Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vytauto Švedo „Polo GTI R5“ – brangiausias Baltijos šalyse parduotas „Volkswagen“ automobilis

Keturi varomi ratai, keturių cilindrų 1,6 litro variklis su turbokompresoriumi ir tiesioginiu įpurškimu, leidžiantis 1320 kg sveriančiam automobiliui išvystyti 200 kW (272 AG) galią ir 400 Nm sukimo momentą, o 100 km/val. greitį pasiekti vos per 4,1 sekundės.
„Volkswagen Polo GTI R5“
„Volkswagen Polo GTI R5“ / Gamintojo nuotr.

Pranešama, jog tai – tik dalis įspūdingų parametrų, apibūdinančių lenktyninį ralio automobilį „Polo GTI R5“, kurį pirmasis Baltijos šalyse įsigijo komandos „Juta Racing“ lenktynininkas Vytautas Švedas. Naujų pergalių su šiuo galingu, manevringu ir patikimu automobiliu daugkartinis Lietuvos čempionas sieks jau šią vasarą.

„Naujasis „Polo GTI R5“ yra išskirtinis ralio automobilis, kuriame įdiegtos naujausios technologijos ir pažangiausi sprendimai, užtikrinantys jo patikimumą, stabilumą ir greitį lenktynių trasoje. Vien bazinė šio automobilio kaina siekia 190 tūkstančių eurų, taigi tai yra brangiausias kada nors Baltijos šalyse parduotas „Volkswagen“ automobilis.

Gamintojo nuotr./„Volkswagen Polo GTI R5“
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Polo GTI R5“

Lenktynininko Vytauto Švedo pasirinkimą vertiname kaip įpareigojimą ir pasitikėjimo ženklą. Tikime, kad su „Polo GTI R5“ jam pavyks pasiekti ne vieną naują pergalę“, – sakė „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

Domėtis vos pernai lenktynių trasoje debiutavusiu „Polo GTI R5“, sukurtu pagal griežtus Pasaulio ralio čempionato (World Rally Championship, WRC) standartus ir reikalavimus, lietuvis pradėjo prieš daugiau nei metus, kai „Volkswagen“ paskelbė apie naują sportinių automobilių liniją.

Jau tada garsus lenktynininkas užsigeidė pirmasis Lietuvoje į lenktynių trasą išvažiuoti su šiuo riboto leidimo automobiliu, kurių per metus pagaminama vos 40 vienetų.

Volkswagen“ kaip gamintojas jau seniai diktuoja madas automobilių sporte. Šio gamintojo automobiliais galima pasitikėti, ir tai patvirtina jais pasiekti rezultatai Dakaro lenktynėse, WRC ir kituose čempionatuose.

Be to, „Polo GTI R5“ yra pats naujausias, pažangiausias, naujausiomis technologijomis aprūpintas automobilis. Trumpai sakant, pasitikime gamintoju, tikime šiuo modeliu, be to, mūsų komandos pagrindinis partneris UAB „Autojuta“ yra „Volkswagen“ atstovai Kauno mieste – visa tai ir lėmė šį pasirinkimą“, – sakė V.Švedas.

Beje, pats pirmas automobilis, su kuriuo V.Švedas pradėjo lenktynininko karjerą 2002 metais, taip pat buvo „Volkswagen Polo“, taigi dabar, kaip pats sako, jaučiasi tarsi grįždamas prie šaknų.

„Savotiškai sentimentalu grįžti prie gamintojo, kuriuo visada žavėjausi, su kuriuo gyvenau, augau ir užaugau iki tokio lenktynių lygio, kokį dabar esu pasiekęs“, – šypteli lenktynininkas.

Lenktyniniai ralio automobiliai įprastai siūlomi dviejų paruošimo lygių: skirti lenktynėms ant asfalto arba ant žvyro. Kadangi Lietuvoje, kaip ir kitose Baltijos bei Šiaurės Europos šalyse, ralio lenktynės vyksta žvyrkeliuose, V.Švedo pasirinkimas buvo aiškus – lenktynininkas užsisakė „Polo GTI R5“ su žvyrkeliui skirta pakaba.

Taip pat jame bus įmontuoti papildomi priedai, pavyzdžiui, naktinėms lenktynėms skirti žibintai ir išplėstinė duomenų registravimo (angl. data logging) sistema, kurią naudoja visi profesionalūs lenktynininkai. Ji fiksuoja automobilio techninius parametrus ir analizuoja vairuotojo veiksmus – kuriose trasos vietose buvo spaudžiamas akseleratorius, kada stabdyta ir panašiai. Visa tai leidžia tobulinti vairavimo įgūdžius ir geriau pasiruošti būsimoms lenktynėms.

Vasario mėnesio pradžioje V.Švedas kartu su komandos inžinieriumi ketina vykti į „Volkswagen Motorsport“ gamyklą Vokietijoje, Hanoveryje, kur bus sudėti galutiniai taškai dėl būsimo automobilio komplektacijos. Patį V.Švedo „Polo GTI R5“ numatoma pagaminti birželio mėnesį, tada lenktynininkas tikisi jį išbandyti ir lenktynių trasoje.

„Kol kas anksti planuoti, kur pirmiausia su juo dalyvausiu. Jei turėsime automobilį ir galėsiu skirti pakankamai laiko susipažinimui, išbandymui, tuomet galvočiau apie birželio 15 dieną vyksiantį ralį Žemaitijoje, Kelmės mieste. Tai bus antrasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas. Jei ne, tuomet birželio pabaigoje vyks Europos ralio čempionato etapas „Ride Polsky“ Lenkijoje“, – užsiminė V. Švedas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius