Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ugniagesių pasirodymo Dakare pabaiga, arba Kaip Saudo Arabijoje iširo buvęs G.de Rooy sunkvežimis?

Trečiojo šių metų Dakaro ralio greičio ruožo kelio knygoje pažymėta 7 kilometrų ir 200 metrų tiesioji turėjo būti lyg šviežio oro pliūpsnis didžiąją trasos dalį jau pravažiavusiam komandos „Firemen Dakar Team“ sunkvežimio ekipažui.
„Firemen Dakar Team“
„Firemen Dakar Team“ / „Scanpix“ nuotr.

Iš 15 vietos startavęs „Iveco Magirus“ sunkvežimis trečiojoje ir ketvirtojoje laiko atžymoje fiksavo 9-ąją poziciją, tačiau po septintojo laiko atskaitos taško komanda, remiantis GPS imtuvų parodymais, sustojo.

Ekipos judėjimas nutrūko ne be reikalo. Toje ilgoje 7,2 km ilgio tiesiojoje ekipažas nepastebėjo grėsmingo kopos laiptelio ir patyrė Dakaro ralį užbaigusią avariją – „Iveco“ sunkvežimis keturis sykius vertėsi per šoną, galiausiai atsistojo ant ratų, o šis incidentas privertė sunkiausių pasaulio lenktynių organizatorius suteikti skubią pagalbą „Firemen Dakar Team“ komandos vairuotojui bei mechanikui.

Laimei ekipažo nariai didelių sužalojimų nepatyrė ir antradienio vakarą sugrįžo į sportininkų bivaką, tačiau „Firemen Dakar Team“ į komandos istoriją įsirašė antrąjį nefinišuotą Dakaro ralį.

Ar tokios negirdėtos komandos istorija ilga? Vertėtų pradėti nuo pradžių…

2016 metai. Dabartinis „Firemen Dakar Team“ komandos savininkas Richardas de Grootas sugrįžo iš savo devintojo Dakaro ralio ir ėmė regzti naujus ateinančių metų planus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius