4. „Amphicar“
„Amphicar“ buvo vienas populiariausių visų laikų pramoginių amfibijų automobilių. Techniškai vadinamas „Amphicar 770“, jis pirmą kartą pasirodė 1961 m. Niujorko automobilių parodoje ir buvo pagamintas Vakarų Vokietijoje iki 1965 m.
Jį suprojektavo Hansas Trippelis ir automobilis buvo vokiečių „Schwimmagen“ palikuonis, jį pastatė vokiečių bendrovė „Deutsche Waggon-und Maschinenfabrik GmbH“. Buvo pagaminti tik 3 780 automobiliai, o šie rodikliai buvo kuklūs, palyginti su daugeliu specialiai tam laikotarpiui sukurtų amfibijų. Panaudojus vandenyje, 13 transporto priemonės vietų reikėjo sutepti, todėl jos priežiūra buvo pakankamai sudėtinga.
Vandenyje pasiekdavo 12 km/val. (7 mazgai) greitį ir apie 109 km/val. (70 mylių/val.) sausumoje – iš čia kilo ir automobilio pavadinimas 770.
JAV prezidentas Lyndonas B. Johnsonas turėjo asmeninę „Amphicar“. Buvo pasakojama, kad žinomas pokštininkas Džonsonas baugindavo savo rančos, Džonsono mieste, Teksase, lankytojus, važiuodamas „Amphicar“ automobiliu nuokalne tiesiai į ežerą, tuo pačiu šaukdamas, kad sugedo stabdžiai.
5. „Amphi-Ranger“
Kita žymi amfibija yra Vokietijoje pagaminta „Amphi-Ranger“. Šis gana brangus amfibinis automobilis su jūros vandeniui atspariu „AlMg2“ korpusu pasirodė tinkamas plaukioti net per 10 balų pagal Bofortą siekiančias audras.
Buvo pagaminti maždaug 100 šių automobilių, o jų savininkai liudija apie jo pajėgumą ir patikimumą jūroje. Devintojo dešimtmečio pradžioje juos gamino vokiečių bendrovė „Rheinhauer Maschinen und Armaturenbau“, jais naudojosi tiek privatūs savininkai, tiek kai kurios valdžios institucijos, pavyzdžiui, provincijos policijos pajėgos.
Vandenyje varomąją jėgą užtikrino gale sumontuotas sraigtas, kurį galima ištraukti naudojant elektrinį variklį. Priekiniai ratai valdė tiek sausumoje, tiek jūroje.