Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vaidotas Žala: „Sunku buvo suprasti Dakarą, kol jame pats nepravažiavau“

Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas – greičiausi lietuviai po antrojo Dakaro ralio greičio ruožo. Pirmadienį finišavę 40-oje pozicijoje, jie toje pačioje vietoje yra ir bendroje įskaitoje. Dalindamiesi įspūdžiais vos finišavus, lenktynininkai neslėpė nuovargio.

„Kiek reikalų ir kiek skausmo buvo tame greičio ruože. Po finišo Saulius kaip lapas nugulė. Galvojau, atsikels ar ne. Buvo sunku. Skaičiavome kilometrus iki galo. Sakiau, kad jei jau šitą greičio ruožą pravažiuosim, tai visa kita bus menkniekis. Sunku buvo suprasti koncepciją, kol nepradėjome važiuoti. Kai pradeda viskas slėgti, tuomet supranti, kad esi Dakare“, – emocijomis po finišo dalijosi Vaidotas Žala.

Tomo Markelevičiaus/15min.lt nuotr./Saulius Jurgelėnas
Tomo Markelevičiaus/15min.lt nuotr./Saulius Jurgelėnas

„Kaip ir vakar sakiau, kad čia bus daugiau darbo Vaidui, o ne man. Šiandien dirbo Vaidas. Grynai ralio greičio ruožai. Nėra jie visiškai „raliniai“, nes su „mitsu“, aišku, ten nepravažiuosi ir jį visą paliksi kur nors. Tai tikrai greiti ir malonūs ruožai, bet pavojingi. Svarbu išlaikyti tą ritmą. Mes pradėjome tikrai „ne superiniu“ ritmu. Per dvidešimt-keturiasdešimt kilometrų įsivažiavome į gerą ritmą ir nuo kokio penkiasdešimto kilometro pradėjome kandžiotis ir važiuoti savo ritmu bei nuolatos vytis varžovus. Kiek aplenkėme – nežinau, bet gerokai per dešimt. 70 kilometrų iki finišo niekaip negalėjome aplenkti, tai vėliau nusprendėme ir nebelenkti. Kiek kartų bandėme, vis būdavo gana pavojinga situacija. Matydami, kad jo greitis yra mums tinkamas, stabiliai pabaigėme greičio ruožą“, – apie pirmuosius kovinius kilometrus pasakojo S.Jurgelėnas.

Tačiau po finišo važiuojant į bivaką „Seat Leon Dakar“ patyrė nedidelį gedimą. Vaidotas Žala pasakojo, kad pasigirdo keistas bildesys, tad „Agrorodeo“ ekipažas nusprendė sustoti ir patikrinti situaciją.

„Vienas pusašis išleido kvapą, bet bandysime parvažiuoti. Kol kas tik mirtina agonija. Vėliau nuimsime jį ir keisime, o dabar važiuojame toliau“, – sakė „Agrorodeo“ komandos pilotas.

Alternatyvios energijos įskaitoje V.Žalos ir S.Jurgelėno ekipažas tapo lyderiais, du „Toyota“ automobilius pasirinkę jų varžovai kol kas užima 56 ir 61 vietą, o elektromobiliu „Acciona“ važiuojantys varžovai kol kas pirmojo etapo nebaigė, tačiau jo viduryje jau atsilieka daugiau nei 3 valandomis.

T3 klasėje „Agrorodeo“ ekipažas irgi išsiveržė į lyderius. Šioje klasėje konkurencija – kur kas rimtesnė, tačiau nuo artimiausių persekiotojų Vaidotas ir Saulius atitrūko daugiau nei 4 minutėmis.

Antradienį visi Dakaro dalyviai – motociklų, keturračių, automobilių ir sunkvežimių įskaitų lenktynininkai – įveiks vienodą atstumą. Iš Termaso de Rio Honda į San Salvadorą de Chuchujų reikės nuvažiuoti 663 km, o greičio ruožas sutrumpintas: vietoje 314 km lenktynininkams teks įveikti 190.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius