Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Truputis skaičių, „Fast Lap“ automobilių parką benagrinėjant

2010 m. „Fast Lap“ varžybų 4-oji kova
Algirdo Venskaus nuotr. / 2010 m. „Fast Lap“ varžybų 4-oji kova
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Pastarąjį mėnesį daug kalbėjome apie „Fast Lap“ žmones. Ir nieko keisto! Nes mums žmonės buvo ir yra visų svarbiausi: tiek dalyviai, tiek ir žiūrovai, o tik po to – jų automobiliai. Vis dėlto, šįsyk norėčiau pakalbėti ir apie automobilius, kurie yra neišvengiamas renginio atributas.

Neanalizuosime techninių pajėgumų, trūkumų bei potencialų ir neskaičiuosime arklių po svetimai kapotais. Geriau pažiūrėkime, kokių automobilių apskritai galima išvysti „Fast Lap“ renginyje: kokie patys populiariausi, o kokie laimi dažniausiai? Nes ir pats lenktynių reglamentas sufleruoja, kad čia gali būti ir pačių įprasčiausių, ir, priešingai, pačių netikėčiausių variantų. Bet apie viską konkrečiai: skaičiais ir faktais.

„Fast Lap“ renginyje iki šiol dominavo du automobilių gamintojai: BMW ir „Honda“. Pastaroji buvo vienvaldė „rinkos“ lyderė nuo pat 2008-ųjų lapkričio. Net 42 proc. automobilių, važiavusių lenktynėse, buvo „Honda“ markės. Perpus mažesnę, bet taip pat aiškiai pastebimą dalį užsitarnavo BMW. Žinoma, buvo ir tokių, kurie savo pasirodymu renginyje mus pradžiugino vos vieną ar kelis kartus, bet ilgam įstrigo atmintin: „Dodge Viper ACR“, „Mazda MX-5“, „Porsche Boxter S“, „Porsche 911 Turbo”, „Lotus Exige” ar „Nissan Skyline GT-R32”.

Bendras automobilių pasiskirstymas visų iki šiol buvusių devynių etapų metu (iš viso per šį laiką dalyvavo 408 automobiliai). Iš jų:

41,6 % – „Honda”;
19,6 % – BMW;
9 % – VW;
6 % – „Subaru“;
5,6 % – „Mitsubishi“;
2,7 % – „Renault“
2,5 % – „Nissan“.
13 % – kiti.

Populiariausi A1600 klasėje:
89 % – „Honda“.

Populiariausi A2000 klasėje:
52 % – „Honda“.

Populiariausi A3000 klasėje:
67 % – BMW;
19 % – „Honda“.

Populiariausi A3000+ klasėje:
23,5 % – BMW;
21,6 % – „Subaru“;
19,6 % – „Mitsubishi“.

A1600 ir A2000 klasių vienareikšmis lyderis yra „Honda“. Šios markės automobiliai yra itin populiarūs pradedančiųjų gretose. Jie, būdami nemodifikuoti, su gamykliniais pakabos bei variklio parametrais, sąlyginai turi visas reikalingas savybes žengiant pirmuosius žingsnius trasoje: yra pakankamai greiti, lengvi, patikimi, ir jų eksploatacija yra ganėtinai pigi. O pasirinkus naują sportinį „Honda“ modelį ar patobulinus senesnį, galima pretenduoti ir į aukštus rezultatus.

Tuo tarpu A3000 klasėje dominuoja BMW automobiliai. Taip veikiausiai yra todėl, kad dauguma BMW variklių yra būtent tokio tūrio, todėl visi ir susispiečia šioje klasėje.

Daugiau įvairovės galima atrasti tik A3000+ klasėje. Nors jos daugumą taip pat sudaro BMW automobiliai, vis dėlto procentaliai šis skaičius nedaug lenkia „Subaru“ ar „Mitsubishi“. Jei tik daugiau dalyvaujančių galėtų sau leisti įsigyti vieną iš pastarųjų „žaisliukų“, jie turbūt nesunkiai užkariautų šios klasės daugumą. Nes, pripažinkime: tiek „Subaru“, tiek „Mitsubishi“ turi nuostabius sportinius modelius, galinčius suteikti džiaugsmo ir miesto gatvėje, ir lenktynių trasoje.

Bendros/finalinės įskaitos prizinių vietų lyderiai:
63 % – „Honda““;
29,6 % – „Mitsubishi“;
3,7 % – VW;
3,7 % – BMW.

Nors procentaliai „Honda“ ir užima lyderio pozicijas, kaip daugiausiai prizinių vietų (finaliniame trejetuke) laimėjęs automobilis, nereikia pamiršti ir to fakto, kad „Mitsubishi Lancer EVO VIII”, vairuojamas Jono Poškaus, pirmąją vietą iškovojo daugiausiai kartų – net keturis kartus. Toliau atitinkamai išsirikiuoja Mantas Neverdauskas su „Honda Civic B20” – trys pergalės; ir Andrius Firantas su „Honda S2000” – dvi pergalės.

Tačiau kad ir ką besirinktum – ar „popsą“, ar visišką alternatyvą – tu visada esi laukiamas „Fast Lap“ fiestoje!

Komentarai
Parašykite atsiliepimą apie Gazas