo Racing“ komanda Silverstouno trasoje lenktyniaus nauju hibridu
„Toyota Gazoo Racing“ komanda Silverstouno trasoje lenktyniaus nauju hibridu / TMG nuotr.

Pirmosiose iš devynerių 2017 m. čempionato ištvermės lenktynių debiutuos iš pagrindų modifikuotas konkurencingas TS050 HYBRID, išsiskiriantis atnaujinta hibridine sistema ir mechaniniais bei aerodinaminiais pakeitimais.

2017 m. leistini tik du aerodinaminiai komplektai. Todėl TOYOTA komanda Silverstouno trasoje, kurioje jai paskutiniuosius penkis kartus pavyko sėkmingai finišuoti ir užkopti ant nugalėtojų pakylos, pasirodys su didelę prispaudimo jėgą užtikrinančia TS050 HYBRID versija.

TMG nuotr./„Toyota Gazoo Racing“ komanda Silverstouno trasoje lenktyniaus nauju hibridu
TMG nuotr./„Toyota Gazoo Racing“ komanda Silverstouno trasoje lenktyniaus nauju hibridu

5901 km besidriekianti ir 1948 m. pradėjusi veikti Silverstouno trasa yra viena seniausių WEC lenktynių kalendoriuje. Ji garsėja savo posūkiais, kuriuos atliekant svarbesnę reikšmę turi prispaudžiamoji galia nei maksimalus greitis.

Prieš sezono pradžią treniruočių metu įveikusi apie 35 tūkst. km, įskaitant šį mėnesį vykusį dviejų dienų trukmės prologo etapą Monzos trasoje, komanda į Silverstoną atvyksta puikiai pasirengusi kovai dėl pasaulio čempiono vardo su savo LMP1 klasės varžovu – „Porsche“.

TMG nuotr./„Toyota Gazoo Racing“ komanda Silverstouno trasoje lenktyniaus nauju hibridu (M.Conway, J.M.Lopez, K.Kobayashi)
TMG nuotr./„Toyota Gazoo Racing“ komanda Silverstouno trasoje lenktyniaus nauju hibridu (M.Conway, J.M.Lopez, K.Kobayashi)

Šiose lenktynėse TOYOTA komandos sudėtyje debiutuos triskart „World Touring Car“ čempionas José María López, kuris pilotuos TS050 HYBRID Nr. 7 kartu su 2016 m. lenktynių nugalėtojais ir pretendentais į titulą – Mike'u Conway ir Kamui Kobayashi.

Kitą automobilį Nr. 8 pilotuos Anthony Davidsonas, Sébastienas Buemi ir Kazuki Nakajima, suvieniję jėgas trečiajame iš eilės sezone. Anthony ir Sébastienas kartu lenktyniauja nuo 2013 m. 2014 m. jie tapo nugalėtojais su ekipa Nr. 8.

TMG nuotr./„Toyota Gazoo Racing“ komanda Silverstouno trasoje lenktyniaus nauju hibridu (K.Nakajima, A.Davidson, S.Buemi)
TMG nuotr./„Toyota Gazoo Racing“ komanda Silverstouno trasoje lenktyniaus nauju hibridu (K.Nakajima, A.Davidson, S.Buemi)

Vietinės žvaigždės Anthony ir Mike'as ne vienerius metus skynė pergales Silverstouno trasoje. Jie abu yra pelnę Richardo Lloydo trofėjų, kuris skiriamas aukščiausią vietą užėmusiems Britų lenktynininkų klubo nariams.

Pasirengimo lenktynėms Silverstoune darbai prasidės penktadienį: lenktynių dalyvių laukia dvi 90 minučių trukmės treniruotės. Šeštadienio rytą prieš kvalifikacinį važiavimą numatyta paskutinė treniruotė, truksianti vieną valandą. Šešių valandų trukmės lenktynės, per kurias praėjusiais metais laimėjęs automobilis įveikė 1144 km, prasidės sekmadienį vidurdienį.

Komandos prezidentas Toshio Sato: „Naujojo WEC sezono startas visuomet yra jaudinanti akimirka. Į Silverstoną mes vykstame kupini vilčių ir lūkesčių. Norėčiau padėkoti komandai už įdėtas dideles pastangas žiemos metu, siekiant pristatyti mūsų atnaujintą TS050 HYBRID automobilį ir parengti jį naujam sezonui. Visai komandai tai labai intensyvus laikas, tačiau aš didžiuojuosi mūsų pasirengimu. Tikiu, jog mes padarėme viską, jog sutelktume visas savo jėgas. Dabar pamatysime, kaip mums seksis varžytis su Porsche. Mes visomis išgalėmis stengsimės pasiekti aukštą rezultatą.“

Mike'as Conway (TS050 HYBRID Nr. 7): „Silverstono lenktynės vyksta mano namuose. Tai trasa, kurioje lenktyniavau begalę kartų. Man išties patinka Silverstounas dėl savo greičio ir smagaus vairavimo. Ypač dėl dalyvių sangrūdos tai bus sudėtingos lenktynės, tačiau, manau, mes turime konkurencingą automobilį ir atvykstame tinkamai pasirengę. Nors šiuo momentu sunku pasakyti, ar mes prilygsime savo pagrindiniam varžovui, tačiau esu tikras, jog užvirs įnirtinga kova. Su nekantrumu jos laukiu ir esu optimistiškai nusiteikęs.“

Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID Nr. 7): „Tai puiki trasa su turtinga istorija, ypač kalbant apie ištvermės lenktynes. Man patinka lenktyniauti britų fanų apsuptyje. Jie yra tikri automobilių sporto entuziastai. Paprastai susiburia didelė jų minia. Mes čia atvykome laimėti. Toks mūsų planas Silverstone. Kova bus sudėtinga, kaip visuomet būna per WEC lenktynes, tačiau po sėkmingų žiemos treniruočių mes esame pasirengę pademonstruoti savo puikius rezultatus. Viskas vyko puikiai, tad esu įsitikinęs, jog mes gerai pasirodysime”.

José María López (TS050 HYBRID Nr. 7): „Labai laukiu savo pirmųjų lenktynių su LMP1 automobiliu ir pirmųjų lenktynių TOYOTA komandos sudėtyje. Treniruotės buvo sėkmingos. Su komanda jau visiškai apsipratau. Man greitai pavyko susidraugauti su Mike ir Kamui. Negaliu sulaukti, kada galėsime drauge išlėkti į lenktynių trasą šį savaitgalį. Praėjo daug laiko nuo tada, kai lenktyniavau Silverstone. Bus smagu sugrįžti. Tai didelio greičio reikalaujanti trasa. Esu tikras, jog su TS050 HYBRID čia bus be galo linksma.“

Sébastienas Buemi (TS050 HYBRID Nr. 8): „Silverstouno trasoje reikia didelės prispaudžiamosios jėgos. Manau, jog mūsų automobilis čia parodys savo pranašumus. Mano atmintyje išlikę malonūs prisiminimai apie lenktynes šioje trasoje. 2013 m. aš pirmąkart užlipau ant WEC nugalėtojų pakylos, po to mes laimėjome kitais metais, o 2015 m. aš dar kartą iškovojau prizinę vietą. Apskritai man paprastai sekdavosi lenktynėse. Tikiuosi, jog sėkmė mus aplankys ir šį kartą. Man patinka atmosfera Silverstoune. Publika čia be galo entuziastinga, todėl visuomet gera sugrįžti. Sunku pasakyti, ko galime tikėtis. Remdamiesi prologo etapo rezultatais, mes manome, jog esame stiprūs varžovai. Dabar mums reikia tai patvirtinti.“

Anthony Davidsonas (TS050 HYBRID Nr. 8): „Šis sezonas teikia daug vilčių. Silverstounas yra neabejotinai mano namų trasa, nes aš gyvenu šalia jos ir per daugelį metų esu važiavęs čia įvairių tipų automobiliais. Tai puiki trasa, kurioje iš tiesų atsiskleidžia modernių LMP1 automobilių važiavimo charakteristikos, ypač greituose posūkiuose, kai svarbi prispaudžiamoji jėga. Silverstoune prasideda čempionato dalyvių kova. Tikiu, jog mūsų automobilis išsiverš į priešakines gretas.“

Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID Nr. 8): „Man asmeniškai labai patinka Silverstounas. Trasa išsiskiria puikiu išdėstymu – ja smagu važiuoti, o dideliu greičiu įveikiamų posūkių kombinacija nuo Copse iki Maggotts yra viena geriausių atkarpų iš visų pasaulio trasų. Į Silverstouną mes vykstame turėdami aiškų tikslą – laimėti lenktynes. Sunku nuspėti, kaip klostysis dviejų LMP1 gamintojų kova, tačiau mane žavi laukiantis išbandymas. Manau, mes esame pasirengę sezono startui.“

TOYOTA GAZOO Racing komandos pasiekimai 6 valandų trukmės lenktynėse Silverstone:

2012 m. Nr. 7: Kvalifikacinis važiavimas – 3 vieta, lenktynės – 2 vieta.
2013 m. Nr. 7: Kvalifikacinis važiavimas – 1 vieta, lenktynės – 4 vieta. Nr. 8: Kvalifikacinis važiavimas – 2 vieta, lenktynės – 3 vieta.
2014 m. Nr. 7: Kvalifikacinis važiavimas – 1 vieta, lenktynės – 2 vieta. Nr. 8: Kvalifikacinis važiavimas – 5 vieta, lenktynės – 1 vieta.
2015 m. Nr. 1: Kvalifikacinis važiavimas – 4 vieta, lenktynės – 3 vieta. Nr. 2: Kvalifikacinis važiavimas – 6 vieta, lenktynės – 4 vieta.
2016 m. Nr. 5: Kvalifikacinis važiavimas – 6 vieta, lenktynės – 16 vieta. Nr. 6: Kvalifikacinis važiavimas – 5 vieta, lenktynės – 2 vieta.

Apie TOYOTA GAZOO Racing komandą Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate

Pirmą kartą Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC) TOYOTA komanda pasirodė 1983 m. Tai buvo ilgametės dalyvavimo ištvermės lenktynėse istorijos pradžia. Nuo 1985 m. TOYOTA automobiliai dalyvavo aštuoniolikoje Le Mano 24 valandų trukmės lenktynių, penkis kartus užimdami antrąją vietą (pademonstruodami geriausią rezultatą). 2012 m. atgaivintame Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate TOYOTA dalyvavo pasitelkdama TOYOTA Higashi-Fuji technikos centro profesinę patirtį konstruojant hibridinį galios agregatą ir TOYOTA Motorsport GmbH pajėgumus kuriant važiuoklę. Tarptautinės komandos centras yra įkurtas Kelne (Vokietija). Ją sudaro inžinieriai iš TOYOTA automobilių sporto ir hibridinių technologijų skyriaus, kurių ištobulintos technologijos ir praktinės žinios pritaikomos kuriant keliams skirtus automobilius. Nuo 2012 m. TOYOTA komanda yra iškovojusi 10 pole pozicijų ir laimėjusi 11 lenktynių, ant nugalėtojų pakylos užlipdama 31 kartą. 2014 m. komanda su TS040 HYBRID laimėjo Pasaulio čempionatą pilotų ir gamintojų įskaitose, o po metų TOYOTA minėjo savo pirmojo starto Le Mano lenktynėse trisdešimtmetį. TOYOTA Motorsport GmbH užsiima ne tik WEC projektu, bet ir kita veikla, pavyzdžiui, tiekia variklius TOYOTA komandai jai grįžus į Pasaulio ralio čempionatą 2017 m., taip pat teikia inžinerines paslaugas verslo ir privatiems klientams automobilių sporto srityje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius