Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Varžovai ruošiasi kopijuoti „Mercedes“ ortakius

Michaelis Schumacheris, „Mercedes“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Michaelis Schumacheris, „Mercedes“
Šaltinis: F-1.LT
0
A A

Praėjusį savaitgalį Tarptautinei automobilių federacijai (FIA) padėjus tašką diskusijose dėl „Mercedes“ ortakių sistemos atitikimo „Formulės-1“ taisyklėms, analogiškų įtaisų kūrimas įsibėgėjo ir kitose rikiuotės komandose.

Išradimas, pagrįstas modifikuotu galiniu sparnu su įjungus DRS atveriamomis angomis, per kurias patekęs oras visu bolidu ilgiu besitęsiančiais vamzdeliais perduodamas priekinio sparno apipūtimui, taip sumažinant jo pasipriešinimą orui tiesiosiose, dalyje kitų automobilių, manoma, atsiras nuo sezono Europoje pradžios – penktojo čempionato etapo Ispanijoje.

Naujovę, tvirtinama, diegs visos pirmaujančios „Formulės-1“ komandos, nors jų atstovai viešai kol kas dar kalba atsargiai ir teigia gerai įvertinsiantys tokio sprendimo duodamą naudą. Mažosios ekipos, tuo tarpu, greičiausiai versis be šios sistemos.

Nėra taip, kad tik įdiegus sistemą, ratą iškart nuvažiuoji greičiau

„Tai sukėlė labai daug kalbų ir ginčų. Jie („Mercedes“ – red. past.) tai optimizavo ir tuo pasinaudojo, tad neišvengiama, kad dabar visi mes ieškosime savų analogiškų sprendimų. Manau, kad visų pirma ši sistema, kaip ir bet kuris kitas komponentas, turi užsitarnauti vietą bolide. Nėra taip, kad ją įdiegus ratą iškart nuvažiuoji greičiau“, – komentavo „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris.

„Mes į tai gilinamės jau kuris laikas. Manau, kad čia esmės išsiaiškinti, kiek naudos tai duos mūsų bolidui.

Skirtingiems automobiliams tai turi skirtingą poveikį. Be to, jei apie tokią sistemą buvo galvojama nuo pat pradžių kuriant bolidą, iškarti įgijimas pranašumas“, – antrino „Ferrari“ technikos direktorius Patas Fry'us.

„Mes turime išsiaiškinti, kokią galime gauti iš to naudą, palyginti tai su kitomis sritimis, kuriose galime dirbti. Tai turi vieną aiškų trūkumą, nes iš tiesų, kiek matome, naudos suteikia tik kvalifikacijoje, tad nauda turi būti tikrai didelė, kad vertėtų tuo užsiimti“, – teigė Paddy Lowe iš „McLaren“.

„Visi tikrai spręs, ar tokią sistemą kurti yra geriau nei tai, kas buvo suplanuota anksčiau. Tokią dilemą spręs ir mūsų komanda“, – sakė „Lotus“ technikos direktorius Jamesas Allisonas.

„Mes nagrinėjame šią sistemą, bandydami ją tinkamai įvertinti, apskaičiuoti galimą rato įveikimo laiko, kvalifikacijos rato įveikimo laiko, pagerinimą ir palyginti visa tai su kaštais. Manau, kad kol kas to diegti mums neapsimoka. Mums veikiausiai geriau leisti pinigus įprastose srityse“, – pridūrė „Sauber“ bolidų kūrėjas Mattas Morrisas.

F-1.LT
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas