Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dar viena avarija nesustabdė Benedikto Vanago, jis sugebėjo baigti šeštą Dakaro ralio etapą

Šešto greičio ruožo aštuntoje sekcijoje Benedikto Vanago ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas patyrė avariją ir praradę begalę laiko bei patyrę nuostolių po avarijos sugebėjo užbaigti greičio ruožą ir grįžti į bivuaką.
Lietuviai sugrįžo į dalyvių parką po šešto greičio ruožo
Lietuviai sugrįžo į dalyvių parką po šešto greičio ruožo / Tomo Tumalovičiaus nuotr.

„Šiandien diena – košmaras. Arba Dakaras myli naujokus, arba naujokai myli Dakarą, arba prasidėjo tam tikra nesėkmių juosta gyvenime“ – tik sugrįžęs po šešto greičio ruožo į dalyvių parką žurnalistui teigė B.Vanagas. 

Ketvirtadienio greičio ruožas buvo padalintas į dvi dalis. Lietuviams pirmoji ėjosi gana neblogai, neskaitant vieno incidento, kurį B.Vanagas prisiminė kone su šypsena.

„Čiliečių ekipažas, nepervažiavęs vienos kopos, bandė grįžti važiuodamas prieš eismą ir vėl įsibėgėti, kad kliūtį įveiktų. Jis išniro mums prieš pat nosį – susidūrėm. Čiliečių automobilis sugedo gana stipriai, bet važiavo. Mūsų tankas („Oscar“) nieko nebijo“ – apie incidentą pasakojo vairuotojas.

Lietuvių ekipažas padėjo čiliečiams, prarado nemažai laiko, tačiau jį organizatoriai turėtų sugrąžinti. Ekipažams, sugaišusiems kažkiek laiko padedant įveikti technines problemas kitiems, sugaištas laikas Dakare yra kompensuojamas.

Tomo Tumalovičiaus nuotr./Lietuviai sugrįžo į dalyvių parką po aeato greičio ruožo
Tomo Tumalovičiaus nuotr./Lietuviai sugrįžo į dalyvių parką po šešto greičio ruožo

Antroji greičio ruožo sekcija lietuviams prasidėjo blogai. Pirmoje jo sekcijoje dėl prasto matomumo B.Vanagas nepastebėjo kelio posūkio, kiek nuo jo nuvažiavo, o pirma šalikelėje pasitaikiusi kliūtis – griovys. „Ilgis gal du metrai. Gerai, kad vienas jo šonas aukštesnis už kitą, tad peršokome jį tarsi tramplinu“ – prisiminė B.Vanagas.

Jis sutiko, kad didžiausia to priežastis – prastas matomumas. „Oscar“ ketvirtadienį neturėjo normalaus priekinio stiklo, vietoj jo buvo įdėtas organinis stiklas, labai traukiantis dulkes. „Matomumo turime gal kokius 30 proc. palyginus su tuo, kas būtų turint normalų stiklą“ – sakė sportininkas.

Tačiau penktadienio greičio ruože „Oscar“ jau turėtų startuoti su normaliu priekiniu stiklu – komandos mechanikai naktį turėtų jį gauti.

Avarijos nuostolis – du lūžę vienos pusės priekiniai amortizatoriai. Lietuviai bandė važiuoti su tokiu automobiliu, tačiau greitai jie, toliau lūždami, prakirto aušinimo sistemą. Tai privertė B.Vanagą ir S.Jurgelėną sugaišti dar begalę laiko – jie sukeitė priekinius su galiniais amortizatoriais, sutvarkė aušinimo sistemą ir vargais negalais sugebėjo finišuoti.

„Džiaugiuosi, kad esame Bivuake. Turim nedaug laiko iki septinto greičio ruožo starto, bet tikiu, kad viską susitvarkysim“ – prieš eidamas miegoti optimizmo nestojoko B.Vanagas.

Šeštame greičio ruože, iki avarijos, B.Vanago ekipažas važiavo 58 vietoje, o penktadienio rytą (Lietuvos laiku), „Oscar“ finišavus, jų rezultatas dar nėra įtrauktas į oficialią įskaitą.

Šeštas greičio ruožas buvo lemtingas Gintautui Igariui, kuris po kritimo nuo motociklo buvo priverstas pasitraukti iš Dakaro ralio maratono.

Tomo Tumalovičiaus nuotr./Lietuviai sugrįžo į dalyvių parką po aeato greičio ruožo
Tomo Tumalovičiaus nuotr./Lietuviai sugrįžo į dalyvių parką po šešto greičio ruožo

Pateikiame Benedikto Vanago komentarą, parašytą jo Facebook.com profilio sekėjams:

Pagaliau mes bivuake. Lengvų dienų, kaip žinia, čia dar nebuvo. Tradiciškai džiaugiamės grižę.

Labai gaila Ginto. Bet džiaugiuosi, kad jam tik taip baigėsi. Priglaudėm jį su komanda. Sugedo jo komandos serviso sunkvežimis pakeliui, tai davėme „raskryvuškių“, miegmaišių, tai miega vyrai.

Šiandien buvom nusiteikę, kad iššūkių daugiau nebus. Tiesiog atliksime savo darbą. Aha. Norėtum.

Kaip ir sakiau anksčiau, pradžioje draugai čiliečiai nusprendė pasivažinėti prieš srovę. Nesu tikras, ar jų Dakaras nesibaigė. Svarbu, kad gyvi. „OSCar“ – tankas. Išgyveno ir tai, tik kad pralošėme laiko.

Antrasis greičio ruožas buvo mano mėgstamas. Bent jau pirma dalis, kol nereikėjo lenkti kitų dalyvių. Vėl dulkės. Vėl nematom nieko. Jau įprasta būsena. Kiek neužfiksavau, kad kelias pasisuko 90 laipsnių kampu. Tik truputėlį. Bet to užteko, kad peršoktume 2 m. gylio griovį ir nusileistume. Evakuacija pavyko ganėtinai greitai. Bet lūžo abu vieno rato amortizatoriai. Pabandėme važiuoti taip. Prakirtome stabdžių ir aušinimo sistemas. Tada remontas. Susitvarkėme viską. Kolektyvas vėl turės nemigos naktį.

Tiesa, po nusileidimo labai stipriai susimušiau alkūnę. Nejaučiu pusės plaštakos, eisiu pas gydytojus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius