Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vytautas Švedas džiaugiasi patekęs į Europos greičiausiųjų dešimtuką

Kauniečiai Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas iš Liepojos ralio grįžo pavargę, bet su gera patirtimi, pozityviu nusiteikimu ir reikiamu energijos užtaisu ateities startams. Tarp visų Europos ralio čempionato dalyvių dešimtą vietą užėmęs ekipažas savo ERC2 klasėje pateko į greičiausiųjų penketuką.
Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas Europos ralio čempionate
Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas Europos ralio čempionate / Dariaus Kibirkščio nuotr.

„Galimybė būti dešimtuke tarp greičiausių Europos džentelmenų – tikrai neblogas rezultatas. Pernelyg džiūgauti dėl to gal neverta. Prieš trejus metus žiemą vykusiame Liepojos ralyje buvome šešti ir tapome nugalėtojais savo klasėje. Tiesa, tuomet varžėmės savuoju dešimtos kartos „Mitsubishi Lancer Evo“. Šįkart buvo sunkiau, bet galutinis rezultatas vis tiek nuteikia optimistiškai“, – įtemptą lenktynių savaitgalį apibendrino V. Švedas.

Per dvi dienas trukusias Europos ralio čempionato devintojo etapo lenktynes kaimyninės Latvijos žvyrkeliais ir Liepojos miesto gatvėmis iš viso nuvažiuota beveik 800 kilometrų. Daugiau kaip 200 iš jų – greičio ruožai, kurių iš viso buvo trylika.

Dariaus Kibirkščio nuotr./Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas Europos ralio čempionate
Dariaus Kibirkščio nuotr./Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas Europos ralio čempionate

Šeštadienį iš antros startinės rikiuotės vietos lenktynes pradėjusiam „Juta Bauer Rally Team“ tandemui teko ir nepageidaujama „privilegija“ – valyti kelią iš paskos startuojantiems ekipažams. V. Švedas juokavo, kad vietomis valdydamas slystantį automobilį galėjo pasijusti lyg varžytųsi dailiajame čiuožime.

Iškart po starto šeštadienio rytą ekipažas įsitvirtino 16-oje vietoje, bet jau po dviejų greičio ruožų šoktelėjo viena pozicija aukščiau, o dar po poros rungčių palypėjo iki 14-osios. Ten jie ir baigė pirmos ralio dienos pasirodymą.

Sekmadienį V. Švedas antrą varžybų dieną pradėjo toliau nuo starto rikiuotės priekio, tad keliai buvo jau ne tokie slidūs. Kiekviename greičio ruože vis geresnį tempą diktavę Lietuvos čempionai vieną po kitos gerino pozicijas ir finišo tiesiąją pasiekė dešimti.

Dariaus Kibirkščio nuotr./Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas Europos ralio čempionate
Dariaus Kibirkščio nuotr./Vytautas Švedas

„Šiame ralyje kovojau ne vien su varžovais, bet ir su fizikos dėsniais. Šįkart mūsų pasitelkta senesnioji devintos kartos „evoliucija“ niekaip neprilygo varžovų technikai ir tiesiog nebuvo pakankamai konkurencinga. Kai atlėkęs į staigesnį posūkį negali iš jo išvažiuoti aukštesne pavara, kiekvienas toks momentas kainuoja brangias sekundės dalis, o tokių posūkių buvo ne vienas ir ne dešimt – jų begalė. Ekipaže jautėmės tikrai komfortiškai ir savo darbą atlikome taip, kaip mokame tai daryti geriausiai. Jei dar technikos indėlis būtų bent šiek tiek didesnis, galutinis rezultatas galėjo būti ir aukštesnis“, – kalbėjo V. Švedas.

V. Švedas ir Ž. Sakalauskas bei jų komandos draugai Jonas Pipiras su šturmanu Žilvinu Juršiu buvo pirmieji Lietuvos atstovai šiemet priminę mūsų šalies vardą Europos ralio čempionate. Jie tarsi perėmė estafetę iš pernai Senojo žemyno pirmenybėse sėkmingai pasirodžiusio Dominyko Butvilo. Tiesa, J. Pipirui su Ž. Juršiu lenktynės baigėsi anksčiau nei tikėtasi. Sudėti ginklus dar nepasiekus finišo ekipažą privertė trasoje patirtas smulkus incidentas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius