„Atsipalaiduoti nėra kada. Laimėjęs šį ralį, užsitikrinčiau čempiono titulą, tad pirmąją vietą reikia išlaikyti ir sekmadienį“, – užtikrintai po trečiosios ralio dienos teigė S.Loebas.
„Galiu sau leisti prarasti kelias sekundes, bet ne daugiau. 30 s nėra labai jau didelė persvara ralyje.“
„Trečia vieta manęs netenkina – sieksiu būti antras“, – po šeštadienio greičio ruožų teigė Mikko Hirvonenas, nuo antroje vietoje esančio kito „Ford“ vairuotojo atsiliekantis kiek daugiau nei 20 s.
Prancūzijos ralio „Top 10“ po 16 GR:
Vt. | Nr. | Vairuotojas | Laikas | Atsilikimas | Iki pirmo |
1. | 1 | S. LOEB | 2:54:33.4 | 0.0 | 0.0 |
2. | 3 | J. LATVALA | 2:55:03.1 | +29.7 | +29.7 |
3. | 2 | M. HIRVONEN | 2:55:27.4 | +24.3 | +54.0 |
4. | 10 | M. ØSTBERG | 2:56:19.8 | +52.4 | +1:46.4 |
5. | 37 | D. SORDO | 2:56:23.9 | +4.1 | +1:50.5 |
6. | 8 | T. NEUVILLE | 2:56:27.8 | +3.9 | +1:54.4 |
7. | 5 | O. TÄNAK | 2:57:05.4 | +37.6 | +2:32.0 |
8. | 6 | E. NOVIKOV | 2:57:19.6 | +14.2 | +2:46.2 |
9. | 12 | C. ATKINSON | 3:00:48.3 | +3:28.7 | +6:14.9 |
10. | 21 | M. PROKOP | 3:02:20.1 | +1:31.8 | +7:46.7 |
Tačiau šis ralis tapo dideliu nusivylimu Petteriui Solbergui – devintame greičio ruože jis neapskaičiavo posūkio aštrumo ir nulėkė nuo kelio į vynuogių laukus. Kelias dešimtis metrų pasivažinėjus juose, P.Solbergo „Ford Fiesta RS WRC“ buvo sustabdyta elektros stulpo.
„Tai – neeilinė avarija. Stebuklas, kad niekas nenukentėjo – Petteris sakė per vynuoges visiškai nematęs kur važiuoti. Mums labai pasisekė, kad nei vienas mūsiškių nenukentėjo“, – teigė vienas incidentą savo akimis mačiusių ralio gerbėjų.